בני גנץ - שר ביטחון או לוביסט?

גנץ נשכב על הגדר בשביל להעביר מיליארדי שקלים מהציבור הישראלי למקורבים: להלבין את 'הגדלות הרמטכ"ל' זה לא ביטחון המדינה - אלא פשוט שחיתות. מדובר על שוד הקופה הציבורית ב-1.5 מיליארד שקלים בשנה ועשרות מיליארדים במצטבר. הנה הכסף
 | 

שר הביטחון בני גנץ הודיע על משבר קואליציוני, סיעת כחול לבן לא תצביע עם הקואליציה, וזו נאלצה למשוך אתמול בלילה את הצעות החוק שלה - ולמעשה האופוזיציה "מנצחת" שבוע שלישי ברציפות. לכאורה, משחקי קואליציה-אופוזיציה שגרתיים ולגיטימיים.

אבל הבעיה היא שר הביטחון בני גנץ. הוא מתבלבל. התפקיד של שר הביטחון הוא לשמור על הביטחון של אזרחי ישראל, לא לדאוג לסידור עבודה למקורבים ולא לדאוג לפנסיות השמניות של החברים שלו בצה"ל. רק שצה"ל בעצם לא צריך ארגון עובדים יציג רשמי כשיש לו ועד עובדים בפועל - הממשלה ושר הביטחון.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

המלחמה של גנץ היא לא על ביטחון אלא על תקציבים למקורבים
על מה מחליט יו"ר כחול לבן לזעזע את הקואליציה? לא על איראן, לא על ציוד להתחמשות צבאית, לא על צעירים מבטיחים שיבחרו להגיע ליחידות הסייבר והטכנולוגיה שיקדמו את צה"ל מבחינה טכנולוגית - אלא על הפנסיות לחברים שלו בצה"ל והלבנת השחיתות שנקראת "הגדלות הרמטכ"ל". מדובר על נוהג פסול בצבא שבמסגרתו הרמטכ"ל יכול לאשר במקרים חריגים הגדלה ב-2% של הפנסיה של משרתים קבע, בגין ביצוע שירות חובה (למה? זה שירות חובה. כולם עשו את זה) וכן 2% לשנה על דחיית שירות או לימודיים אקדמיים (שכידוע גם אותם הצבא מממן לקצינים). 

אלא שהרמטכ"לים לאורך השנים (כולל כמובן בני גנץ עצמו כרמטכ"ל) הפכו את זה לנוהג קבוע ולמעשה 98% קיבלו את הגדלות הרמטכ"ל. ראשי הצבא לא התביישו לחלק כספים של אזרחי ישראל לכמה מקורבים - ואז לבוא כל שנה מחדש בדרישות לעוד ועוד תקציב מהמדינה, והכל באיצטלה של 'ביטחון המדינה'.

גנץ כמובן לא יכול ללכת כעת נגד עצמו ולהגיד 'אופס' עשיתי כרמטכ"ל משהו לא חוקי ולא מוסרי, ולכן הוא נשכב על הגדר כדי להלבין - חוקית! - את השחיתות הזו. אבל היי, מדובר על כסף של אזרחי ישראל. כן, מדובר על מיליארדי שקלים ששייכים לאזרחי ישראל, והנה הממשלה מגיעה ומלבינה את גזל כספי הציבור באופן רשמי.

גורמים פופוליסטיים פוגעים בביטחון המדינה? הפופוליסט הוא בעצם בני גנץ
אז כן, בהודעות מלאות פאתוס לתקשורת גנץ מדבר על "גורמים פוליטיים ופופוליסטיים שהחליטו לפגוע בביטחון המדינה" - אבל בואו, דאגה לפנסיות שמנות לכל החיים לאנשים שפורשים מצה"ל בגיל 42-46, חלקם בתפקידי מטה וממש לא בתפקידי לוחמה או תפקידים רגישים ובאמת חשובים, זו לא דאגה לביטחון המדינה, אלא דאגה לשדוד את הקופה הציבורית של אזרחי ישראל, במיליארדים (כאשר עבור אלה שלא זכו להיכנס לפנסיה התקציבית הומצא מנגנון 'פנסיית הגישור', כדי שחלילה לא ייפגעו - וגם זה בעלות של מיליארדי שקלים לציבור). כדי לסבר את האוזן, הפנסיה של הפורשים בצה"ל היא 17 אלף שקל בחודש, כאשר הפנסיה החציונית בישראל היא 8,000 שקל - פחות מחצי.

כן, גנץ וחבריו הגנרלים בממשלה הופכים את עצמם ללוביסטים של צה"ל, ובמקום לדאוג לאזרחי ישראל הם דואגים למקורבים. אז קמו מספר חברי כנסת מהקואליציה, ובאומץ נדיר החליטו להתקומם נגד ההחלטה השערורייתית, ולמי גנץ בוחר לבוא בתלונות ולהאשים אותם בחבירה לאויבי ישראל? לחברי הכנסת שמעדיפים את טובת הציבור. היפוך יוצרות. בני גנץ - התבלבלת. אתה הוא הפופוליסט. אי אפשר לומר את זה טוב יותר מאשר גורם בכיר בקואליציה שאמר כך "גנץ החליט שהפנסיות של חבריו עולות כל על שיקול ענייני אחר".

כל משרדי הממשלה חושבים שהשר הממונה הוא מגייס כספים עבורם - אבל במערכת הביטחון זו אמנות ובהיקפים הכי גדולים, בפער
צריך לומר, זו לא פעם ראשונה שזה קורה. כל משרד ממשלתי רואה את השר הממונה עליו כשליח שצריך לשנורר כסף מהמדינה. אבל במשרד הביטחון זו פשוט אמנות ומדובר על כסף הרבה יותר גדול מאשר בכל משרד ממשלתי אחר - זה מיליארדי שקלים בשנה, הדרישות התקציביות גדולות הרבה יותר, ולכן זה גם חמור יותר מאשר בשאר משרדי הממשלה.

נכון, גנץ הוא שר הביטחון ולא שר האוצר (ולכן אולי הוא חושב שאין לו אחריות לכסף הציבורי), ולצערנו שרי ביטחון לאורך הרבה מאוד שנים בישראל הרגישו והפכו את עצמם ללוביסטים של צה"ל -  כל משרד ממשלתי מנסה לגרד עוד כמה עשרות מיליוני שקלים לתקציב שלו, ואז איכשהו תמיד צה"ל מגיע עם דרישות להגדלת התקציב שלו במיליארדים. וכמו כל מי שחי פה כמה שנים יודע שצריך לעשות כדי לקבל את הכסף האמיתי שאתה רוצה, גם צה"ל דורש פי 2 ממה שהוא באמת 'צריך', הממשלה מחליטה על פחות ובפועל צה"ל מקבל את הדרישה המקורית שהוא רצה. כך צה"ל יכול לדרוש 5-6 מיליארד שקל ולקבל בפועל תוספת של 2-3 מיליארד שקל לתקציב (רק באוגוסט האחרון צה"ל קיבל עוד 7 מיליארד שקלים. למה? ככה).

אזרחי ישראל התחייבו לצה"ל במאות מיליארדי שקלים - ללא ידיעתם והסכמתם
לאן הולך הכסף? האמת היא שאף אחד לא באמת יודע. צה"ל מנהל את התקציב שלו בעצמו ובמשך עשרות שנים, בקנאות של ממש, מונע ממשרד האוצר כל גישה לתקציב. מדובר בחור שחור של תקציב שהמדינה נאלצת להוציא כל שנה, מבלי לדעת מה הולך שם. ומכיוון שתקציב הביטחון הוא כאמור התקציב הכי גדול בישראל, עם עשרות מיליארדי שקלים בשנה - מדובר על הרבה מאוד כסף. 

בפועל, אזרחי ישראל התחייבו - בלא ידיעתם ובלא הסכמתם - לשלם מאות מיליארדי שקלים לכמה עשרות אלפי קצינים בצה"ל, רק על הפנסיות התקציביות שלהם. הגדלות הרמטכ"ל זו עוד קומה בהלבנת הכספים הלא חוקיים שמקבלים קבוצה קטנה על חשבון כל אזרחי ישראל. אם זו לא שחיתות אז מה היא כן שחיתות?

אבל הבעיה היא שאת השחיתות הזו מוביל צה"ל ויש לו מספיק לוביסטים בממשלה, בהובלת הרמטכ"ל לשעבר ושר הביטחון בהווה - בני גנץ.

תגובות לכתבה(50):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 43.
    גנץ בדיחה. היה והווה. איך היה קצין בכלל? (ל"ת)
    כישלון 25/02/2022 02:26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 42.
    גנץ היה רמטכ"ל כושל וכשר בטחון כישלון מוחלט. (ל"ת)
    איציק 24/02/2022 19:13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 41.
    כל מילה בסלע (ל"ת)
    מבצעי חבר 23/02/2022 10:35
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 40.
    נדרש שינוי אירגוני דחוף בצהל
    זז 23/02/2022 07:17
    הגב לתגובה זו
    5 0
    יש לקחת חברת ייעוץ עולמית ולבצע סקר תפקידים בצהל. את כל התפקידים האזרחיים להעביר למשרד הביטחון ולתעשיות הביטחוניות. אין שום צורך שצהל לתכנן וייצר נגמשים וטנקים, אין כל צורך שצהל יפתח תכנה לוגיסטית, אין כל צורך שצהל ייצר חלפי מסוקים - ועוד. האזרחים בתעשיות הביטחוניות יש להם סיווג ביטחוני, הם זכאים לשכר טוב והם יוצאים לפנסיה בגיל 67. יש לאשר את בקשותיו של גנץ באופן זמני ל 3 שנים עד להשלמת האירגון מחדש..
    סגור
  • 39.
    קשקשן
    אנונימי 22/02/2022 17:45
    הגב לתגובה זו
    0 7
    טיפש מטופש תכתוב על הנמלים רכבות משטרה
    סגור
  • טען עוד
  • 38.
    צבא שכירים
    שמוליק 22/02/2022 15:25
    הגב לתגובה זו
    4 0
    זה הפתרון ולא לדבר נגד ביטחון
    סגור
  • 37.
    כבעל ענין, גנץ מנוע מלטפל בנושא הפנסיות.
    ש. פלד 22/02/2022 15:02
    הגב לתגובה זו
    8 0
    יש לאסור עליו לטפל בפנסיות. זה תפקיד היטועצת המשפטחת לממשלה. תארו לכם יור דירקטריון בחברה, מקדם נושאים שתכליתם להעשיר אותו ואת מקורביו. אצל גנץ ישראל לא מעל הכל, כיסו וכיס חבריו גוברים.
    סגור
  • 36.
    שצוחק עלינו... (ל"ת)
    קקה טיפש 22/02/2022 14:25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 35.
    ברור שהוא לוביסט. קל עבורו לחלק כספי ציבור (ל"ת)
    גנץ גדול המושחתים 22/02/2022 13:52
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 34.
    בצעירותי אהדתי את הצבא, אבל בשנים האחרונות אני מבין
    מוטי 22/02/2022 13:42
    הגב לתגובה זו
    4 0
    שמדובר בגוף רקוב, "צבא שיש לו מדינה". גוף מנותק מהעם, מתעסק בכסף יותר מאשר מתעסק בביטחון, מנצל את ילדנו ומשלם להם זוטות, בזמן שעובדי הקבע בו מקבלים עשרות אלפי שקלים + ופנסיה הכי טובה בארץ, צה"ל קיבל 5-7 מיליארד שח לצורך הכנה לתקיפה באירן, די ברור שלצבא אין יכולת אמיתית לפגוע בפרויקט הגרעין האירני, בקרוב הולך להיחתם הסכם גרעין חדש, ישראל לא תוכל לתקוף, האם הצבא יחזיר את הסכום הזה? הגיע הזמן לקצץ בצורה משמעותית בתקציב משרד הביטחון, האיומים עלינו עם הם קיימים מתרכזים בגבול לבנון סוריה, ועזה, בשביל זה לא צריך תקציב מפלצתי כמו של משרד הביטחון.
    סגור
  • 33.
    עוד עיתונאי שאוכל את השקרים של האוצר במקום לבדוק
    יובל 22/02/2022 13:25
    הגב לתגובה זו
    0 9
    אין כאן שום תוספת לפנסיה אלא הסדרה של רכיב שמשולם זה 60 שנה ע"ב החלטת ממשלה, ועכשיו מוסדר בחקיקה. וההסדרה מביאה לקיצוץ הרכיב הזה לפורשים העתידיים. ולכל מי שרוצה על הדרך לשנות את כל הסדר הפנסיה של משרתי הקבע, ממליץ לכם לפנות למשרד האוצר, שלאחר שצה"ל היה כבר בתהליך העלאת גיל הפרישה לקצינים ל-48, החליט להוריד את זה חזרה לגיל 42. חלק גדול מהקצינים היום מעדיפים להמשיך ולשרת ולא לפרוש, וגם צה"ל היה מעדיף שיישארו עם כל הניסיון וההכשרה שצברו. מציע לכולם, ובוודאי לעיתונאים, להתעמק בהתפתחות מודל השירות והסדר הפנסיה של משרתי הקבע, ולגלות את הצעדים המשמעותיים שנעשו בשנים האחרונות, שמביאים לפחות משרתים שפורשים (הרוב משתחררים ללא פנסיה), עם פנסיית גישור נמוכה משמעותית מזו שהיתה לקודמיהם בפנסיה התקציבית.
    סגור
  • להפוך את החריג נורמה ואז להגיד שזו הנורמה (ל"ת)
    tuh 23/02/2022 10:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הכשרת שרץ
    ישראל 22/02/2022 15:29
    הגב לתגובה זו
    3 0
    "הסדרה של רכיב שמשולם זה 60 שנה " לא קוראים הסדרה. מדובר פה על הכשרת שרץ נאלח.
    סגור
  • 32.
    כל מילה אמת,בושה לגנץ המושחת (ל"ת)
    פופי 22/02/2022 12:37
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 31.
    עשיתי מילואים 45 יום בשנה עד גיל 43
    ערק 22/02/2022 12:32
    הגב לתגובה זו
    2 0
    על כל יום מילואים הפסדתי כסף ( בסוף קיבלתי קדחת)
    סגור
  • 30.
    מי מחחעץ לגנץ
    זושא 22/02/2022 12:26
    הגב לתגובה זו
    4 0
    את הבחירות האחרונות צלח גנץ בסיוע של אנשי יח"ץ חסרי רסן. את הרעיון לחבור לחרדים הוא קיבל גם כן מאותם אנשים . כדאי שירכיב משקפיים ויקרא בקפדנות מה נכתב בכל אמצעי התקשורת על הרעיון הנואל לספק עוד ארגזי כסף לבכירי צהל כאשר חיילים צריכים להביא אוכל מן הבית.
    סגור
  • 29.
    מה מפתיע פה
    יחיאל 22/02/2022 12:08
    הגב לתגובה זו
    3 0
    המון שרים והמון מיפלגות והמון חברי כנסת והמון מנכלים והמון המון עובדי ציבור ולזה צריך המון המון כסף אז המקורות מנוצלים בטופ כמו דיור ורכב ונישאר לק להדפיס המון המון כסף כדי לכסות את זה אז נישאר רק לעקוב איזה מכונות חדשות להדפסת הכסף יוזמנו
    סגור
  • 28.
    גנץ צודק בגדול
    עניינים 22/02/2022 11:54
    הגב לתגובה זו
    2 16
    כל הפורשים מצבא קבע מקבלים מסמך רשמי מהצבא על גובה הקיצבה. מסמך רישמי משמעותו חוזה בין עובד ומעביד. המעביד במקרה זה הצבא והמדינה חייבים לעמוד בהתחייבותם. להגיד היום לפורשים שהשתחררו לפי 10 -20 -30 שנים, שהמדינה תפסיק לשלם חלק מהגימלה זה לא חוקי-זו התאכזרות, זו יריקה בפרצוף של אלה שנתנו את מיטב שנותיהם עבור המדינה. מה יעשו בני 60, 70, 80? האם הם יכולים להתקבל למעגל העבודה על מנת להשלים את שכרם? אני לא מאחל לאף אחד שבעת זיקנתו מישהו יחליט לקצץ בפנסיה שלו. גנץ צודק ובגדול. כל הכבוד לגנץ.
    סגור
  • אז שירדו מ17 א' שח לחודש ל 12 א' שח .ממש לא נורא
    שי 25/02/2022 16:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מרבית הגמלאים במדינה מקבלים הרבה פחות.
    סגור
  • 18 שנה לא עדכנו את קצבת הזקנה מה יעשו בני 70 80? (ל"ת)
    סתם מילים 23/02/2022 10:41
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • גם עובד בביטוח לאומי נותן את רוב שנותיו לטובת המדינה
    רוני 22/02/2022 12:15
    הגב לתגובה זו
    7 0
    חלאס עם הפופליזם. תאמין לי בתור אחד שעשה כמעט 18 שנה מילואים ביחדה קרבית עזוב סדיר אני שואל שאלה אחת איפה הכסף? אי אפשר להתחבואת כל הזמן תחת מעטה הבטחון
    סגור
  • נראה לך שמישהו יגע בפנסייה של עובדי הביטוח הלאומי? (ל"ת)
    יוציא 22/02/2022 14:49
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 27.
    מה עם החוזה של 40 מיליון?
    דוד מירושלים 22/02/2022 11:46
    הגב לתגובה זו
    5 1
    החברה שאותה ניהל "זכתה" בחוזה 40 מיליון כנראה ללא ניסון וכבר 4 מיליון היו בחשבון החברה. מדוע זה לא נחקר?
    סגור
  • 26.
    מדינה רקובה מהיסוד! פנסיות של עשרות אלפי שקלים בחודש..
    עידו 22/02/2022 11:37
    הגב לתגובה זו
    11 0
    קציני צה"ל, עובדי ממשלה, נמלים, פרקליטות וכל שאר המאפיונרים מקבלים פנסיות עתק בעוד רוב העם קורס תחת הנטל הכלכלי! עד מתי ימשך הביזיון הזה שכל המקורבים והמאפיונרים יחגגו והעם יקרוס?????????
    סגור
  • 25.
    מחירי הדירות עלו לעמיתי "חבר"
    גנץ רקוב משרש 22/02/2022 11:30
    הגב לתגובה זו
    8 1
    יותר קשה לגמור את החודש לאנשי "חבר", הדירות שהם רוכשים יקרות יותר
    סגור
  • 24.
    טובל ושרץ בידו
    שמואל שמואלי 22/02/2022 11:23
    הגב לתגובה זו
    8 0
    בני גנץ , רמטכל בדיחה שמונה כברירת מחדל , שר ביטחון הגונב את כספי המדינה באמתלא של בטחון המדינה , המנהל משרד בטחון מנופח ומושחת המלא בחבריו הקצינים לשעבר המוכרים נשק לכל דיכפין , ששכח מזמן מהיא ציונות , ומיישב פלסתינאים בשטחי C , יגיע הרגע והמסכה תוסר מעל פניו , והמפלגה שהקים בתמיכת בעלי ההון תעלם מנוף ארצנו
    סגור
  • 23.
    אתה לא מבין כלום
    אבי 22/02/2022 11:21
    הגב לתגובה זו
    2 13
    למה לשפוך את התינוק עם המים מדובר בהסדרה של מצב קיים. אם הפנסיות כלכך שמנות . איפה התורים הארוכים של המבקשים לחתום קבע ??? רוב הפורשים מקבלים קצבה נמוכה ולא דומה למפורסם בעיתונות. אז די כבר תרדו מאנשי הקבע . נמאסתם !!!
    סגור
  • 22.
    אבל לעבאס יש 54 מליארד
    עידו 22/02/2022 11:20
    הגב לתגובה זו
    1 6
    אין בעיה צריך להתקדם
    סגור
  • 21.
    בני, תמכתי בך עשיתי טעות
    מאוכזב כחול לבן 22/02/2022 11:16
    הגב לתגובה זו
    22 0
    מי שדואג לאלפיון העליון שחי עח המדינה צריך להיזרק מהכנסת.קציני הקבע ברובם לא שווים את המשכורת
    סגור
  • 20.
    מושחת
    אחד 22/02/2022 11:15
    הגב לתגובה זו
    20 0
    עושה לביתו וחבריו.חבל שבכלל נכנס לפוליטיקה.הרס את כל הנקיון שדבק בו.
    סגור
  • 19.
    לפני שנבחר לכנסת התפאר שלמד תחבורה בארהב
    גנץ 22/02/2022 11:13
    הגב לתגובה זו
    6 0
    עלה למשלם המיסים אלפי דולרים לחודש. וכעת מרגיש צורך "להחזיר" למדינה בדמות מס גודש דבר שיעצור את כולם בערים וכל יציאה תהיה קנס כבד לרכבים פרטיים. שיתעסק קודם כל שלחיילי החובה יהיה אוכל נורמלי לא מעורב עם עכברים ושידאג שהמפקדים המקושרים שלו ידעו לחלק את מספר האוטובוסים למספר החיילים שצריכים להסיע לבסיס ולא יצטרכו לישון בתחנה מרכזית בחדר מדרגות בגלל מפקד אהבל אשכנזי שהרי הם עילית העם מעצם הולדתם בפולין ורומניה. ושידאג שביום שישי חיילי גולני שביבי אמר שהם סתומים והמזל שהמפקד אשכנזי יקבלו יותר מקבב אחד לארוחה והכי חשוב שלא יסרסרו בחיילות ממוצא מזרחי וישימו אותם בשב"ס שהבת של גנץ תשרת עם מחבלים והעם הטיפש חייב כבר לצאת מהסרט של צבא חובה מנצל בשכר רעב לא נסכים
    סגור
  • 18.
    כתבת יפה כל מילה בסלע !! שאפו
    גיל 22/02/2022 11:10
    הגב לתגובה זו
    16 0
    ביזיון , רקוב
    סגור
  • 17.
    לא זה ולא זה...פשוט חמאר .ככה אמרו (ל"ת)
    hj 22/02/2022 11:10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 16.
    למדינה יש כסף עובדה שמשלמים לאנשי קבע מגיל 43
    צבא הפנסיות 22/02/2022 11:07
    הגב לתגובה זו
    7 0
    עד גיל 90 שהרי עם כסף הם יכולים להיות מטופלים אצל כל הרופאים הכי טובים שיצאו מגידרם להאריך להם את החיים הגיע הזמן להפוך את הצבא לשכיר ולא צבא חובה . המדינה הוכיחה גם שהיא מסוגלת לוותר על אלפי חרדים של מתגייסים ועל בני הישיבות שעושים רק שנה וחצי פתאם לימודי התורה זה הדבר הכי חשוב והמדינה מתעלקת על חילונים וחילוניות וגם שולחת חיילות מטומטמות לשב"ס להיות טרף למחבלים וזה מראה היטב מה המדינה חושבת על אותם החיילות שהם זבל לאומי זול כלום לא השתנה משנות ה 50 שבהם גנבו ילדים מיוצאי מזרח ומכרו אותם כעת מסרסרים באותם מזרחים. צריך לנצל את המצב למרי אזרחי לא עוד צבא קבע שמן ומפונק הם גם הולכים לעבוד אחרי השחרור מקבע מקבלים עבודה ממשרד הבטחון ונוסעים לחו"ל כשהבנים שלהם נשארים לשרת פה מוכרים גם כחיילים בודדים וגם נהנים משירות קרוב לבית וגרים אצל הסבא. די לניצול ולמיוחסים נגמר
    סגור
  • 15.
    מחירי הדירות להשקעה עלו ולכן הם צריכים תוספת
    susi 22/02/2022 11:05
    הגב לתגובה זו
    10 1
    האיש מקבל פנסיה מהצבא ומבקש לעלו לעצמו את הפנסיה, הם התרגלו (בממשלה) לתוספת טייס אוטומטי של תיקון שכר כל שנה ושהעבדים והמסכנים ימותו
    סגור
  • מה חדש מה
    ללו 22/02/2022 13:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העיקר שריחמו עליו והציבעו לו בושה וחרפה
    סגור
  • 14.
    לא שונה מביבי שדאג לשחד את מצביעיו בכספנו
    בני גנץ 22/02/2022 11:02
    הגב לתגובה זו
    5 1
    החרדים והמתנחלים קיבלו הכל העביר הטבות מהפריפריה ונתן למתנחלים ולחרדים ובנוסף פטר אותם משירות צבאי על גב החילונים ששותקים כבר 70 שנות מלחמה . גנץ רוצה לשמר את המעמד שלו הרי בלי צה"ל והפנסיה השמנה שלו הוא יכל להיות מקסימום מנהל במשרד הפנים בשכר של 12 אלף נטו אחרי 40 שנות עבודה.
    סגור
  • 13.
    אתה צודק. גנץ המושחת דואג למקורביו במערכת הביטחון (ל"ת)
    ישראל ישראלי 22/02/2022 11:02
    הגב לתגובה זו
    15 0
    סגור
  • 12.
    זה לפחות 3 מליארד לשנה
    אבישלום 22/02/2022 10:55
    הגב לתגובה זו
    9 0
    בגלל שברגע שזה יאושר חוקית כל פורשי המשטרה ושאר גופי הביטחון ידרשו ויקבלו גם הם.
    סגור
  • 11.
    ביזיון, גנץ הוא האכזבה הגדולה ביותר של הפוליטיקה
    אבי 22/02/2022 10:46
    הגב לתגובה זו
    18 0
