כמה עלה משפט נתניהו? חצי מיליארד שקל בעלויות ישירות ומיליארדים רבים בעקיפין. היה שווה?

כל זה כדי לאתר שוחד. בסוף יורדים מהאשמת הדגל של שוחד, ומבקשים מאיתנו את החשבון. אגב, כדי למצוא שוחד די להביט ביחסי הפרקליטות עם העיתונאים - תן וקח קלאסי של סיקור אוהד

העלות הישירה של תיקי נתניהו: חצי מיליארד שקל לפחות; העלות העקיפה: 57 מיליארד שקל (תשתיות אינטרנט, 3 מערכות בחירות והתייקרות הצוללות). מדי פעם שואלים אותנו כמה עלו תיקי נתניהו – משלב החקירה (המשטרה), דרך גיבוש כתבי האישום (פרקליטות, כולל ליווי החקירה) ועד למשפט (הרשות השופטת)?

ובכן, כמובן שאי אפשר לדעת במדויק, הרי אין חלוקת עלויות לפי תיקים במשטרה ובפרקליטות, אבל בהחלט אפשר להגיע להערכה די קרובה למציאות, במיוחד לאחר מספר עדויות שנשמעו עד כה במשפט נתניהו. מעבר לעלויות הישירות יש גם עלויות עקיפות, וכבדות במיוחד, שגרמו התיקים האלה למשק הישראלי וכולן מוכחות בראי המציאות.

ערכנו סיכום פרטני של כל העלויות – והתוצאות מטלטלות
כדי לכמת את העלויות הישירות בתיקי נתניהו הפרדנו בין התיקים ובין חלקן של המשטרה ושל הפרקליטות. הפרקליטות והמשטרה לא חסכו במשאבים כדי "ללכוד" את "הפושעים". הן יצרו מנגנון פישינג ארוך שנים שמטרתו לאסוף מידע מכל הבא ליד על נתניהו וסביבתו – זה כולל הפעלת סוכנים-מקורות ושימוש בכלי תקשורת ועיתונאים כדי להזין את המערכת בעוד ועוד מידע שצריך לבדוק אותו וחוזר חלילה. הקשר בין הפרקליטות לתקשורת צריך להיחקר - מדברים הרבה על השוחד לכאורה שנתניהו קיבל וזה מתברר כפלופ גדול עם כל עד שעולה להעיד ועם הכוונה של הפרקליטות לרדת בעסקת טיעון "מנושא הדגל" - שוחד ולהישאר עם הפרת אמונים. אבל לא מדברים על השוחד העיתונאי - על שורה גדולה של עיתונאים ורוב גופי התקשורת שלא עשו עבודתם נאמנה אלא שירתו צד אחד ביחסים של תן וקח - תן מידע-סקופ, קח הגנה. מה יעשו כעת אותם עיתונאים לכאורה שכל מה שעשו בשנים האחרונות היה לדברר את הפרקליטות והמשטרה. התקשורת נהנתה מרייטינג על סיפורי פייק - ככה זה עובד, אבל זה צריך להיאמר - שטפו לנו את המוח בשנים האחרונות, סיפרו לנו חצאי אמיתות במקרה הטוב, ושקרים במקרה הרע. אם היה שוחד הוא היה בין התקשורת לפרקליטות ולמשטרה. 

כותרת ראשית

- כל הכותרות

ונעבור לחישוב העלויות - תיק 3000 ותיק 4000
משטרה
: נחקר על ידי יאל"כ (היחידה לאכיפה כלכלית בלהב 433) ולפי עדותו של ניר שוורץ, חוקרו של ניר חפץ, כל היחידה עסקה בתיק 4000 (וגם ב-3000 מן הסתם), הווה אומר כ-300 חוקרים. החקירות בשני התיקים הללו נמשכו כשנה וחצי ועל-פי דוח הממונה על השכר במערכות הביטחון, שפורסם בשבוע שעבר, ממוצע השכר במשטרה הוא כ-19 אלף שקל ברוטו. מכיוון שהחוקרים בלהב משתכרים יותר מהממוצע (חלק ניכר קצינים), אנחנו מניחים, הנחה שמרנית מאוד, שעלות השכר הכוללת (לא מדובר בשכר ברוטו, אלא כולל עלויות סוציאליות נוספות – כלומר עלות למדינה) לכל חוקר היא כ-25 אלף שקל ברוטו. כלומר, עלות של כ-135 מיליון שקל בשכר בלבד (שזה מרבית ההוצאה – ההון האנושי) – 18 חודשים כפול 25 אלף לחודש כפול 300 חוקרים.
------
רשות ני"ע: הרשות החלה עם תיק בזק רשות ני"ע שהוליד את תיק 4000 והמשיכה ללוות את חקירת תיק 4000 יחד עם המשטרה. אנו מניחים ליווי של כ-30 חוקרים על פני שנתיים לפי עלות שכר של 35 אלף שקל בממוצע (זו עלות השכר הממוצעת הכוללת ברשות ני"ע – השכר ברשות ני"ע גבוה מהממוצע בסקטור הציבורי). הסכום הכולל: כ-25 מיליון שקל (30 חוקרים כפול 24 חודשים כפול 35 אלף שקל עלות שכר).
------
פרקליטות: את תיק 4000 בלבד מלווה יהודית תירוש וצוותה (הערכות: 6 איש) משנת 2017 ועד עצם היום הזה, כלומר כ-5 שנים ותמשיך ללוות את התיק אם המשפט יימשך. בהנחה שמרנית מאוד עלות השכר של הפרקליטים, כולם בכירים, היא כ-35-30 אלף שקל. כלומר, עלות כוללת של כ-12 מיליון שקל וזה בלי לקחת בחשבון עלויות משרדיות ושירותים אחרים.

תיק 1000 ותיק 2000
משטרה
: שני התיקים נחקרו על ידי יאח"ה (היחידה הארצית לחקירות הונאה -יחידה נוספת תחת להב 433) כאשר תיק 1000 היה סיפור חקירה ארוך מאוד שהתחיל בתיק 1000 הישן שהעלה חרס, ואז התגלגל לתיק 1000 החדש ללא אישור היועץ המשפטי לממשלה. לעומת זאת, החקירה בתיק 2000 היתה קצרה יחסית. הנחנו שחקירת התיקים לקחה בממוצע שנתיים והעסיקה את 400 החוקרים ביאח"ה עם עלות שכר דומה ליאל"כ של כ-25 אלף שקל. כלומר, 240 מיליון שקל (400 חוקרים כפול 24 חודשים כפול 25 אלף שקל).
------
פרקליטות: מי שעסקה בתיקים הללו, נוסף לתיק 4000, היתה ליאת בן ארי וצוותה והערכתנו היא שהיו בסך הכל 10 איש בצוות הזה. בהנחת בעלות שכר של כ-35 אלף שקל למשך 5 שנים מדובר בעלות כוללת של כ-25 מיליון שקל, אם לוקחים בחשבון גם שכר חלקי של פרקליט המדינה שי ניצן ועוזריו שעסקו די רבות בתיקים.

לא לקחנו בחשבון את עלויות השכר של כמה מישנים ליועץ המשפטי לממשלה וכמה מישנים לפרקליט המדינה שהשתתפו בדיונים על תיקי נתניהו, כיוון שזה היה באופן חלקי ובמשרה מלאה. כמו כן לא לקחנו בחשבון את עלות השכר של עוזרי מנדלבליט, כמו גיל לימון וחגי הרוש, שהקדישו חלק לא קטן מזמנם לתיקים הללו. גיל לימון היה זה שענה באופן קבוע למכתבים שהופנו למנדלבליט הנוגעים לתיקי נתניהו.
------
עלויות נוספות
יחידות מטה של להב 433 שעסקו בנושא כמו עיבוד וניתוח החומרים, יחידת מדובבים (למשימות קצובות), יחידות מעקבים (עד עתה אנחנו יודעים על מעקבים אחרי ניר חפץ ויאיר נתניהו וכנראה שהיו עוד), מדובבים לאיריס אלוביץ', סטלה הנדלר וניר חפץ וגם עלויות של חיקורי דין בחו"ל (לדוגמא: רק לאחרונה נעשה חיקור דין בסרי לנקה בפרשת התכשיט שלא היתה של שרה נתניהו) וגם בתיקים האחרים נעשה שימוש בחיקורי דין.

הוספנו פה גם את עלות תיק "החמגשיות" של שרה נתניהו, שגם בו הושקעו משאבים לא מבוטלים של המשטרה והפרקליטות. הערכתינו היא להוצאות כוללות של כ-100 מיליון שקל.

בסך הכל, בהערכה שמרנית, העלות הישירה לתיקי נתניהו עומדת על יותר מחצי מיליארד שקל וזו הערכה שלא לוקחת בחשבון את התקורות הקבועות – לוגיסטיקה וכד' וגם לא את הזמן השיפוטי היקר – המשפט הרי מתנהל קרוב לשנה ואם יימשך כמה שנים זה יגבה עלות נוספת של כמה עשרות מיליוני שקלים בודדים (עלות שכר שופטים ועוזריהם). כל עוד המשפט נמשך גם העלויות של צוותי הפרקליטות בתיקי 1000, 2000 ו-4000 ממשיכות להצטבר. מדי יום דיונים במשפט נתניהו מופיעה הפרקליטות עם 5-6 פרקליטים ולעיתים זה עד 9 פרקליטים (למשל, בפתיחת הדיונים בעדות חפץ). רק בימים האחרונים דוללו השורות כתוצאה מגל ה-5 של הקורונה.

אגב, אפשר להסתכל על תקציב הפרקליטות ולהבין דרך קפיצת המדרגה בתקציב את ההשלכות לתיקי נתניהו. תקציב הפרקליטות קפץ בהדרגה מ-430 מיליון שקל בשנת 2015 עד כ-540 מיליון שקל בשנת 2019 – השנים שבהן היה עיסוק אינטנסיבי בתיקי נתניהו. לא כל הקפיצה מיוחסת כמובן לתיקי נתניהו, חלקה זה בן היתר עלייה אוטומטית בשכר, אבל בחלקה היא גם תוצאה של המאמץ המאסיבי בתיקי נתניהו.

העלויות העקיפות
אלא שהעלויות הישירות הן, כאמור, לא סוף הסיפור אלא רק קצה הקרחון של הנזקים שגרמו תיקי נתניהו ואלה הם העיקריים.

עיכוב תשתיות האינטרנט - אין חולק על כך שהעיכוב בפיתוח תשתיות האינטרנט בישראל (סיבים אופטיים) גרם נזק אדיר למשק הישראלי. כזכור, שלמה פילבר יזם בזמנו דיל עם בזק שיאפשר פריסת תשתיות תמורת ביטול ההפרדה המבנית. קרוב ל-5 שנים מאוחר יותר אימץ שר התקשורת הנוכחי יועז הנדל את הדיל הזה (פחות או יותר) בהבדל אחד קטן: ההסדר שלו גילם הטבות גבוהות יותר לבזק מאשר ההסדר של פילבר, אבל זה עבר מתחת לרדאר של התקשורת. יתר על כן: מנכ"לית משרד התקשורת של הנדל, לירן אבישר בן חורין, העריכה שהנזק מהיעדר תשתיות אינטרנט בישראל גרם להפסד של 13 מיליארד שקל בשנה.

האם זה מספר מדויק? ברור שלא, אבל זו הערכה די טובה מאובדן צמיחה של המשק כתוצאה מעיכוב הפיתוח. ומי גרם לעיכוב הפיתוח? מבקר המדינה ולאחריו החקירה בתיק 4000 שעצרה את כל פיתוח שוק התקשורת. המחיר, אם כן, הוא כ-50 מיליארד שקל כאובדן תוצר.

עלויות הבחירות
לולא החקירות ולולא ההדלפות הפליליות נגד נתניהו, די בטוח שהוא היה מצליח להרכיב ממשלה במועד א' ב-2019 ונותר ראש ממשלה עד עצם היום הזה. המכבש התקשורתי, הצגתו של נתניהו כמושחת, הרשעתו בבית הדין השדה של התקשורת, הסיטה לבטח 2-4 מנדטים שיכלו להשאיר אותו בשלטון. המשמעות היא 3 מערכות בחירות מיותרות שכל אחת עלתה כ-800 מיליון שקל (רק בעלות ישירה) – כלומר בזבוז לריק של כ-2.5 מיליארד שקל.

צוללות - גרמניה הכפילה את מחיר הצוללות והוסיפה עלות של כ-1.2 מיליארד אירו, ולפי בכירים במערכת הביטחון תוספת העלות הזה היא כתוצאה מחקירת תיק 3000 והרעש סביבו שעיכב את המו"מ, לאחר שנתניהו השיג מחיר נוח. ועדת החקירה אם כן תצטרך לברר, בין היתר, איך חקירה מיותרת גבתה יותר מ-4 מיליארד שקל מכספי משלם המיסים.

השורה התחתונה: תיקי נתניהו עלו עד היום לפחות חצי מיליארד שקל בעלות ישירה וכ-57 מיליארד שקל בעלויות עקיפות
המאמר פורסם לראשונה בבלוג של אלי ציפורי

תגובות לכתבה(201):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 162.
    הפרקליטות
    שרה 20/05/2022 20:01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    היה נחמד באם הפרקליטות היתה בודקת את עצמה, לדעת רבים הסרחון עולה עד השמיים.
    סגור
  • 161.
    פרקליטות = בושה
    שרה 20/05/2022 19:54
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בסוף לא יהיה כלום והציבור המטומטם בארץ כולל אני נשלם את השטויות של הפרקליטות. היה נחמד באם הפרקליטות היתה מטפלת קודם בגועל נפש אצלם........
    סגור
  • 160.
    אם יורשע, שיחייבו אותו בכל העלויות (ל"ת)
    אופיר 18/05/2022 21:17
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • ואם זכאי מנדלבליט, שי ניצן, רות הן ארי לכלא
    חיים 03/07/2022 23:19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    וכל עיתונאי הטריבונה כמו דרוקר, אברמוביץ׳ רינה מצליח ועוזריהם
    סגור
  • זכאי
    יגא 31/05/2022 02:47
    הגב לתגובה זו
    3 0
    יצא זכאי ויתבע את המדינה בעוד 5700000000 בגלל שמאל קנאי שהחליט להחליפו
    סגור
  • טען עוד
  • 159.
    ובסוף יתברר שלא היה כלום (ל"ת)
    אנונימי 16/05/2022 10:31
    הגב לתגובה זו
    6 3
    סגור
  • ואם כן היה ? והרבה כלום ? (ל"ת)
    ranr 19/05/2022 12:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 158.
    נו
    יהודה 15/05/2022 19:14
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ואני שואל את העם המטורף הזה כל זה בגלל הטירוף השמאל י שבכניס את המערכת לטירוף מטורלל רק בגלל שנאה לנתניהו שבסוף לא היה לא יהיה ולא ימצאו כלום ומישהוא חייב לשלם על הברדק הזה
    סגור
  • 157.
    משפט מכור
    נעמה 15/05/2022 13:05
    הגב לתגובה זו
    6 2
    קשה לכם עם א האמת ???
    סגור
  • 156.
    ביזבוז כספי ציבור בגלל גחמות
    נעמה 15/05/2022 12:57
    הגב לתגובה זו
    5 2
    כל מילה בסלע נראה שצריך להעמיד למשפט את מנדלבליט.ניצן ושותהם הכניסו את המדינה לסיחרור בגלל שנאתם לנתניהושמא מישהו ייקח אותם למשפט!!!
    סגור
  • 155.
    שביבי ישב בכלא לכל חייו (ל"ת)
    אנונימי 14/05/2022 20:49
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור
  • פרט ונמק (ל"ת)
    אריק בר 18/05/2022 00:24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • טמבל
    אנוני 15/05/2022 19:14
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אתה איש לא מבין וגם לא ישר תמשיך לעבוד ולשלם מס לפרקליטות
    סגור
  • 154.
    שמע מר ציפורי לעשות חישובים אתה לא יודע
    צוחק בקול רם 13/05/2022 23:57
    הגב לתגובה זו
    0 2
    חוקר עובד במקביל על 10 תיקים לפחות... למה אתה חושב שמישהו עבד שנים רק על תיקי נתניהו? העלויות הן אולי עשירית ממה שהזכרת...
    סגור
  • 153.
    ערימה של שטויות
    ייייייישששששש 07/05/2022 10:20
    הגב לתגובה זו
    4 6
    לפי כותב הכתבה עולה השאלה בשביל מה צריך משטרה, פרקליטות ובתי משפט!! כמה עולה משפט של בכל המכה אישתו, ועוד פשעים אז קדימה כל דאלים גבר שיעשה מה שרוצה והחסוך המון כסף בתי סוהר בתי משפט " הכבוד לאלי ציפורי" חחחחחחח
    סגור
  • 152.
    קישקושי ביביסט מטורף.
    פיקאר 05/05/2022 15:23
    הגב לתגובה זו
    4 7
    אז למה המשפחה רוצה לחזור לשלטון אם עושים להם חיים כל כך קשים???
    סגור
  • 151.
    אהה...ציפורי עוד שופר של ביבי.
    חיים 02/05/2022 00:51
    הגב לתגובה זו
    4 7
    במשפט של אולמרט לא איכפת לך מהעלויות .. כתבה הזויה...אם כך, מדוע בכלל לעשות משפט..זה עלויות גבוהות לציבור....למה לממן שופטים??? ישירות לכלא...
    סגור
  • 150.
    מענחן
    שמש אבי 30/04/2022 04:09
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לא לקחתם בחשבון 53 מילירד של עבס והינה לכם 54 מילירד מישפט נתניהו
    סגור
  • 149.
    על חשבוננו
    ציוני7 29/04/2022 07:29
    הגב לתגובה זו
    5 2
    אל תשכח להוסיף להוצאות המשפט התפטר הזה גם את ההוצאות של ממשלת הנוכלים. 53 מיליארד לעבאס ומעל 50 מיליון לבנט ובנוסף כל הטיסות והשחיתות של כל חברי הקואליציה הזו.
    סגור
  • 148.
    מי מושחת???
    אסייה 28/04/2022 22:10
    הגב לתגובה זו
    5 1
    מנדלבליט מושחת שצריך לעבור חקירה יסודית על כל פשעיו
    סגור
  • 147.
    פרקליטות ותקשורת מושחתים
    שלמה 15/04/2022 16:42
    הגב לתגובה זו
    11 2
    למי זה יכפת הנזק הכלכלי והתדמיתי כאשר המטרה להזיז ביבי .הפרקליטים והחוקרים במשטרה(לא כל השוטרים) עשו יד אחד להפיל שלטון במדינה .כי הם יועים שלא יהונה להם רע ולא יתנו את הדין כי המערכת המישפט לטובתם.ומה קיבלנו ממשלה חולה וחלולה ששרהה לא ניהלו מכולת .
    סגור
  • 146.
    הנזקים הישירים שלהאסוניהו
    יגאל 10/04/2022 21:46
    הגב לתגובה זו
    4 9
    כלום לעומת הנזקים העקיפים בדמות הקיטוב בעם ותשלומי ההתחנפות לסקטורים השונים.מה שיעלה לנו הכי ביוקר,זו השנאה שהפיץ ביננו שתגרום להחלשתנו וחורבננו.
    סגור
  • האיש הזה הינו האסון של מדינת ישראל. אוהדיו פשוט עיוורים
    כמה שאתה צודק 12/04/2022 08:57
    הגב לתגובה זו
    4 11
    השנאה של אוהדיו לצד השני כל כך חזקים, שלא איכפת להם מהשחיתות שלו, והם יודעים שהוא מושחת. לא יאומן איזה אנשים יש כאן במדינת ישראל. בנט לא לקח ולא לוקח אפילו אגורה אחת מעבר למה שמאושר לו. לא גונב, לא לוקח שוחד, ולא מסכסך בין מגזרים שונים. ואיפכא בנתניהו הזה, ששמיר אמר עליו שהוא מלאך חבלה, וצדק.
    סגור
  • 145.
    משפט
    איצקו 02/04/2022 23:08
    הגב לתגובה זו
    3 4
    שטויות במיץ של אלי עם המוח של ציפור.
    סגור
  • 144.
    אלי עם מח של ציפור ! בוא נגיד שכלכלן גדול אתה לא . (ל"ת)
    יואב ג 30/03/2022 13:06
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • 143.
    כל שוטר זוכה לפנסיה לכל החיים- גם זו עלות (ל"ת)
    משה 30/03/2022 08:52
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 142.
    מה עם עלות הצוללות המיותרות
    עידו 20/03/2022 18:53
    הגב לתגובה זו
    7 10
    שביבי הזמין, במיליארדים של אירו ? מה עם עלות אמצעי ההגנה שנזדקק להם כנגד הצוללות הגרעיניות שביבי אישר לגרמניה למכור למצרים - בניגוד לדעתם של חיל הים, הרמטכל ושר הביטחון ?
    סגור
  • 141.
    כלכלנים מוסיפים עלות נוספת של 433.44 מיליארד ש"ח על
    חשב 20/03/2022 00:54
    הגב לתגובה זו
    6 10
    הזמן שנתניהו תקע את המדינה ומנע אישור תקציב. כך שבהערכה שמרנית עלות שלטונו של נתניהו בשנתיים האחרונות היא קרוב לחצי טריליון ש"ח.
    סגור
  • בושה
    אנונימי 26/03/2022 18:49
    הגב לתגובה זו
    3 2
    השמאל העשראלי ואירן חד הם
    סגור
  • 140.
    ביביסטים תפתחו עיניים כמוני,כמה עולה לנו ביבי.
    ביביסט לשעבר 11/03/2022 11:08
    הגב לתגובה זו
    9 12
    מילירדים שהיו יכולים לשפר את הכלכלה ,בתי החולים,החינוך הביטחון הכסף נשרף בגלל ביבי.
    סגור
  • 139.
    את כל הכסף הזה ביבי צריך להחזיר כי הוא יודע שהוא אשם!!!
    אובייקטיבי 10/03/2022 14:40
    הגב לתגובה זו
    10 15
    ביבי צריך להחזיר את כל ההוצאות הללו כי הוא יודע שהוא אשם ולכן התחנן כמו ילד קטן להסדר טיעון. כל השאר פטפוטי ביביסטים למיניהם.
    סגור
  • 138.
    תעמולה ביביסטית
    ליכודניק נגד ביבי 03/03/2022 18:47
    הגב לתגובה זו
    8 12
    כל העלויות נובעות רק מהכח הפוליטי של ביבי וחבורתו. השאלה אם הוא אשם או לא תקבע בבית המשפט אבל כל פעולותיו של ביבי שפוחד ממאסר ובכך גורם לנזקים אדירים למדינה שהיא רק מנסה לשמור על הכללים התקינים המקובלים ובסוף אלי ציפורי ויתר הביביסטים מאשימים את המדינה בכל ורק לדוגמא אפילו על 4 מערכות הבחירות שנבעו אך ורק בגלל ביבי.
    סגור
  • 137.
    קשה שלא לצחוק----מותר לקבל מתנות ופינוקים ואסור לשפוט
    Greanhaifa 01/03/2022 20:11
    הגב לתגובה זו
    6 11
    כבר מזמן היה צריך לשבת במעשיהו-הכישלון הוא של יועץ משפטי כנוי. אחר מזמן היה מסיים את הבדיחה הזוץ
    סגור
  • 136.
    ציפורי/וויס
    סתם אחד 27/02/2022 16:22
    הגב לתגובה זו
    6 3
    לפרס ישראל!!!!!
    סגור
  • 135.
    מחיר השחיתות
    יוסף 24/02/2022 12:17
    הגב לתגובה זו
    12 5
    זה המחיר שעולה הפיכה שלטונית , המדינה הזו איבדה את עצמה לגמרי , במקרה הטוב עוד דור אחד והערבים שולטים פה
    סגור
  • 134.
    הביביסט ציפורי מתחזה לפרשן כלכלי. (ל"ת)
    אלי יהודה 24/02/2022 08:13
    הגב לתגובה זו
    6 15
    סגור
  • אתה
    סתם אחד 27/02/2022 16:24
    הגב לתגובה זו
    5 1
    ואתה לאחד שמה שיש לו בין שתי האוזניים זה מה שיש לו בין שתי הרגליים. תיראה מופתע! זה לא שכל!
    סגור
  • 133.
    נזק עקיף
    טייגר 23/01/2022 10:54
    הגב לתגובה זו
    14 5
    מעבר לעניין הכספי ההחלטה ההזויה לחקור ראש ממשלה גרמה לכאוס שלטוני ומוראלי במדינה שספק אם אפשר להתאושש ממנו.
    סגור
  • 132.
    ביבי רוצה עיסקת טיעון.. " לא היה כלום"?
    צוללת u12 22/01/2022 22:32
    הגב לתגובה זו
    4 15
    אם הוא רוצה עיסקה סימן שהוא לא ממש צח כמו שציפורי מציין בלהט..ביבי נטש את שופריו ומנסה להציל את עורו...
    סגור
  • כלומר ראש ממשלה יכול להיות עבריין מוגן ? (ל"ת)
    ranr 19/05/2022 12:47
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • אתה
    סתם אחד 27/02/2022 16:26
    הגב לתגובה זו
    4 0
    בקופ"ח יש תרופה לאנשים כמוך "טמטומצין" שמה. אתה חייב את גירסת הפורטה כי המצב שלך לא מי יודע כמה.
    סגור
  • ביבי יודע שמערכת המשפט לא תתן קלון לפרקליטות
    ולכן השאלה היא לא אם יואשם אלא כמה חזק יואשם למרות 23/01/2022 08:52
    הגב לתגובה זו
    7 2
    ולכן השאלה היא לא אם יואשם אלא כמה חזק יואשם למרות שהדבר משתקף לא מעט שנים עם פוליטיקאים של יחסים תן וקח
    סגור
  • 131.
    100 מיליארד $ ומה מצאו?
    פרקליט 22/01/2022 20:16
    הגב לתגובה זו
    13 4
    ונאלצו לתפור תיק הזוי ותקדימי שקרטי ומטורףמי בעד קלון לדקטטורה המישפטית?!
    סגור
  • אתה פרקליט כמו שאני צוללת
    חגי 22/01/2022 21:27
    הגב לתגובה זו
    2 11
    לא מבין מה טור פוליטי מתפרסם באתר כלכלי. במיוחד מהשופרות של ביבי..
    סגור
  • אתה
    סתם אחד 27/02/2022 16:27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בקופ"ח יש תרופה לאנשים כמוך "טמטומצין" שמה. אתה חייב את גירסת הפורטה כי המצב שלך לא מי יודע כמה.
    סגור
  • 130.
    מצמרר שינאת השמאל
    פרקליט 22/01/2022 20:13
    הגב לתגובה זו
    13 3
    עדר השמאל ישפט על טיפשותו.מהונסי ערוצי השנאה וההסתה
    סגור
  • 129.
    BB משקיע גרוע, לא הייתי שם אצלו שקל
    פוסק הלכה 22/01/2022 17:34
    הגב לתגובה זו
    3 10
    כול ההתנהלות של BB מעידה שהאיש הוא משקיע גרוע. תמיד מנסה להרוויח עוד שקל, ובסוף מוצא את עצמו תקוע עם הפסדים...כשהוא אומר "למה לא יצאתי אז מהשוק" "למה לא מכרתי אז"
    סגור
  • 128.
    אתם קולטים כמה הנבל עלה למדינה?
    ישראל999 22/01/2022 17:34
    הגב לתגובה זו
    6 15
    הסחבה הזאת עלתה למדינה מיליארדים , משפט במיליארד , מטוס מקורקע במיליארד נוסף, צוללות ושוחד ,מיליארד נוסף , אין כמו ביבי! בע"ה מאחורי סוגר ובריח
    סגור
  • כסף קטן לעומת הסדר חובות הקיבוצים (ל"ת)
    עירוני 23/01/2022 04:37
    הגב לתגובה זו
    8 4
    סגור
  • 127.
    BB התערב ברכש הצוללות והדיר את משרד הביטחון וצה"ל
    חקירה מיותרת? 22/01/2022 16:40
    הגב לתגובה זו
    5 10
    צה"ל אמר שמספיקות לו 4 צוללות, שר הביטחון יעלון הסכים על 5...וBB רצה 9. למה 9?...רק BB יודע. הסיפור כולו יתברר כנראה בוועדת החקירה הממלכתית
    סגור
  • אתה
    סתם אחד 27/02/2022 16:29
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שלח את הראש למכון לרפואה משפטית דחוף!
    סגור
  • 126.
    חייבים לפעול נגד השחיתות
    עופרי 22/01/2022 11:52
    הגב לתגובה זו
    8 9
    גם אם יעלה מליארדים
    סגור
  • אתה
    סתם אחד 27/02/2022 16:30
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מפגרים כמוך הם שעולים מיליונים
    סגור
  • 125.
    הכתב הכי אובייקטיבי בעולם (ל"ת)
    אנונימי 22/01/2022 11:48
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • כל החישובים הכספיים מוטעים
    חיים 22/01/2022 18:04
    הגב לתגובה זו
    4 9
    300 חוקרי משטרה, 30:חוקרי רשות ני"ע ועוד מדובבים, ציפורי מומחה לחישוב עלות כלכלית של חקירה? לא ציפורי אינו רבע מומחה.ציפורי הוא שופרו של ביבי הקדוש.ציפורי לא שואל למה ביבי הזמין מטוס לנסיעותיו ב850 מליון שקל..זה יביך וירגיז את ביבי..שופר שתוקע שברים..עדיף עיתונאי שעוסק באמת!
    סגור
  • 124.
    העיקר נגמרה הביביאדה
    יובל 22/01/2022 10:46
    הגב לתגובה זו
    8 11
    המושחת קיבל בעיטה בתחת ואיתו כל תגרניו
    סגור
  • 123.
    ציפורי אלי
    קופיקו 22/01/2022 09:38
    הגב לתגובה זו
    10 18
    איש של שרה, יאיר ונתניהו תומך בשחיתות לא מהיום,אסור לתת לו לכתוב בעיתון כלכלי.בשביל ציפורי יש עיתונות בביזטית שם ציפורי צריך להביע את דעתו
    סגור
  • 122.
    ביזפורטל - תתביישו, הפכתם לביטאן ביביסטי (ל"ת)
    משה 22/01/2022 04:44
    הגב לתגובה זו
    14 22
    סגור
  • אבל אתה היית אידיוט ונשארת אידיוט שימושי (ל"ת)
    אמונחטאפ 22/01/2022 16:26
    הגב לתגובה זו
    7 3
    סגור
  • 121.
    אם ידידך לא היה מושחת יכולנו לחסוך את כל העלויות (ל"ת)
    פיקאר 22/01/2022 01:11
    הגב לתגובה זו
    10 13
    סגור
  • 120.
    ללא ראש ממשלה נקי כפיים,לא תהייה מדינה
    אורי 22/01/2022 00:29
    הגב לתגובה זו
    7 10
    אנחנו אזרחי המדינה,חייבים שיהייה ראש ממשלה נקי כפיים,וצח כשלג. אם לא יהיה כך, המדינה תעלם. לכן ,אני לא תומך בבנימין נתניהו,ובמעשיו. המדינה מוקפת אויבים, ולפעמים שולחים חיילים לקרב,לכן על ראשי המדינה להיות טהורים,כל מי שרוצה כסף,שילך לסקטור הפרטי.
    סגור
  • 119.
    אז בוא נסגור את המשטרה, הפרקליטות ובתי המשפט (ל"ת)
    ציפורי 21/01/2022 22:56
    הגב לתגובה זו
    9 5
    סגור
  • 118.
    מדהים
    חבל שלא עושים על נושא זה כתבה בפריים טיים בטלויזיה 21/01/2022 22:06
    הגב לתגובה זו
    14 5
    חבל שלא עושים על נושא זה כתבה בפריים טיים בטלויזיה שישמעו כולם איזה מטורף היה כל המרדף הזה פשוט עצוב וקשה להאמין
    סגור
  • כתבה מרתקת אבל
    דניאל 22/01/2022 11:02
    הגב לתגובה זו
    10 5
    ככל הנראה נופלת על אוזניים ערלות. ציבור הרק לא ביבי מוכן לוותר על הרבה יותר מכסף כדי לספק את שינאתו כך שהמספרים לא מעניינים אף אחד מהם. כמו שאמרתי מזמן, אם ישראל היתה מניה - היתי עושה עליה שורט בכל הכמות
    סגור
  • 117.
    חצי מהמחיר של המטוס של ביבי. (ל"ת)
    אבי 21/01/2022 21:53
    הגב לתגובה זו
    11 11
    סגור
  • 116.
    הרכבת יצאה מזמן לדרך, ההוצאות כבר הוצאו
    אחרו את הרכבת 21/01/2022 21:45
    הגב לתגובה זו
    6 8
    אז מה ציפורי ואבי ווייס רוצים עכשיו?
    סגור
  • 115.
    כמה עלו לנו שמחה ארליך ז"ל ויורם ארידור?
    קלקלת הליכוד 21/01/2022 21:43
    הגב לתגובה זו
    6 8
    הכלכלה המטורללת של הליכוד הביאו לכמעט 500% אינפלציה ולפשיטות רגל של יחידים וגופים
    סגור
  • 114.
    אווירת השחיתות יצרה את ההימורים
    שלטון יוצר אווירה 21/01/2022 21:40
    הגב לתגובה זו
    7 2
    ההימורים הביאו להפסדי ענק ולהרס משפחות, לצריכת סמים ולעלייה בפשיעה האלימה
    סגור
  • 113.
    הטרלול המשפחתי עלו למדינה מיליארדים
    שבתאי צבי 21/01/2022 21:35
    הגב לתגובה זו
    8 13
    יש את הנזק הישיר מהנהנתנות טורבו של המשפחה, ויש הנזק העקיף שכולל בחירות מיותרות, פרשת הצוללות ועוד. ביבי מנהל כושל
    סגור
  • 112.
    אז מה?
    דן זהבי 21/01/2022 20:36
    הגב לתגובה זו
    6 8
    לא היה צריך לחקור?
    סגור
  • 111.
    אריה צרה
    יוסיפון 21/01/2022 20:35
    הגב לתגובה זו
    3 7
    אין מה לעשות מוח של ציפור.
    סגור
  • 110.
    הטעיה מביכה - העלויות נובעות מהעבירות הפליליות של ביבי
    אלון 21/01/2022 20:30
    הגב לתגובה זו
    9 16
    לא מהפעולות שנעשו כדי לחקור ולהוכיח אותן. אם ביבי לא היה מבצע עבירות אז לא היה מה לחקור ולא היו תיקים ולא היו עלויות... אלי ציפורי התקלקלת ולא סתם פוטרת מגלובס. ירדת ברמה
    סגור
  • 109.
    המשטרה הפרקליטות ובתי הסוהר עולים יותר
    ג 21/01/2022 20:12
    הגב לתגובה זו
    4 8
    צריך לבטל אותם וגם את הצבא שלא מייצר כלום, סתם שומר על המדינה נחסוך הרבה כסף למה רק לביבי אתה דואג? תחסוך הכל, יש עוד הרבה גנבים אנסים מקבלי שוחד וכד' שהמדינה מבזבזת כסף בחקירות, מתקני כליאה ועוד לא בטוח מה עמדך לגבי ביטול בתי חולים. זה בטח יחסוך הרבה
    סגור
  • 108.
    ומה עם העלות של הפילוג? התקשורת וביבי פילגו את העם
    חנן 21/01/2022 19:28
    הגב לתגובה זו
    11 14
    אי אפשר להאשים רק את ביבי, התקשורת אשמה לא פחות. בסוף מה שקובע זה המשפט או הסדר הטיעון. אם הפרקליטות יורדת מהשוחד, אז הכל קשקוש והאשמה היא על התקשורת, לכן הם לא מפסיקים להכות עכשיו במנדלבליט ובפרקליטות. אין אמת מוחלטת, אלא אמת יחסית וממה שעולה בהתנהלות הפרקליטות שהשקיעו מעל ומעבר לתפוס משהו....והצליחו רק שהמשהו הזה היה ידוע וברור כבר מהיום הראשון - בייב לא מוסרי, אדם שלוקח מאות אלפי דולרים מחברים כמתנות הוא לא מוסרי, זה הפרת אמונים. מרגע זה היה צריך להעיף אותו, או לא לבחור בו, אבל משפט של חצי מיליארד שקל, עיתונים ופרקליטות שמלבים את האש ובסוף אין כלום - כבר עדיף ביבי על הגופים האלו
    סגור
  • 107.
    להוציא את הצדק לאור
    הדר 21/01/2022 19:08
    הגב לתגובה זו
    18 1
    השוחד לא אצל נתניהו חייבין להיאבק על הצדק
    סגור
  • 106.
    המטוס של ביבי עלה לנו מיליארד שקל! אז שקט
    יריב 21/01/2022 19:07
    הגב לתגובה זו
    9 14
    ביבי בתור ראש ממשלה עלה לישראל הרבה יותר ממה שיעלה להעמיד אותו לדין. הנזק שהאיש הזה עשה מבחינה כלכלית למדינה הוא עצום לאין שיעור. חייבים למביא כאן לפסק דין חלוט מכיוון שעד שלא נדע מה השופטים חושבים, תמיד יהיה סיכון שמקהלת ביבי תמצא עגל זהב חדש שיהרוס את המדינה סופית.
    סגור
  • חקירות נתניהו
    ישראלה מימון 21/01/2022 19:38
    הגב לתגובה זו
    15 4
    המטוס של ביבי ?? עוד לפידיסט חלול ??
    סגור
  • זו עובדה שביבי קידם מטוס במיליארד שקל לעצמו
    יריב 22/01/2022 13:40
    הגב לתגובה זו
    1 6
    אף פוליטיקאי בתולדות לא היה כל כך מושחת ומסואב. הוא הגיע כזה. 14 שנות שלטון עשו אותו כזה. לכן מחליפים מנהיגים. עגל הזהב של רוב הימין הישראלי הוא איש מגעיל, מושחת, נהנתן, בוגדני בנשותיו ושם את עצמו מעל למדינה שהוא אמור לשרת. אם את בוחרת להיות שפחה נרצעת שלו זו בעיה שלך. צפויים לך ימים קשים.
    סגור
  • אתה כנראה לא יודע מה העלויות של בנט (ל"ת)
    חנן 21/01/2022 19:37
    הגב לתגובה זו
    9 4
    סגור
  • 105.
    כנופיית שלטון החוק תפרה תיקים לביבי ולמצביעיו גם כן
    ביביסט 21/01/2022 19:06
    הגב לתגובה זו
    25 5
    תהיה חזק ביבי ותבחר מה שטוב לך
    סגור
  • 104.
    משפט ראווה תפור 100%
    האוחז בגרונו 21/01/2022 18:51
    הגב לתגובה זו
    23 7
    הנאשמים: עדות המזרח שהעיזו לקרוא תגר על ההגמוניה הלבנה. דרך הפעולה: רדיפה מתמדת אחר נבחרי הציבור מטעמם והתעלמןת מוחלטת מפשעים של תומכי ומייצגי ההגמוניה
    סגור
  • עד מתי נסבול את רגשי נחיתות האלה? (ל"ת)
    המנפנף במנגל 21/01/2022 21:24
    הגב לתגובה זו
    1 11
    סגור
  • 103.
    שלטון מושחת עולה גם הרבה!
    ירושלמי 21/01/2022 18:31
    הגב לתגובה זו
    6 13
    12 שנה של זריקת כסף לטיפוח מגזר חרדים, בלי שיביאו תועלת למשק....זה 100 מיליארד שקל!
    סגור
  • אני לא מתומכי ביבי, אבל פרס, רבין, אולמרט, תמכו בחרדים
    חנן 21/01/2022 19:38
    הגב לתגובה זו
    15 2
    תפסיקו לחשוב שביבי אחראי על כך שחרדים לא עושים צבא...קצת לחשוב
    סגור
  • 102.
    לא מוסיף לעיתון כבוד
    קופיקו 21/01/2022 18:16
    הגב לתגובה זו
    5 12
    לא מוסיף כבוד להביא עיתונאי גלובס לשעבר שמפטפט את עצמו לדעת.
    סגור
  • 101.
    שווה…!!!
    אנונימי 21/01/2022 17:34
    הגב לתגובה זו
    2 4
    השקעה לעתיד
    סגור
  • 100.
    רק כנפי ציון עלה מיליארד ש
    ההבדל הוא שהמטוס לא יעוף אבל ביבי כן 21/01/2022 17:15
    הגב לתגובה זו
    3 5
    ההבדל הוא שהמטוס לא יעוף אבל ביבי כן
    סגור
  • 99.
    אים ביבי ומשפחת נתניהו היו חיים בצניעות כמו בגין ושמיר לא היו ההוצאות האלה.
    אנונימי 21/01/2022 17:05
    הגב לתגובה זו
    5 9
    והוצאות נוספות שהוציאה נמשפחה על חשבון הציבור כולל מטוס פרטי שעלה מילארד שח.
    סגור
  • 98.
    כתבה הזויה.
    רף 21/01/2022 17:01
    הגב לתגובה זו
    5 9
    אם זה היה נכתב ע'י אדם אובייקטיבי,היינו קונים את זה.חוץ מזה,המשפט הזה שווה כל שקל.
    סגור
  • 97.
    ציפורי מחפש עבודה
    רק לא ציפורי 21/01/2022 17:00
    הגב לתגובה זו
    5 8
    אחרי שבעטו בו בכל מקום בו עבד התחיל לקבץ נדבות באתר. עוד כתבה מניפולטיבית שמצדיקה את פיטוריו. או שהוא לא מבין את המציאות או שהוא דמגוג מאוס בשקל .
    סגור
  • 96.
    אז מה המסקנה?
    יעקב 21/01/2022 16:52
    הגב לתגובה זו
    3 5
    לא כדאי לשפוט אנשים שמטרללים את הפרקליטות והמשטרה , יללה שימשיכו לגנוב
    סגור
  • מסקנה לא לרדוף בל הכח אחרי כלום (ל"ת)
    גידי 21/01/2022 19:39
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • 95.
    חישובי השרלטנים!
    שלום,כיתה אלף 21/01/2022 16:41
    הגב לתגובה זו
    4 2
    אדם שראשו במקרר ורגליו בתנור,בממוצע מרגיש טוב!
    סגור
  • 94.
    שחיתות זה טוב ?
    די לצנזר תגובות 21/01/2022 16:39
    הגב לתגובה זו
    5 8
    ביבי דרעי ליצמן ביטן חיים כץ מבקשים : תנו לגנוב בשקט
    סגור
  • 93.
    תודה לכם אנשים יקרים . זה לא פשוט להיות איש אמת. (ל"ת)
    yanivka2017@gmail.com 21/01/2022 16:35
    הגב לתגובה זו
    9 1
    סגור
  • 92.
    כתבה מגמתית
    אמנון 21/01/2022 16:32
    הגב לתגובה זו
    5 5
    קשה שלא להבחין כמה הכתבה מגמתית ,האם לכל תיק עושים סיומי עלויות?האם נבחן כמה עולה פענוח תיק רצח?האם נעשה חשבון כסף עלה למצוא רוצחים לאחר 30 שנים?בואו נעשה עלות תועלת לכל חקירה ונהיה אור לגויים,שטויות
    סגור
  • 91.
    צפורי אתה אלוף (ל"ת)
    ציפורי 21/01/2022 16:02
    הגב לתגובה זו
    10 4
    סגור
  • 90.
    מיחקור את עובדי המדינה? האם לא קיבלו שלמונים?
    עצמאי שקורס 21/01/2022 15:59
    הגב לתגובה זו
    1 3
    אני בטוח שהם קיבלו שלמונים גדולים והרבה כדי לסכם את המשכורת והווץק המובטח של עובדי מדינה. מי יבדוק זאת? אנחנו עסוקים בעבודה מבוקר עד לילה כדי לממן אותם ואת הפנסיות השמנות שלהם. חייבים מהפך פה במדינה ןדחוף!
    סגור
  • 89.
    הפרקליטות זקוקה להסדר יותר מביבי! וזאת הבעיה המרכזית!
    אדמירל 21/01/2022 15:53
    הגב לתגובה זו
    19 5
    עפ"י התקשורת היה רושם שיש כאן מגה פושע! לפי עו"ד ששי גז וציון אמיר לא יהיה כאן יום מאסר אחד! אז מי צריך את כל זה? לפיד חסר הבגרות?ליברמן האידיוט? בוגי שרועד לקבל תביעה? את מי זה משרת?
    סגור
  • 88.
    עלות משפט נתניהו
    סיגל 21/01/2022 15:44
    הגב לתגובה זו
    7 8
    כתבה של אלי ציפורי... ניראה מגמתי מתחיחת הכתבה
    סגור
  • 87.
    רק ביבי הוציא מהכיס 9 מיליון שקל.על לא עוול בכפו.סתם (ל"ת)
    צרנוחה 21/01/2022 15:36
    הגב לתגובה זו
    8 4
    סגור
  • הצחקת אותי מצרוף המילים "ביבי הוציא מהכיס". אתה סטנאפיסט? (ל"ת)
    אורח 21/01/2022 16:56
    הגב לתגובה זו
    4 6
    סגור
  • 86.
    האם מישהו ייתן את הדין?
    צפוני 21/01/2022 15:20
    הגב לתגובה זו
    12 5
    חזק ואמץ על הכתבה.
    סגור
  • 85.
    תרשמו ובגדול**בסוף ביבי יביא אישורים רפואים כמו בן ציון
    YL 21/01/2022 15:13
    הגב לתגובה זו
    7 3
    אחרי ש כל מעשי הנוכלות והגנבות יתבררו ב מחוזי נשארת דלת אחרונה**הגשת מסמכים רפואים לקבלת חנינה מ הרצוג. שימו לב שליח מ חצרו של ביבי נתקבל לעבודה ב בית הנשיא מכן הדרך קצרה לשיחרור
    סגור
  • 84.
    כותרת הכתבה צריכה להישתנות
    משה 21/01/2022 15:01
    הגב לתגובה זו
    3 6
    מה המחיר של ההיצמדות של נתניהו לכסא .במקום שיפרוש ויתמקד במשפטו.
    סגור
  • אם בסוף הוא היה נאשם אז אתה צודק, בסוף זה הפרת אמונים..
    למה אתה טועה 21/01/2022 19:25
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אם ישקיעו חצי מיליארד שקל בכל 120 חברי הכנסת לכולם בלי יוצא מהכלל, ימצאו משהו
    סגור
  • 83.
    התל"ג לאומי שר הסייבר הראשון הילל יפה בית חולים קבר (ל"ת)
    אבי ווס שלחת כסף 21/01/2022 14:56
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 82.
    שוחד פשע מרמה עיתונות ורשה כלכלה עושה חיל והשבב עלה ראש (ל"ת)
    אבי ווס שלחת כסף 21/01/2022 14:56
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 81.
    הקרן החדשה ביזפורטל הרבו צדק והלבינו כל פשע ועוון (ל"ת)
    אבי ווס שלחת כסף 21/01/2022 14:55
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 80.
    בזבוז כספי ציבור מתוך מטרות פוליטיות
    ככה זה כשהכסף לא יוצא מכיסם של הפקידים והחוקרים וה 21/01/2022 14:49
    הגב לתגובה זו
    10 4
    ככה זה כשהכסף לא יוצא מכיסם של הפקידים והחוקרים והוא על חשבון כספי משלם המיסים .צריך לאפשר לתבוע אישית על הנזק
    סגור
  • 79.
    בזבוז כספי ציבור מתוך מטרות פוליטיות
    ככה זה כשהכסף לא יוצא מכיסם של הפקידים והחוקרים וה 21/01/2022 14:49
    הגב לתגובה זו
    7 2
    ככה זה כשהכסף לא יוצא מכיסם של הפקידים והחוקרים והוא על חשבון כספי משלם המיסים .צריך לאפשר לתבוע אישית על הנזק
    סגור
  • 78.
    מנדלה שרה וג'ודית מוזס, זמן לכל ועת לכל חפץ תחת השמים . (ל"ת)
    קץ כל בשר לבן בארצו 21/01/2022 14:49
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 77.
    לבטל הכל
    אנונימי 21/01/2022 14:48
    הגב לתגובה זו
    3 4
    טוב נו. בואו נבטל הכל. נחזיר את ביבי. נהפוך הקערה על פיה. אלי ציפורי שכנע שהעלות הכלכלית גבוהה מדי. מביך. את אלי ציפורי. את ביזפורטל. אותי ואת כולם.
    סגור
  • 76.
    כמה עלה נתניהו? מאות מיליארדים ונזק בלתי הפיך
    יוסי 21/01/2022 14:46
    הגב לתגובה זו
    4 8
    זרק עשרות מיליארדים בקורונה בכלכלת בחירות לאנשים ועסקים שלא היו זכאים. לא מדבר על התחזקות חמאס חיזבאללה וכמובן איראן. אי טיפול בבדואים שהפכו את הנגב למערב פרוע וערביי ישראל שמזוינים בנשק מגדול ועד קטן.
    סגור
  • 75.
    עצמות ווינרט יעידו (ל"ת)
    קץ כל בשר לבן בארצו 21/01/2022 14:46
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 74.
    עורכי דין מומחים לדחיות ופעלולים , שכחת ביבי טורס בורח
    קץ כל בשר לבן בארצו 21/01/2022 14:46
    הגב לתגובה זו
    3 1
    כל בירות תבל שובל צחנתו אין זמן לחוקרים רק בערב שבת
    סגור
  • 73.
    כמה עולות 12 שנות שלטון של מושחת ומפלגת פשע ?
    עמי ותמי 21/01/2022 14:43
    הגב לתגובה זו
    6 4
    אתם אתר כלכלי, למה נותנים במה לביביסט שכותב משיקולים זרים ?
    סגור
  • 72.
    פוטין חזון עצמות עיר ה' נגף כבד עוון דובאי פרעות תשפ"א
    שואת נתניהו 20 ציינו 21/01/2022 14:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחנה ורשה רשעים זרע קאפו יעקור וישמיד
    סגור
  • 71.
    'קץ נתניהו אחוזת בית אש ?? שר ישמעאל שלח ה' (ל"ת)
    שואת נתניהו 20 ציינו 21/01/2022 14:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 70.
    היסטוריה והיסטריה המם במחנה פולין ניגף ואין מושיע בקרבך (ל"ת)
    שואת נתניהו 20 ציינו 21/01/2022 14:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 69.
    טירוף מערכות (ל"ת)
    אפי 21/01/2022 14:28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 68.
    בטל ב 60 מול הצוללות ו 3 מערכות בחירות מיותרות (ל"ת)
    לקקן צבוע עלוב 21/01/2022 14:17
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • 67.
    כמה עלתה לנו תחזוקת המשפחה בכול זמן שלטון ביבי?
    שופט רחבה 21/01/2022 14:16
    הגב לתגובה זו
    4 4
    כמה עלתה למשל, עלות אחזק הרכבים והמאבטחים של האישה והילדים? כמה עלתה תחזוקתו של הבן יאיר מאז 2009 (=להזכירכם היה אז בן 20)? כמה עלו האירוח של המשפחה בבתי מלון ובמסעדות בחו"ל? תחזוקת הבתים שלהם? ועוד
    סגור
  • 66.
    מדינה זהב
    משה רבנו 21/01/2022 14:15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה שאנחנו שורדים למרות כל הזבל הזה אנחנו גם מפלדה . אסור לקחת את הדבר כמובן מאליו . חייבים לסלק את כל הרע ובעיקר את השחיתות מתוכנו .
    סגור
  • 65.
    הבקשה לעסקת טיעון ממנדלבליט ולעזרה מאהרון ברק מוכיחים
    BB מודה שסרח 21/01/2022 14:13
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אחרי העדות של שלמה פילבר התמונה בתיק 4000 תהיה ברורה הרבה יותר. אנחנו כבר בתוך ההליך, ולכן החשבונאות מיותרת
    סגור
  • 64.
    חישוב לא מדוייק בהמעטה
    אריק 21/01/2022 14:09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    החישוב מוזרניתן לחשוב ש300 החוקרים על שרכםהיו מפוטרים או שגוייסו לחקירה זו....וכנל כל שאר חישוביך בחירות חוזרות וכוזו חישובים לאנשים הדיוטיםסליחה שבת שלוםנב יתכן וכל החישוב הוזמן....וכנל הכתבה.
    סגור
  • 63.
    בזק
    אביתר 21/01/2022 14:09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תשאל את הפרקליטות כמה היו שוות ההטבות ותבקש מהם שידרשו את השוו הכסף שקיבלו החז
    סגור
  • 62.
    כל מילה בסלע. כולנו על ספסל הנאשמים, לא רק הוא.
    ארז 21/01/2022 14:09
    הגב לתגובה זו
    3 2
    https://givechak.co.il/Bibi_Netanyahu?ref=13BW
    סגור
  • 61.
    מה הכותב מציע ?
    ברכה 21/01/2022 14:09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חוץ מלדכא את הציבור ? האם לדוגמא לתמוך בממשלה החדשה או לא ?
    סגור
  • 60.
    תיקי נתניהו
    מוישה 21/01/2022 14:09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לפי הכתוב במאמר יוצא שיש מצבי שוחד הפרת אמונים מצד שר או רוהמ עדיף לא לבזבז את הכספים שמוצאים כל חקירות ולתת לדברים לטבוע בים ידיעות לא נחקרות כי הכלמבזבוז כסך הלו תעוררו זה הכסף שלנו ומסקנה 2 כדאי להיות חלק מחונטה הנהינת ממעמי שלטון
    סגור
  • 59.
    מדינת חלם
    שלומי 21/01/2022 14:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    היינו ונשארנו
    סגור
  • 58.
    בקרוב יעלה לדוכן שלמה פילבר וייתן את עדותו החשובה לתיק
    תעמולה של נאמני BB 21/01/2022 14:06
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אם יוכח שBB פעל ביודעין כדי להשפיע ולדחוף לשינוי מדינות משרד התקשורת לטובת בזק, אז כבר יש לנו כיוון ברור. ועכשיו תשאל השאלה: "מה יצא לBB מזה"??? למה התערב ודחף ויזם לטובת שינוי שטוב לאלוביץ???
    סגור
  • ואם לא? (ל"ת)
    טועמא 21/01/2022 17:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 57.
    אם היו מתחילים עם תיק המתנות, ייתכן והכול היה נגמר מזמן
    פרופוגנדה של נאמניBB 21/01/2022 13:59
    הגב לתגובה זו
    2 2
    רוב המומחים טוענים שתיק המתנות הוא הכי פשוט להוכחה, ושסיכויי ההרשעה בו הם הכי גבוהים.
    סגור
  • 56.
    מדינה בלי ביבי היא מדינה אומללה שהשמאל שלה שמנהל אותה
    אומלל 21/01/2022 13:59
    הגב לתגובה זו
    1 4
    חברים זה הזמן להעיף את ערוצי התקשורת המסיתים הגדולים שגרמו לביבי נזק גדול. אנחנו מדינה שנמאס לנו מהחדשות תצאו לנו מהחיים לפני שאנחנו נתחיל להיכנס בחיים שלכם. ואתם תסבלו לא פחות מאתנו . תקשורת נוכלת ולא אמינה .
    סגור
  • 55.
    ציפורי אתה חי ?
    ג'ק 21/01/2022 13:52
    הגב לתגובה זו
    1 2
    האמת חשובה מכסף ? מושחתים ושחיתות בצמרת זה התחלת הסוף . חבל שמי שהמדינה עסוקה בו ובמשפחתו שנים שם עליה קצוץ . חייבים לקצוב למינוי ציבורי בכל רמה לכל היותר לשתי קדנציות גג . למה ולמי מחכים ?
    סגור
  • 54.
    וכל זה בשביל להחליף שלטון בחבורה של חובבנים (ל"ת)
    דודי 21/01/2022 13:37
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 53.
    עולה המון כסף להחזיק משטרה
    למה לממן משטרה? 21/01/2022 13:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בואו נחסוך
    סגור
  • 52.
    להפסיק חקירות שחיתות
    כמה עלו תיקי אולמרט? 21/01/2022 13:36
    הגב לתגובה זו
    0 1
    גם להחזיק בתי כלא עולה המון. בוא נשחרר את כל הפושעים.
    סגור
  • 51.
    מה המחיר הראוי להינצל מדיקטטורה
    אודירוק 21/01/2022 13:35
    הגב לתגובה זו
    2 2
    הביב היה כפסע לפני השמדת הדמוקרטיה הישראלית הפלתו מצדיקה כל עלות מעבר לעובדה שהכתבה והנתונים בה שקריים לחלוטין התבזתם בפרסום הפייק ניוז הזה
    סגור
  • 50.
    גם בחירות עולות כסף
    יש לך מוח? 21/01/2022 13:35
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לא זוכר שעשית חשבון על עלות תיקי אולמרט.
    סגור
  • 49.
    בזיון שלכתבה
    אודי 21/01/2022 13:31
    הגב לתגובה זו
    2 2
    חירטוט ביביסטי שמנותק מהמציאות ביזיתם עצמכם בפרסום הקשקוש הזה
    סגור
  • 48.
    לא מתאימה כתבה כזו באתר כמו שלכם... (ל"ת)
    סתם 21/01/2022 13:30
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 47.
    כתבה הזויה. הנאשם היה מתפטר והכל היה נחסך.
    יש רא לי 21/01/2022 13:28
    הגב לתגובה זו
    0 2
    הנאשם מנע תקציב מדינה והתוצאה מכך לא בוצעו רפורמות ולא נחתמו עיסקאות. הנאשם ממניעים אישיים לקח אותנו ל 4 סיבובי בחירות. הנאשם חיבל ברשות השופטת ובמשטרה. הנאשם פיג את העם ולזה אין מחיר. הנאשם שיעמוד לדין ואם יואשם שמשלם.
    סגור
  • 46.
    מחיר הבגידה ב- אזרח הישראלי שווה הוצאה כזו
    ניר גטניו 21/01/2022 13:20
    הגב לתגובה זו
    2 3
    הנאשם בפלילים טרלל מדינה שלמה משך שלש שנים ויותר וניסה לפגוע באורח אנוש במערכות הדמוקרטיות מערכת המשפט ומערכת אכיפת החוק מי שפועל כדי לקעקע את אמון הציבור באושיות המדינה הדמוקרטית צריך ללכת לבית סוהר להרבה זמן אחרי שהשופטים יגזרו את דינו במידה וייצא אשם . מר ציפורי ....אתה עוד אחד מאלו שהם " נושא כליו" של הנאשם בפלילים ..של נעלך מעל רגליך ... שחרר אותנו מהפרשנות שלך
    סגור
  • 45.
    חכמים אומרים.,טפש זורק אבן 10 חכמים לא ירימו
    agzozy 21/01/2022 13:18
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אלי ציפורי כמנהגו,מלהג שטויות.רק מחזק את התחושה שנעשה עימו צדק כשזרקו אותו מגלובס.למה להפיץ שטויות???מאיפוא ינקה את המספרים?חלמת עליהם
    סגור
  • 44.
    בליל של שטויות ושקרים
    שוקי 21/01/2022 13:18
    הגב לתגובה זו
    3 3
    אז בוא נבטל את המשטרה. נחסוך הרבה כסף. הצוללות התייקרו כי המפרט שלהן שונה לחלוטין וכי הכל התייקר. למה אין כתיבה עניינית כשמדובר בביבי. כתבה מבישה ומעליבה.
    סגור
  • 43.
    היה שווה כל אגורה
    כי שנות שלטונו של ביבי היה יקר הרבה יותר והמשך שלט 21/01/2022 13:18
    הגב לתגובה זו
    2 2
    כי שנות שלטונו של ביבי היה יקר הרבה יותר והמשך שלטונו היה מחסל את המדינה לחלוטין
    סגור
  • 42.
    כוחה של השנאה
    יבגני 21/01/2022 13:17
    הגב לתגובה זו
    2 1
    עם ראש בקיר
    סגור
  • 41.
    מישהו
    לרון 21/01/2022 13:13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שלא מוציא "גרוש" מהכיס אפשר .....תחליטו אתם מה!.
    סגור
  • 40.
    כמה עלה לתפוס את אל-קפונה ? (ל"ת)
    הסטוריון 21/01/2022 13:06
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 39.
    שווה כל שקל (ל"ת)
    ברור שהיה שווה 21/01/2022 13:04
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 38.
    עלות החקירה
    חיים 21/01/2022 12:55
    הגב לתגובה זו
    0 2
    שווה כל שקל בשביל לנקות את מערכות השלטון הרקובות
    סגור
  • 37.
    אלי ציפורי התגעגנו...
    יועץ משכנתאות 21/01/2022 12:52
    הגב לתגובה זו
    2 3
    זוכר אותך מגלובס, היתי מחכה כל שבוע למאמר השנון שלך
    סגור
  • 36.
    ביבי
    שלום 21/01/2022 12:44
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אזרחי ישראל יכולים בוודאות שאלה אחת מי עומד מאחורי הקלעים להדחת נתניהו שכן מסתבר שיש לנו מאפיה חדשה במדינה שהיא באופןלא דמוקרטי משקיעה מאות מיליונים להדחת ראש ממשלה מכהן שעדיין לא הוכח שום דבר במשפטו
    סגור
  • 35.
    כמה עצוב
    וכל המצביעים כמו עדר מדקלמים את פרשני הפרקליטות.בי 21/01/2022 12:36
    הגב לתגובה זו
    1 1
    וכל המצביעים כמו עדר מדקלמים את פרשני הפרקליטות.ביום שביבי יפרוש יפתרו את כולם, מזה הם חיים כבר 10 שנים
    סגור
  • 34.
    לפי הכתוב לא צריך בכלל לטפל בפושעים כזה עולה כסף. (ל"ת)
    נביא הצדק 21/01/2022 12:33
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 33.
    מסכן ציפורי
    תוכי 21/01/2022 12:30
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לאחר שביבי יתפוגג, אחרי שנים של עבודת לשון אינטנסיבית, את מי הוא ישרת?
    סגור
  • 32.
    הכל בגלל ביבי שלא שמע לעצת נתניהו שנתן לאולמרט ולא פרש
    יותם 21/01/2022 12:28
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לטפל במשפט שלו
    סגור
  • 31.
    כתבה מצוינת אך ההפיכה השלטונית היא הדרמה
    מני 1 21/01/2022 12:23
    הגב לתגובה זו
    3 0
    האם זו דמוקרטיה ? האם זה שלטון חוק? האם אין אחריות אישית של כל אחד שעסק בתיק מהפרקליטות והניע את התהליך והניע את התקשורת והביא למציאות העגומה הנוכחית ? - בתחומים אחרים יש אחריות אישית שמביאה לתביעות והגיעה העת לעשות זאת גם בקרב גורמי הממשל והרגולטורים
    סגור
  • 30.
    ניה שווה
    עפרפ 21/01/2022 12:21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    החקירה מחוייבת המציאות ללא קשר לעלות, וזאת על מנת להרתיע את הבאים אחריו מללכת בדרכו. זאת גם הסיבה מדוע אסור לחתום על עסקת טיעון.
    סגור
  • 29.
    מאמר בדיחה
    אורי 21/01/2022 12:01
    הגב לתגובה זו
    2 2
    ולמרות זאת היה כדאי. המדינה ניצלה,לא סופית, מנתניהו שעמל להחריבה .
    סגור
  • 28.
    כמה שלמו תושבי ישראל עבור ההטבות הרגולטוריות לאלוביץ (ל"ת)
    נתניהו למעשיהו 21/01/2022 11:56
    הגב לתגובה זו
    16 10
    סגור
  • יש לך סימוכין לזה? כי כל עוד אין לך סימוכין לזה אתה עוד
    רז 21/01/2022 14:10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    טוקבקיסט בשקל תשעים.
    סגור
  • 27.
    מסקנות בלי נתונים
    יורי 21/01/2022 11:52
    הגב לתגובה זו
    3 4
    צדיק מצרה נחלץ וכך גם הביבי
    סגור
  • 26.
    שכחתם את עלות קבלני המשנה וההאקרים של NSO.
    משה ג. 21/01/2022 11:51
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ואם היו שרים אחרים וראש ממשלה אחר היו נותנים ליס ליפול ומשאירים את הוט מונופול?
    סגור
  • 25.
    דעה מגמתית
    hanan1958 21/01/2022 11:49
    הגב לתגובה זו
    12 16
    מר אלי ציפורי ,הייתה פעם עיתונאי מוארך , היום ובמאוחד היום כתבת מאמר מגמתי 1, אתה לא יכול ליחס עלות בחירות יזום ע"י ביבי לחקירות ,עם כך כל אגורה היה שווה היות וביבי יזם את הבחירות לצורך הימלטות ממשפט , היה לנו מזל יותר משכל , כי ביבי היה הופך אותנו , כן כן גם אותך אחד מהנתינים כמו ארדואן פוטין כל כת מנהיג דקטטור שניתן לעלות על הדעת , היה לנו יותר מזל בזכות ביבי ששיקר פעם אחת יותר מידי , ועוד למי שהציל אותו מתבוסה אולי תחזור בתשובה , ותנסה לכתוב כתבה יותר שכולה לאחר מחשבה
    סגור
  • עברית עברית, אוי ואבוי
    עברית למען השם 21/01/2022 15:23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שקולה, לא שכולה...מוערך, לא מוארך....תלמד עברית אח"כ תגיב
    סגור
  • כי הדעה של דרוקר, גליקמן, אברמוביץ' לא מגמתית.
    רז 21/01/2022 14:09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ציפורי לפחות אומר אמת.
    סגור
  • 24.
    היה נהדר
    אלי 21/01/2022 11:48
    הגב לתגובה זו
    11 8
    בלי אלי ציפורי מה קרה לביזפורטל
    סגור
  • 23.
    זה בושה למדינה אם תהיה עסקת טיעון
    יוסי 21/01/2022 11:44
    הגב לתגובה זו
    14 2
    אין אף אדם שמותר לו להחליט על עיסקת טיעון- המקרה חייב להגיע להכרעת שופטים, ולציבור מגיע לדעת האם ראש ממשלה מכהן ביצע פשע כלשהו או שמערכות הצדק עבדו בצורה לקויה. לא יתכן שיושקעו כל כך הרבה משאבים והמדינה תתנהל עפ"י החקירות והפרסומים ובסוף אין עבירה משמעותית שראש הממשלה צריך להיענש עליה.הציבור חייב תשובה מבית המשפט.
    סגור
  • אין עבירה משמעותית ?
    מה שתית ? 21/01/2022 13:44
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מרמה והפרת אמונים לא משמעותי? מה זה כאן ? אפריקה?
    סגור
  • 22.
    מה אתם מבלבלים ת'מוח... עליות עלאק
    אנונימי 21/01/2022 11:39
    הגב לתגובה זו
    7 8
    זה מה שנשאר לכם מלא היה כלום כי אין כלום... עלויות?! עלאק כלכלי... וגם החישוב ביזיוני ומגמתי. בושה של כתבה. אם ביבי יחתום הוא מאשר שכל מה שאמר על הפרקליטות והמשטרה זה שקר ( תפירת תיק... החלפת שילטון... בלה בלה) והכי חשוב מודה שזה קצה הקרחון של עברות חמורות שהוא ביצע!! תעשו חישוב אולי כמה כסף עלה לנו המאבק של ביבי בשלטון החוק ובעצם בנו ובמדינה מקופת המדינה . ביזיון של כתבה
    סגור
  • שטויותתת
    מאיר 21/01/2022 13:37
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין ספק שהמושחתים פה הם כנופיית שלטון החוק שמחליטה את מי לחקור ואת מי לא הכל סימון יעד מראששש ראינו איך תיקים מושתקים למי שהם חפצים ביקרו. מה עם שי ניצן שתופס בגרון את מנדלבליט? מה עם מינויים וקומבינות של מנדלבליט בפרקליטות. איפה כל הצעקות של הצדקנים שהוזמנו סתם צוללות שלא נצרכות כדי שבן דןד של ביבי ירויח מזה שמענו בלי סוף צעקות של בוגי וחבר מרעיו מדוע הוזמנו השבוע אם כך עוד צוללות ובמחיר יקר בהרבה?
    סגור
  • 21.
    חשבונאות לאומית דגולה!
    אנונימי 21/01/2022 11:39
    הגב לתגובה זו
    4 4
    מאיפה כל המספרים של עלויות ישירות???בוא העיתונאים הכלכליים ותסגרו את הפרקליטות, משטרה, בתי משפט ויחסך הרבה יותר ממה שאתם כותבים.לא הכל ובדרך כלל הרוב המוחלט, לא נמדד כלכלית כעסק פרטי.בנוסף, בוודאי למדתתם על עלויות קבועות, משתנות וכו'.לפני שאתם מפציצים את האנשים במספרים לא רלוונטיים (הכל כאילו), קחו אחריות ודברו על מה שאתם מבינים, אם בכלל.
    סגור
  • 20.
    איפה המיליארדים של 4 מערכות בחירות מיותרות ופילוג העם (ל"ת)
    החוק והצדק 21/01/2022 11:37
    הגב לתגובה זו
    16 4
    סגור
  • 19.
    שנאת חינם
    אזרח מודאג 21/01/2022 11:35
    הגב לתגובה זו
    2 5
    כתבה שמאלנית שנובעת משנאת חינם וחוסר הכרת הטוב
    סגור
  • 18.
    שמאל זה אסון !
    משה 21/01/2022 11:32
    הגב לתגובה זו
    5 6
    שמאל מושחת ומגעיל !!בלי שום דרך ויושר..רק שנאה .
    סגור
  • אני ואבות אבותיי ימניים דורות
    שאול 21/01/2022 14:02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כשאני מתבונן מי מכיל ומוביל את הימין עכשיו אני מקבל בחילה לצערי . מזעזע .
    סגור
  • למה בזבזו כסף על תיקי אולמרט?
    תיקי אולמרט 21/01/2022 13:48
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בבקשה לתת לביבי דרעי ליצמן חיים כץ דוד ביטן לגנוב בשקט
    סגור
  • 40 שנה הימין בשלטון. מי מושחת? (ל"ת)
    בוחבוט 21/01/2022 12:25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 17.
    הבאתם לפה את שני השופרות של הנאשם בפילילם בתור כותרת???
    א.א. 21/01/2022 11:32
    הגב לתגובה זו
    9 10
    בושה!! כמה שילמו לכם???
    סגור
  • יחד עם ד"ר אבישי (ל"ת)
    ציפורי לערוץ 14 21/01/2022 13:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 16.
    מטורף ומעצבן. פרקליטות שיש לה מדינה (ל"ת)
    גזלנים 21/01/2022 11:30
    הגב לתגובה זו
    8 8
    סגור
  • 15.
    בקיצור חצי מטוס כנף ציון (ל"ת)
    צ'יף צ'יף ציפורי 21/01/2022 11:28
    הגב לתגובה זו
    7 3
    סגור
  • 14.
    שווה כל אגורה (ל"ת)
    ריאליסט 21/01/2022 11:23
    הגב לתגובה זו
    9 4
    סגור
  • 13.
    בענין הצוללות
    לרון 21/01/2022 11:22
    הגב לתגובה זו
    0 7
    בילדותי אמרנו "שניים רבים השלישי לוקח" ובענין נתניהו כפי שאמר הרבי "אין כלום כי לא היה כלום" אכן "סתם" מספרים,מדינה אומללה
    סגור
  • 12.
    ומה עם הפשע המשתולל בגלל זה שאין משטרה חוץ מנתניהו
    זה הנזק הכי גדול כל הדרום נסגרים תיקים בגלל חוסר כ 21/01/2022 11:21
    הגב לתגובה זו
    14 2
    זה הנזק הכי גדול כל הדרום נסגרים תיקים בגלל חוסר כח אדם. לא ביבי לא חקירה
    סגור
  • 11.
    הנססת תודעה. גם התיקים של אולמרט עלו
    יצחק 21/01/2022 11:21
    הגב לתגובה זו
    8 6
    מאות מיליונים.לפי החישובים האלה, גם התיק של קצב עלה מיליארדים, וגם התיק של הירשזון.בושה לאתכ מכובד שמביא מאמר פייק שכל ילד מבין שמדובר בהנדוס תודעה.
    סגור
  • 10.
    שיעלה כמה שיעלה לנו, האמת חייבת לצאת לאור
    בלי הנחות ובלי הסדר 21/01/2022 11:17
    הגב לתגובה זו
    10 7
    מבלי לעשות לנוכל הזה הנחות. הכתבה הזאת מוטה ולא משקפת את המציאות בכלל. איפה הייתם ולמה לא כתבתם על כל הדברים הנוראיים שהוא עשה למדינה ולאזרחים???? חייבים להוצא את כל האמת לאור במשפט הוגן. משפט שיעשה צדק עם המדינה ואזרחיה שהיו שבויים בידי רודן ורודנית ששלטה בו ובמדינה.
    סגור
  • 9.
    כמה עולה לתחזק דמוקרטיה?
    יוסי 21/01/2022 11:14
    הגב לתגובה זו
    9 5
    כתבה מקושקשת. דמוקרטיה זה שלטון יקר. הכי זול מלוכה ודיקטטורה.אני מתפלא שביזפורטל מעלים כזה קשקוש.
    סגור
  • 8.
    כתבה הזויה..
    משה 21/01/2022 11:10
    הגב לתגובה זו
    12 11
    אחת הכתבות ההזויות שקראתי. ראש ממשלה מושחת עד היסוד שנחקר בארבע פרשות שחיתות חמורות שלא לדבר על מעורבות בפרשת הצוללות וחשד לפגיעה עקיפה בבטחון המדינה ההכתבה מתעסקת באופן מוטה לחלוטין רק בעלויות כספיות.. אז בואו נסגור את המשטרה את בתי המשפט ואת הפרקליטות ונחסוך מאות מיליארדים וכל אחד יעשה מה שבא לו ממש כמו ברוסיה...
    סגור
  • 7.
    לדעתך , בגלל העלויות , צריך לוותר לנתניהו,ושיעשה כרצונו
    לדבריך, יש לוותר? 21/01/2022 11:08
    הגב לתגובה זו
    13 5
    נתניהו הרס והורס כל חלקה טובה במדינה הזאת. עוד לא היה מנהיג למדינת ישראל, שגרם כל כך הרבה נזק למדינה ולחברה , כמו נתניהו. האיש ומשפחתו לא בוחלים בשום אמצעי , כדי לנקות את עצמם, גם במחיר איבוד המדינה לדעת. חייבים להוציא כל סכום כדי לברר את האמת לגביו. לדעתי, האיש מושחת ביותר, ומקומו בבית סוהר לשנים רבות מאד. אולמרט על הרבה הרבה פחות, נכנס לבית סוהר, ולא יילל כמו נתניהו. אני בוש ונכלם שזה היה מנהיגה של מדינת ישראל. בושה וחרפה למדינה שזה היה מנהיגה.
    סגור
  • 6.
    כדי לסלק זוהמה ממארת כל מחיר שווה
    YL 21/01/2022 11:06
    הגב לתגובה זו
    10 7
    רק המחשבה ש הולכים בדרכי רוסיה המתפוררת ש אוליגרכים קנו בדולר את כל רכוש המדינה המאבק שווה
    סגור
  • 5.
    כמה עלה המטוס ?
    אכן עיתונות מוטה 21/01/2022 11:06
    הגב לתגובה זו
    10 6
    גם מיליארד שקל סמל לשחיתות וראוותנות ובעיקר ניצול הקופה הציבורית לצרכים אישיים . המקום של המושחת בכלא.
    סגור
  • המטוס עלה 175מיליון דולר. הכל כתוב וגלוי. (ל"ת)
    רק אמת 21/01/2022 14:46
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 4.
    סוף סוף מתחיל סיקור אוהד........
    זאב 21/01/2022 11:04
    הגב לתגובה זו
    6 8
    עכשיו הפרקליטות יגיש תביעה על סיקור אוהד .......
    סגור
  • תפתח ערוץ 14
    חסר לך סיקור אוהד? 21/01/2022 12:52
    הגב לתגובה זו
    0 5
    שם תוכל לשמוע רק דעות ימניות וימניות יותר. וביבי הוא מלאך או אולי המשיח או אולי אפילו המחליף של אלוהים. בערוצים 11-13 תאלץ לשמוע גם דעות שמאליות. אגב אפילו שם רוב המנחים ימניים. אברי שרון גל, קלמן, אמילי ....
    סגור
  • 3.
    חברים במערכת התבלבלתם
    קורא נאמן 21/01/2022 11:02
    הגב לתגובה זו
    13 10
    באיזה עולם אתם מערבבים פוליטיקה קטנה פרסומים מטעם מקורבים בביזפורטל ככה? אם יש לפורטל שלכם זיקה כלשהי, תצהירו עליה ותאפשרו לקוראים שלכם להחליט אם מתאים להם לצרוך תוכן פוליטי במסווה של כלכלה, או שהם מחפשים נטו כלכלה בלי כל הסבל מסביב. מביך ומעלה הרבה תהיות לגבי מידת האמינות ומהימנות התכנים שאתם מפרסמים. מעציב מאוד שזה מה שנשאר.
    סגור
  • 2.
    לא עולה כלום, השופטים מקבלים משכורת חודש בכל מקרה
    שמוליק 21/01/2022 11:02
    הגב לתגובה זו
    9 6
    כל הפקידים, הפרקליטות, השופטים מקבלים משכורת בכל מקרה גם אם עושים כלום
    סגור
  • 1.
    סוף סוף מתחיל סיקור אוהד........ (ל"ת)
    זאב 21/01/2022 10:56
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות