חברת החשמל מפריטה את מוקד שירות הלקוחות שלה
כחלק מהמשך יישום הרפורמה בחברת החשמל ותכנית ההתייעלות, תעביר החברה לשתי ספקיות פרטיות את הפעלת מוקד שירות הלקוחות 103 בהיקף של כ-108 משרות.
החברות הזוכות, ״תקשוב״ ו״בזק אונליין״י יפעילו את מוקד התשלומים ובירור החשבון, אשר מהווה את עיקר העומס על מוקד השירות הטלפוני, ואילו כל נושא ההפרעות באספקת החשמל יופעל ע"י מוקד 103.
המהלך צפוי לצמצם תקורות של חברת החשמל בכ-20 מיליון שקל בשנה.
אורן הלמן, סמנכ"ל שירות ושיווק בחברת החשמל: "לצד תהליכי התייעלות וכחלק מיישום הרפורמה עליה התחייבה הנהלת חברת החשמל מול המדינה, אנו פועלים כל הזמן לשדרג את השירות ללקוחות שלנו. מוקד טלפוני גדול ומיומן, יתרום בצמצום זמני המתנה ואיכות השירות ללקוחות, כשבמקביל שימרנו את מוקד התקלות וטיפול במקרים חריגים. זהו חלק ממהלך של התייעלות הן בשירות והן בכח האדם. בעתיד, בעקבות מיקור החוץ, צפוי המוקד להצטמצם בכ 50% מכח האדם. בכוונתנו לפעול מול החברות הזוכות על מנת לקיים את מדיניות ההעסקה המגוונת, כמקובל בכל תחומי ההעסקה בחברת החשמל".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.פגיעה בשירות טוב יחסית לחברות אחרותבועז 04/08/2022 12:05הגב לתגובה זו1 0חבל שאי אפשר להפריט את אדון הלמן ולחסוך את אותם 20 מיליון את השרות שלו אני לא צריך את השרות של עובדי חברת החשמל כן. פניתי אליהם עשרות פעמים בשנים האחרונות והיה שרות טוב יחסית לחברות אחרות חבל שזה כנראה נגמרסגור