    הציבור מבין את זה שהוא דואג רק למקורבים ולכן זו סוף דרכו הפוליטית
    סגור
  • 10.
    כולם מקבלים פנסיה בגיל 67 ללא יוצא מהכלל
    פולק 22/02/2022 10:42
    הגב לתגובה זו
    7 1
    תפסיקו למכור לנו לוקשים, מי שנשאר בצבא קבע חייב לעבוד עד גיל 67 למעט טייסים וצוללנים. כל מי שפורש יקבל פנסיה בגיל 67
    סגור
  • 9.
    עצוב הפנסיה במגזר הפרטי 6 אלף
    חז 22/02/2022 10:39
    הגב לתגובה זו
    11 0
    מגיל 67 והקצינים הגבוהים מקבלים 19 אלף בממוצע מגיל 45. הקצינים הגבוהים מקבלים 35, 50, 70 אלף תת אלוף ומעלה
    סגור
  • 8.
    גנץ מושחת
    kipod 22/02/2022 10:36
    הגב לתגובה זו
    11 0
    גמר את הסוס, 0 מנדטים בבחירות הבאות
    סגור
  • 7.
    כל הכבוד לכתב האמיץ
    גדעון 22/02/2022 10:33
    הגב לתגובה זו
    16 0
    כל המילה בסלע. ויש עוד משהו: קיימת זחילת דרגות כלפי מעלה. מה שעשה במלחמת השחרור מ"פ, עשה במלחמת ששת הימים מח"ט, וכיום תת-אלוף. כמה אלופים יושבים סביב שולחן הרמטכל? מעל 50! מי מהם תורם לביטחון המדינה? לא רבים. ויסלחו לי המעטים הטובים, אבל אתם בצל של הרבים המתבטלים.
    סגור
  • 6.
    אתם מפספסים את הפואנטה
    מיליטריסט 22/02/2022 10:32
    הגב לתגובה זו
    7 2
    הפנסיה התקציבית עומדת להסתיים ככה שכל הדיון הזה הוא שטויות . צריך לדון למה בנאדם לא קרבי פורש בגיל 45 עם פנסיה ,גם בצוברת יש פנסית גישור . צריך להעלות את השכר השוטף של אנשי הקבע בייחוד בתחילת דרכם ע"ח ההטבה המטופשת הזו. למה כלכלן יכול לעבוד בבנק עד גיל 67 ובצבא יוצא לפנסיה 20 שנה לפני ?
    סגור
  • 5.
    ממשלת השינוי בפעולה לא להפריע
    גק 22/02/2022 10:26
    הגב לתגובה זו
    5 0
    עובדים בשבילנו בהרמוניה תראו כמה חוקים העבירו למען כלל האזרחים במיוחד בשלושה שבועות האחרונים תראו על מה הם עושים שרירים איך זכינו לברכה כזאת של ממשלת ריפוי ושינוי
    סגור
  • 4.
    גנץ הוא לוביסט, האבא של הלוביסטים.
    הכותב צודק לגמרי 22/02/2022 10:25
    הגב לתגובה זו
    15 0
    גנץ מאכזב מאד מאד. הוא פשוט נותן יותר למי שמקבל כבר הרבה מאד. כולם יודעים איזה תנאים מפליגים הפנסיונרים של צה"ל מקבלים, אז האם צריך לתת להם עוד?זאת שחיתות ממדרגה ראשונה. אולי לגבי הלוחמים ניתן להבין ואולי לקבל זאת, אולם לכל השאר אין שום זכות מוסרית לקבל יותר. מבחינה מסוימת זאת חזירות לשמה.
    סגור
  • 3.
    גנץ
    לולו 22/02/2022 10:24
    הגב לתגובה זו
    8 1
    הצבעתי לו4 פעמים בפעם האחרונה מתוך רחמים. .הפעם באמת הגזים דואג לאנשי הקבע שלו, המדושנים שפורשים בגיל 45 עם חבילה [מרביתם גם גובניקים,לא לוחמים] במקום לדאוג למי שצריך והם רבים.
    סגור
  • 2.
    ניחמתי כי עשיתים
    הצדיק מסדום 22/02/2022 10:24
    הגב לתגובה זו
    8 0
    אני הראשון שניבא שהוא יהיה הרמטכ"ל ולא גלנט. וצדקתי. עתה אני מודה ומתוודה שפישלתי בבחירתי. הנ"ל נפל מושלם. לא ברור לי מי בכלל מתחבר אליו.
    סגור
  • 1.
    שחיתות לשמה
    שמואל 22/02/2022 10:13
    הגב לתגובה זו
    13 0
    מאפיה..
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות