תודה לקורונה: רמי לוי בתוצאות שיא
רשת רמי לוי -1.72% רמי לוי 22,840 -1.72% בסיס:23,240 פתיחה:23,240 גבוה:23,240 נמוך:22,760 תמורה:6,478,347 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שיווק השיקמה מסכמת את הרבעון הרביעי ואת שנת 2020 עם שיא בהכנסות וברווחים. ההכנסות ברבעון הרביעי צמחו בכ-13% לכ-1.65 מיליארד שקל, בהשוואה לכ-1.5 מיליארד שקל ברבעון המקביל בשנת 2019 (לא כולל 3 סניפים הנמצאים בזכיינות). הצמיחה בהכנסות נבעה בעיקר מעלייה בפדיון חנויות זהות בשיעור של כ-10.4%, לצד פתיחת סניף חדש בקרית גת. מכירות הרבעון למ"ר נטו עלו בכ-11% לכ-15.9 אלף שקל למ"ר, בהשוואה לכ-14.4 אלף שקל למ"ר ברבעון המקביל בשנת 2019.
ההכנסות בשנת 2020 צמחו בכ-9% לכ-6.47 מיליארד שקל – תוספת של כחצי מיליארד שקל להכנסות לעומת שנה שעברה – הודות לעלייה של 6.3% בפדיון חנויות זהות ופתיחת 3 סניפים חדשים. ההכנסות אינן כוללות את פדיון החנויות שבזיכיון, פדיון החברה כולל החנויות בזיכיון עומד על 6.8 מליארד ש"ח. הרווח הנקי בשנת 2020 זינק בכ-59% לכ-176 מיליון שקל בעקבות השיפור בתנאי הסחר, יעילות המרכז הלוגיסטי ועליה במכירות המותג הפרטי.
בשורה התחתונה, הרווח הנקי ברבעון הרביעי של 2020 עלה בכ-100% לכ-62.7 מיליון שקל, בהשוואה לכ-31 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנת 2019. העלייה ברווח הנקי, נבעה מהצמיחה הגבוהה בהכנסות החברה, לצד השיפור המשמעותי בשיעורי הרווחיות. ה-EBITDA ברבעון הרביעי עלה בכ-29% לכ-152 מיליון שקל (כ-9.2% מההכנסות), לעומת כ-118 מיליון שקל (כ-8.1% מההכנסות) ברבעון המקביל בשנת 2019.
ברבעון הרביעי, תזרים המזומנים מפעילות שוטפת הוכפל לכ-114 מיליון שקל, בהשוואה לכ-58 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנת 2019. העלייה בתזרים המזומנים מפעילות שוטפת נבעה מהגידול האמור ברווח הנקי, לצד השינויים בהון החוזר.
רמי לוי, מנכ"ל רשת רמי לוי שיווק השקמה: "אני גאה לסכם את שנת 2020, שהיתה שנה בשוק מאתגר עקב משבר הקורנה, עם תוצאות כספיות חזקות, כמתבטא בצמיחה גבוהה בהכנסות, עלייה חדה ברווחים ושיפור בכל הפרמטרים התפעוליים בהם אנו נמדדים. בשנת 2020 השתנו במהירות הרגלי הצריכה, הציבור עבר טלטלה בצרכיו ובהעדפותיו, וכולנו למדנו להמציא את עצמנו מחדש במציאות המאתגרת. בנינו מותג חזק ואנחנו ממשיכים לבסס אותו עם הפנים לעתיד.
התוכנית שלנו קדימה מתבססת על כמה אבני יסוד ותכלול פתיחת סניפי דיסקאונט נוספים במיקומים חדשים, פתיחת סניפי "רמי לוי בשכונה", כניסה לשוק המוסדי עם השקת פעילת של "רמי לוי לעסקים", עיבוי מערך האון-ליין כך שנמשיך להוביל את המהפכה הקמעונאית בדיגיטל, הרחבת פעילות רשת גוד פארם עם פתיחת עשרות סניפים נוספים במהלך השנים הקרובות, הגדלת מועדון הלקוחות שלנו, השקת ארנק דיגיטלי שיהווה את זרוע הפיננסים של הרשת ועוד.״
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.חבורת רמאים !!סוסו 25/03/2021 08:07הגב לתגובה זו7 3יחד עם כל הרשתות העלו מחירים מבלי למצמץ ! מוכרים סחורה זבל במחיר גבוה. איפה המבצעים שלפני הקורונה. העיקר להעשיר את הכיס על חשבון העם. חזירים ללא הפסקה !סגור