חברת החשמל מפריטה את מוקד שירות הלקוחות שלה

החברה ?יוצאת במהלך להפעלת מוקד השירות 103 במיקור חוץ באמצעות 2 חברות
 | 
telegram
(1)

כחלק מהמשך יישום הרפורמה בחברת החשמל ותכנית ההתייעלות, תעביר החברה לשתי ספקיות פרטיות את הפעלת מוקד שירות הלקוחות 103 בהיקף של כ-108 משרות. 

החברות הזוכות, ״תקשוב״ ו״בזק אונליין״י יפעילו את מוקד התשלומים ובירור החשבון, אשר מהווה את עיקר העומס על מוקד השירות הטלפוני, ואילו כל נושא ההפרעות באספקת החשמל יופעל ע"י מוקד 103.

המהלך צפוי לצמצם תקורות של חברת החשמל בכ-20 מיליון שקל בשנה. 

כותרת ראשית

- כל הכותרות

אורן הלמן, סמנכ"ל שירות ושיווק בחברת החשמל: "לצד תהליכי התייעלות וכחלק מיישום הרפורמה עליה התחייבה הנהלת חברת החשמל מול המדינה, אנו פועלים כל הזמן לשדרג את השירות ללקוחות שלנו. מוקד טלפוני גדול ומיומן, יתרום בצמצום זמני המתנה ואיכות השירות ללקוחות, כשבמקביל שימרנו את מוקד התקלות וטיפול במקרים חריגים. זהו חלק ממהלך של התייעלות הן בשירות והן בכח האדם. בעתיד, בעקבות מיקור החוץ, צפוי המוקד להצטמצם בכ 50% מכח האדם. בכוונתנו לפעול מול החברות הזוכות על מנת לקיים את מדיניות ההעסקה המגוונת, כמקובל בכל תחומי ההעסקה בחברת החשמל".

תגובות לכתבה(1):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פגיעה בשירות טוב יחסית לחברות אחרות
    בועז 04/08/2022 12:05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חבל שאי אפשר להפריט את אדון הלמן ולחסוך את אותם 20 מיליון את השרות שלו אני לא צריך את השרות של עובדי חברת החשמל כן. פניתי אליהם עשרות פעמים בשנים האחרונות והיה שרות טוב יחסית לחברות אחרות חבל שזה כנראה נגמר
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות