הפנסיה שלכם בסכנה ענקית, הבורסה תצנח, הדולר יגיע ל-5 שקלים - האומנם?

על כתבות חשובות שקראתי בעיתון, על החרדה מהחרדה שקשה יותר מהחרדה עצמה, על הדם שיישפך ועל האשמים השקופים שיחמקו מוועידת החקירה שתקום
 | 

1.קראתי מאמר בעיתון. כך נכתב - אם הרפורמה המשפטית היא הפיכה משפטית ואם ההפיכה המשפטית היא גם הפיכה משטרית, ואם הצדדים לא ידברו ואם לא יהיו שינויים במתווה הרפורמה-מהפכה-הפיכה, ואם בבחירות הבאות לא יהיו שינויים בממשלה, ואם ממשלה חדשה שתיבחר בעוד 3.5 שנים (הזמן עובר מהר) לא תשנה את הסעיפים שמהווים הפיכה ואם השלטון יהיה מושחת, ואם ייפגעו מוסדות נוספים, ואם בנק ישראל יאבד את עצמאותו ואם הכלכלה תיפגע וההייטקיסטים יעזבו את הארץ ואם הבורסה תרד, והמשקיעים הזרים יעזבו ומשקיעים חדשים לא יגיעו, ואם נהפוך לדיקטטורה. אם כל זה יקרה, אז - חסכונות הפנסיה שלכם בסכנה גדולה.  

אמממ… הייתי רגוע ונשארתי רגוע בקשר לפנסיה שלי. 

2. קראתי לפני כשבועיים דוח של כלכלנים מהעולם שחוששים מהאווירה הפוליטית בישראל על רקע הרפורמה המשפטית וסבורים שזה עלול לפגוע בכלכלה. ואז פתחתי עיתונים שמצטטים את הכלכלנים האלו, ושם היה כתוב אחרת. היה כתוב שהכלכלנים חוששים מהפיכה משטרית ומאיבוד הדמוקרטיה. חזרתי לדוח של הכלכלנים. ביקשתי מאחרים שיקראו, כי בכל זאת, בכל מקום כתוב שהכלכלנים חוששים מהפיכה משטרית-משפטית, אולי אני מפספס משהו? 

כותרת ראשית

- כל הכותרות

המסקנה - הכל עניין של מילים, למילים יש ערך. המילים בדוח היו פושרות - חשש מהאווירה על רקע הרפורמה. שוב - החשש נובע מהאווירה שנוצרה שמתבטאת במחאות-הפגנות. בעיתונות כתבו שזה חשש מדיקטטורה, אבל זה לא מה שכתבו הכלכלנים. אז מה? אף אחד לא יחזור לאחור ויקים ועדת חקירה. חלק מכלי התקשורת יצרו את אווירת הבהלה לצד פוליטיקאים משני הצדדים שמרחיבים את הקרע. 

זה יצר את החולשה בשווקים, הדוחות הבאים היו כבר יותר פסימיים. אז מה? עוד מעט כשיישפך דם - יכתבו שזה בגלל ההפיכה. האמת היא שזה בגלל האווירה. אווירה שחלק מהתקשורת דואגת להעצים.    

3. קראתי פרשנים מוערכים. הם כתבו שהבורסה ירדה בגלל ההפיכה המשטרית שבדרך וזו רק ההתחלה והולך להיות כאן חורבן אדיר ונפילות שערים. אחר כך, כשהבורסה זינקה הם אמרו - זה בגלל שנתניהו ייכנע. לא הכי הבנתי, אז קראתי שוב את הכתבות והבנתי שאני במקצוע הנכון. הנייר סופג הכל. 

4. קראתי ממש לאחרונה דוח נוסף של כלכלנים מהעולם על רקע היחלשות השקל. ההסבר לירידה הוא חוסר היציבות הפוליטית אצלנו. יש הרבה על מה לדאוג אצלנו, אבל אחרי 5 מערכות בחירות בשנתיים וחצי, יש ממשלה שנבחרה ברוב גדול. להגיד שיש אי יציבות פוליטית שמסכנת את שער החליפין בשעה שבמשך שנתיים-שלוש, הגופים האלו לא הצביעו על חוסר היציבות הפוליטית כנקודת חולשה של השקל, זה מגוחך. 

5. קראתי היום מישהו מאוד מוערך שכתב שאם לבנק ישראל לא היה במגירה הר של דולרים, הדולר כבר היה ב-4-5 שקל, בטוויטר הוא אפילו נועז יותר. הבנתי את הגישה שלו - אנשים מפחדים לקנות דולרים כי הם יודעים שלבנק ישראל יש דולרים והוא יכול למכור אותם בכל רגע ולהוריד את השער. זה רק לא מסתדר לי עם החרדה שלהם מדיקטטורה. אם הם בורחים בגלל ההפיכה המשטרית, הם אמורים לקנות דולרים בכל מחיר. לקחת את הכסף ולברוח מכאן. יכול להיות שהפחד מבנק ישראל גדול מהחרדה בשל ההפיכה המשטרית?

6. קראתי את אהוד ברק. ברק דורש מהציבור המנומנם לצאת לקרב להפגין ולא להידבר ולוותר לממשלה. לברק יש הרבה מניות ב"מדינת ישראל". נלחם על המדינה, סיכן את חייו מספר פעמים, הציל יהודים, מנהיג, חכם, מוכשר, ראש ממשלה. כשקראתי, חלחלה לתוכי התחושה שאנחנו לקראת אובדן. אם ברק הנערץ, המופלא, אומר דברים כאלו, אני מרים ידיים - מי אני שאעז לחשוב אחרת. כמוני יש מיליונים. אנחנו הרוב שנמצא במעין מרכז, מרכז שלא מת על הממשלה הנוכחית, מתעב את אבי מעוז, אבל לא מאוד מתרגש מהרפורמה המשפטית (אם כי מבין שהיא חייבת שינויים), עד שהכוחות הגדולים בארץ - בתי משפט, גיבורים מקומיים, כלי תקשורת, הייטקיסטים, כלכלנים בכירים, אמרו לנו שאנחנו טועים. רובנו עברנו לצד של האליטות, חלקנו עדיין על הגדר. אבל כולנו יודעים שהקרע שמתרחב עכשיו הוא מתכון לאסון שעוד יבוא. 

אז הטווח הקצר הוא אי ודאות אחת גדולה, הכל יכול להיות. אבל בטווח הארוך? תשאלו את ההורים שלכם או את ההורים שלהם. כנראה שנעבור גם את זה. תמשיכו לחסוך לפנסיה מבלי לפחד. אף דיקטטור לא ייקח לכם את הפנסיה.  

תגובות לכתבה(127):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 90.
    ועוד איך יאכלו לנו את הפנסיה.
    לידור 05/03/2023 15:04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הכי קל להשיג שיוויון, כשאין לכולם. או שיש קצת כזה. סוג של מעט.
    סגור
  • 89.
    לשמור את המאמר למס' חודשים (ל"ת)
    hgec 28/02/2023 12:12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 88.
    אנשים קונים דולרים והרבה מאד מאד.
    סעיף 5 טעות 28/02/2023 10:46
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ניתן היום לרכוש דולרים בהיקפים גדולים דרך קרנות אנמנות ממונפות, אגחי"ם דולריים, וכספית דולרית. הרבה מאד עושים זאת, ויתרות המט"ח של בנק ישראל יכולות להתאדות תוך חודשים ספורים או פחות, אם תהיה קצת (אפילו לא הרבה) פאניקה. המניות הישראליות והאגחי"ם הישראליים יורדים ללא הפוגה כמעט. מי מוכר?פרטיים ומוסדיים. מי קונה דולרים? פרטיים ומוסדיים. אז נא למחוק את סעיף 5, הוא לא נכון בעליל.
    סגור
  • 87.
    הכותרת פופוליסטית, אבל הכיוון הוא באמת שלילי
    יעקב ש. 27/02/2023 08:51
    הגב לתגובה זו
    4 1
    לא ראיתי אזהרות בהיקף כזה, אבל הנפילה כואבת מאוד....תתחילו ,יחד עם סטלה, לאכול את הכובע....
    סגור
  • 86.
    הפנסיות שמושקעות בשוק ההון בסכנה
    yossitsa@013net.net 27/02/2023 08:00
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אבל לא רק הפנסיות, הייטקיסטים מעבירים השקעתם לחול, קרנות הנאמנות המושקעות בבורסה בסכנה, קרנות ההשתלמות בסכנה. את הפנסיה וקרנות ההשתלמות עדיף להעביר למסלול השקלי הבטוח. בימים אילו לא מומלץ להחזיק בקרנות נאמנות, לפחות בחצי שנה הקרובות.
    סגור
  • טען עוד
  • 85.
    סמוטריץ' כנראה שכח מה שלמד במקורות
    דורון 26/02/2023 20:00
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סמוטרי'ץ: "שמע קולנו...אל תשליכנו לעת זקנה"
    סגור
  • ממש איכפת לסמוטריץ זיקנה של אחרים... (ל"ת)
    ברטי 05/03/2023 12:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 84.
    הדולר עולה וזה אמיתי וזה לא קורה סתם כך באוויר
    יריב 26/02/2023 19:47
    הגב לתגובה זו
    4 1
    כסף שיוצא מישראל לא יחזור בכזו קלות וכל העיתונים הכלכליים בעולם מלאים באזהרות. אנשי עסקים קוראים את העיתונים האלה והם מתבוננים בנו היטב. הם לא יודיעו לכותב כשהם יוותרו על השקעה.
    סגור
  • 83.
    יואו, זה המאמר הכי מטומטם של כתב כלכלי שקראתי לאחרונה
    מביך 26/02/2023 18:04
    הגב לתגובה זו
    6 1
    אתה לרגע חושב שאם יהיה בור בתקציב לא ימסו בהתחלה למשל את ההשתלמות ואחר כך את הפנסיות? אבל למעשה כל שורה שלך הראתה כמה אתה תומך דקטטורה כנראה
    סגור
  • 82.
    חוק פנסיה ממלכתית
    זליג 26/02/2023 14:54
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מכס' פנסיה לעובדי השרות הציבור שלוש פעמים השכר החציוני. מספיק לטרוף לנו את העוגה עם התותים והגלידה. כן אני מתכוון לגנצים ולאייזנקוטים ולברקים.
    סגור
  • 81.
    דעתך על תקציב המדינה ? תקציב שמתבסס על הכנסות שלא קימות
    ברבור שחור 26/02/2023 13:43
    הגב לתגובה זו
    10 2
    תקציב שמתבסס על הכנסות שלא קיימות, שרים שלא יודעים מה גובה התקציב של המשרד שלהם, תקציב שמעלה את האינפלציה בישראל בניגוד למה שהנגיד מנסה לעשות (אמר להם בישיבה שהם פועלים כנגד המדיניות המוניטרית).
    סגור
  • 80.
    הבנאדם מיליונר ומדבר על הפנסיות של כולנו ברוגע...
    ברבור שחור 26/02/2023 13:35
    הגב לתגובה זו
    6 2
    תתבייש לך שאתה משווה את עצמך(אדם בעל אמצעים רבים) לחסכונות של אנשים שזה הדבר היחיד שיישאר להם לעת זקנה. הס לך מלייעץ.... אם אינך יכול להפריד בין נטיית לבך הפוליטית לבין ניתוח אובייקטיבי של המצב. אולי הדולר לא יגיע ל 5 (יא דמגוג אחד) מספיק שהוא יהיה ב 4.5 או אפילו ב 4. אז הפנסיונר הזה שצריך עכשיו לקנות תרופות שמחירם עלה בשל שער הדולר 10-15 אחוז...אתה תחזיר לו אותם ?? או המצרכים המיובאים שהוא ירכוש בסופר ? , והמיסים שיעלו כי המדינה תכניס פחות כסף... אתה תבוא להרגיע אותו ? אולי אתה רואה חשבון טוב... אבל את המציאות אתה רואה עקום !! ושוב .....אל תטרח לייעץ. הספיק לנו !
    סגור
  • 79.
    תלוי כמה זמן יש לך עד פנסיה. אלו שקרובים הפסידו הרבה
    אני 26/02/2023 11:27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כסף.
    סגור
  • 78.
    אבישי עובדיה , אותי לא שכנעת
    רן 26/02/2023 11:17
    הגב לתגובה זו
    10 4
    כתבה ריקה מתוכן
    סגור
  • 77.
    בכתבה הכי מעניינת שקראתי לאחרונה
    אבי 26/02/2023 07:02
    הגב לתגובה זו
    3 7
    כבוגר מלחמת יום הכיפורים כחפ"ש , אתה מתאר מצב כלכלי מורכב באופן בהיר עם הומור שחור וגם וורוד כל הכבוד
    סגור
  • 76.
    יש למפגינים סיבה טובה להילחם הם כולם מחוברים לעטינים (ל"ת)
    זלמן 26/02/2023 04:46
    הגב לתגובה זו
    3 10
    סגור
  • הפוך על הפוך
    u.barkai@beta-o2.com 27/02/2023 16:56
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הפוך גוטה, הפוך. המדינה היא זו שמתחברת לעטיני ההייטק. התבלבלת בכיוון היניקה.
    סגור
  • המפגינים? התבלבלת!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
    אני 26/02/2023 11:28
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 75.
    מי אתה אבישי ? זה מישראל השנייה או האליטה או החדשה ? (ל"ת)
    ישראל ישראלי 26/02/2023 04:16
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • מה זה קשור
    אבי 26/02/2023 07:03
    הגב לתגובה זו
    1 3
    כתבה מבריקה מראה לנו את מורכבות המצב באופן בהיר וחד
    סגור
  • 74.
    בנק ישראל צריך לתמוך שיהיה פיחות בשקל לטובת היצואנים
    יעקב 26/02/2023 00:39
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בשביל זה הוא קנה ב8 שנים האחרונות רזרבה עצומה
    סגור
  • תוך חודשים ספורים. שוכבים בעו"ש 500 מיליארד שקל. אם חלק
    הרזרבה יכולה להתאדות 26/02/2023 13:51
    הגב לתגובה זו
    1 1
    רציני מזה ייכנס לשוק במט"ח, הרזרבה תתאדה.
    סגור
  • טעות בשיקול
    אבי 26/02/2023 07:05
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בנוסף לייצואנים יש גם אינפלציה וזה מורכב לעשות החלטה בתחום זה, יש לנגיד את כל הכלים הדרושים לכל כוון מקווה שינהג בחכמה .
    סגור
  • 73.
    יאללה. השתכנעתי
    נגה 25/02/2023 22:38
    הגב לתגובה זו
    6 1
    אתה וסטלה.. אוף. לא חוזרת אבישי, האתר שופר הממשלה על סטרואידים, מבאס.
    סגור
  • 72.
    תשאלו את אייל וולדמן למה כל חוזי הייטק יש סעיף מיוחד
    הייטקיסט 25/02/2023 20:01
    הגב לתגובה זו
    6 3
    שבו הצדדים מצהירים שכל מחלוקת משפטית לא תתברר בפני בית משפט ישראלי, אלא רק בחו"ל וזה למה: כי בארץ אין באמת מסורת של שפיטה אובייקטיבית פה יש עילת הסבירות במילים אחרות, כל שופט יכול לפסוק איך שנראה לו, איך שבא לו ואיך שסביר בעיניו חברות בינלאומיות לא יכולות להרשות לעצמן להשפט בבית משפט כזה שזה רולטה רוסית מה שיפסק ולכן בכל החוזים מופיע הסעיף הזה אז שאייל וולדמן לא יבלבל את המוח נגד הרפורמה אנחנו לא מטומטמים, והוא גם לא, אבל הוא פועל מפוזיציה. חייבים להעביר את הרפורמה לחיזוק הדמוקרטיה ובית המשפט העליון
    סגור
  • 71.
    כתבה שיקרית
    אני הוצאתי את הכסף 25/02/2023 19:59
    הגב לתגובה זו
    5 7
    כמה שקרים כותב אחד יכול לרשום? יש מציאות אחת שמראה את התמונה האמיתית, הבורסה נופלת, אנשים מוציאים כבר כסף, הדולר רק מתחזק, מדד הנדלן רק יורד בחדות ו,,, אלו עובדות לא נתונים עתידיים
    סגור
  • כתבה מבריקה
    אבי 26/02/2023 07:07
    הגב לתגובה זו
    2 5
    החלטתך האישית חשובה רק לך , אני רואה החלטות מעין אלה בעומק היסטורי של הקמת המדינה וטרום המדינה
    סגור
  • כשאתה משתין נגד הרוח אתה נרטב ומבריק.... (ל"ת)
    מבריק??? 27/02/2023 15:15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 70.
    קראתי רק את הסעיף הראשון והפסקתי. הבנתי שלא הפנמת..
    שלום לכותב הכתבה 25/02/2023 18:04
    הגב לתגובה זו
    6 4
    "אם הצדדים לא ידברו ואם לא יהיו שינויים במתווה הרפורמה-מהפכה-הפיכה, ואם בבחירות הבאות לא יהיו שינויים בממשלה, ואם ממשלה חדשה שתיבחר בעוד 3.5 שנים (הזמן עובר מהר) לא תשנה את הסעיפים שמהווים הפיכה ואם השלטון יהיה מושחת, ואם ייפגעו מוסדות נוספים, ... ואם הכלכלה תיפגע וההייטקיסטים יעזבו את הארץ ואם הבורסה תרד, והמשקיעים הזרים יעזבו ומשקיעים חדשים לא יגיעו".. יכול להיות שלא היית במדינת ישראל בחודש האחרון? זה לא "אם", זה כבר קרה וקורה. עכשיו זה הזמן להתחיל לדאוג ולהצטרף למחאות. הורסים לנו את המדינה ובין השאר, גם מסכנים את הפנסיה שלך!
    סגור
  • 69.
    חכה מעט
    לרון 25/02/2023 17:56
    הגב לתגובה זו
    2 2
    ולישראל ייגמרו המקורות להלוואת וחימושי כיפת ברזל,נהדר! ביבי ושרה יכנסו למקלט האטומי ,ואתם?
    סגור
  • אפשר גם בלי כיפת ברזל
    אבי 26/02/2023 07:10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אבל אז מלחמות רקטות יהיו ללא כפפות , מי שמרוויח מכיפת ברזל זה רק עזה ולבנון כי תגובתינו מדודדה יותר
    סגור
  • למה כיפות ברזל?? יש מלא כיפות שחורות ש"שומרות עלינו" (ל"ת)
    אני 26/02/2023 11:30
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 68.
    כסף יוצא כסף יכנס
    אנונימי 25/02/2023 14:04
    הגב לתגובה זו
    3 3
    על כל דולר שיוצא, יש שני דולרים שרוצים להיכנס, אני מקווה שעסקת הפניקס תאושר, זה יהיה פתח להרבה כסף מהאמירויות וחבריהם.האטרקטיביות והחדשנות, אן לה תחליף.
    סגור
  • בינתיים לפי הדולר והבורסה
    פאר 26/02/2023 10:38
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כסף יוצא ולא ניכנס
    סגור
  • 67.
    קניתי פוטים שבוע שעבר יאלה שמאלנים בוגדים תמשיכו להפגין (ל"ת)
    נחי 25/02/2023 12:06
    הגב לתגובה זו
    4 7
    סגור
  • אתה יכול לספר לעצמך סיפורים כמה שתרצה..
    לא שמאלני ולא בוגד 25/02/2023 18:37
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אבל העובדות מדברות בעד עצמן. חברות הייטק מוציאות כסף, חברות חדשות חושבות פעמיים לפני שמשקיעות בישראל, אנשים פותחים חשבונות בחו"ל ומעבירים כספים ועוד ועוד. בהחלט ייתכן שתתעורר בעוד חודש-חודשיים, זה יהיה אחרי הפיכה משטרית ותגלה שהממשלה שכה אהבת הפכה אותך לאדם עני. (אגב, זה יכול לקרות גם למי שאינו "שמאלני"! קח לתשומת לבך)
    סגור
  • 66.
    לא התייחסת בכלל למה התכנית הזאת לא מזיקה לכלכלה
    אור 25/02/2023 11:11
    הגב לתגובה זו
    4 2
    התמקדת בתקשורת אך לא בתכנית עצמה. אין בה שום דבר שמועיל לכלכלה או מעלה את אמון המשקיעים, בדיוק ההפך. אתה לא טיפש, אתה קרנף.
    סגור
  • הזוכה הישראלי בפרס נובל לכלכלה אומר ש 80 אחוז פסיכולוגי
    אבי 26/02/2023 07:13
    הגב לתגובה זו
    1 2
    זה מה שעושה השמאל הוא מוציא את דיבתנו רעה בלי שום אחריות למדינה
    סגור
  • 65.
    למה להכניס פוליטיקה לכלכלה?
    וייס 25/02/2023 11:01
    הגב לתגובה זו
    3 1
    ישנם הרבה כתבים שמייצגים חוגים מסוימים וככה הם מאבדים את האמינות שלהם ושל העיתון אותו הם מייצגים
    סגור
  • כי קיבלו הנחיה מלמעלה,לשילוב כתבים אטומים
    שוקי 26/02/2023 10:27
    הגב לתגובה זו
    1 2
    שהעובדות לא מענינות אותם...
    סגור
  • 64.
    תמורת המחיר השותפים לקואליציה מוכנים שביבי יהנה מ חזיר (ל"ת)
    YL 25/02/2023 09:30
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 63.
    מצב עתידי טוב.
    מיכה 25/02/2023 07:36
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ירידה בערכי הפנסיה , זה מצב שיוריד את הצריכה ויעצור את האינפלציה. ערך דולר גבוה, יפעל לגידול ביצוא, יספק יותר תעסוקה ויפגע ביבואנים שעושקים את האזרחים והמדינה.
    סגור
  • תתפלל ש"המצב הטוב" הזה לא יגיע לעולם!
    דניאל 25/02/2023 18:45
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ירידה בחסכונות הפנסיוניים, משמעותה הפיכת חלק גדול מהחוסכים לעניים. הם הרי בגיל פרישה, אין להם שום הכנסה חילופית. ירידה בערכים משמעותה פחות כסף עבורם, ייתכן שעד סוף חייהם. בנוגע לאינפלציה, אלא אם הפורשים הם הצרכנים העיקריים בשוק (רמז, הם לא!), אזי האינפלציה כמעט לא תשתנה עקב הירידה בחסכונות (אלו שעדיין עובדים ומשתמשים בכספם לרכישות ישמור על האינפלציה גבוהה), כלומר, ראה סעיף קודם - יותר זקנים יהפכו לעניים במדינת ישראל! בנוגע לערך דולר גבוה - כמעט ואין לכך השפעה על גידול ביצוא. הגידול נגרם רק מהגדלת הביקושים, אך מכיוון שגם מדינות אחרות סובלות מאינפלציה גבוהה, הביקושים לא גדלים אלא קטנים! אם היצוא לא יגדל, אין סיבה שתהיה יותר תעסוקה, אלא להיפך (ביקושים קבועים ומחירים עולים גורמים ליותר אבטלה..). לסיכום, במקום לקשקש ולשחק כאילו אתה מבין בכלכלה, תנעל נעליים ולך לקפלן להפגין, לפני שיהיה מאוחר מדי לכולנו!
    סגור
  • 62.
    היגיון מעוות, כמו של הקובידיטים
    דניאל 25/02/2023 07:22
    הגב לתגובה זו
    5 4
    כמו הקובידיוטים שטענו שהחיסונים גורמים לתמותה ולא הקורונה, אתה טוען שהגורם לטלטלה הוא המחאה ולא ההפיכה החוקתית. אם כך עוד ההיגיון שלך, כדאי להתרחק מעצותיך הכלכליות.
    סגור
  • 61.
    קלקלן בגרוש (ל"ת)
    מוטי 25/02/2023 01:53
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • 60.
    שתדעו בהמשךהלפתן הארסי מתכננים מדינת הלכה כאן ! זה הדיל
    האמת היחידה 25/02/2023 01:25
    הגב לתגובה זו
    14 6
    זה סוכם והובטח לסמוטריץ כדי להציל את עורו של הפושע! אז כל החילונים תומכי הקוף תתכוננו לשלם קנס 500 שח על נסיעה בשבת ועוד חוקים בנוסח אירן !
    סגור
  • לביביסטים מגיע לשלם קנס על נסיעה בשבת, אבל למה לאחרים? (ל"ת)
    הדתה רק למצביעי ימין 25/02/2023 18:47
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 59.
    ביזפורטל = ערוץ 14 של האתרים הכלכליים
    גלעד 24/02/2023 20:56
    הגב לתגובה זו
    14 8
    אתם אמורים להיות אתר למשקיעים והסוחרים. תנו נתונים, ניתוחים דל חברות, של קרנות, של שווקים. בחרתם לתפוס צד בויכוח על המהפיכה המשפטית ואיבדתם את האובייקטיביות.
    סגור
  • מאזן את דה מארקר...
    קושקושי 24/02/2023 23:00
    הגב לתגובה זו
    9 8
    טוב שיש מישהו שמאזן את דה מארקר וכלכליסט. לא הכל שחור.
    סגור
  • כדי "לאזן" חייבים להסתמך על עובדות! באתרים האחרים זה כך (ל"ת)
    לא רואים זאת פה 25/02/2023 18:48
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • קשה לך לקרוא משהו מורכב (ל"ת)
    אבי 26/02/2023 07:14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 58.
    כלכלנים מייצרים שקרים וחוזרים עליהם שוב ומשתכנעים
    צוחקכיזהמצחיק 24/02/2023 19:57
    הגב לתגובה זו
    9 4
    שהקישקושים שלהם אמיתיים. הכתבה מצאה חן.
    סגור
  • 57.
    בורסה של שמאלנים לקנות רק שורטים (ל"ת)
    הבורר 24/02/2023 19:13
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 56.
    מלחמת דת
    יגאל 24/02/2023 17:57
    הגב לתגובה זו
    14 4
    באירופה הבינו אחרי יותר מאלף שנה שמקומה של הדת הנוצרית אינה בשלטון. נראה כמה זמן יקח ליהדות, ומה יהיה המחיר. בין היתר האינקוויזיציה העלתה על המוקד את גדול המדענים גלילי גלילאו
    סגור
  • אינקוויזיה
    אנונימי 24/02/2023 20:07
    הגב לתגובה זו
    4 3
    מה הקשר? דרך אגב בארה"ב, אם הדמוקרטיות והחופש, במפלגה הרפופליקנית שרוב הזמן היא המפלגה השלטת, מי שמתווה את הקו זה נוצרים אוונגליסטם, שהם דיי דתיים.
    סגור
  • 55.
    ביזפורטל רוצה לתפוס משבצת מקבילה לערוץ 14 בעיתונות?
    אובדן המקצוענות 24/02/2023 17:52
    הגב לתגובה זו
    15 9
    חבל להקריב את המקצועיות לטובת הנחמדות לשלטון הנוכחי
    סגור
  • 54.
    אז למה היום אין מטח בכספומטים?
    m2041 24/02/2023 17:49
    הגב לתגובה זו
    6 4
    לא הצלחתי היום לרכוש מטבע חוץ דרך כספומטים..אתמול היה רק דולר... הפניקה בדרך....
    סגור
  • פניקההההה
    אנונימי 24/02/2023 19:53
    הגב לתגובה זו
    11 2
    הפניקה היא רק בראש שלך, תקרא את סוף הכתבה, עברתי את גיל 60 ואני זוכר " פניקות " הרבה יותר חזקות , שמסתבר שנבעו אך ורק מעיתונאים בלתי אחראים שחיפשו לייצר כותרות, ולגנוב את דעת הקהל.
    סגור
  • 53.
    זה לא שאתה לא מבין אתה לא רוצה להבין
    נקודה למחשבה 24/02/2023 17:48
    הגב לתגובה זו
    8 9
    איזה אינטרס יש לגורמים מקצועיים מהארץ ובמיוחד מהעולם, כלכלנים, אנשי משפט, דיפלומטים וכד להתריע? סתם בשביל לשפוך מילים? נראה פרשנות די פשטנית. אולי כל האנשים האלה מדברים כי הם מבינים, כי הם מוטרדים, כי הם רואים את ההשלכות, כי הם לא טומנים ראש בחול ? תחשוב על זה
    סגור
  • מבין
    אנונימי 24/02/2023 20:01
    הגב לתגובה זו
    1 2
    זה הכל אינטרס של ספקולנטים, יש להם הזדמנות פז לעשות סיבוב .
    סגור
  • 52.
    מה שבטוח אין לך חזון עובדיה
    פפי 24/02/2023 17:48
    הגב לתגובה זו
    8 1
    כי נבואות שחורות מתגשמות לעיתיםלך תראה מה קרה לליז טראס ובריטניה רק עכשיוומה כתבו שם הכלכלנים. אם אתה זקוק לתרגום תתקשר
    סגור
  • חזון עובדיה סוף סוף עיתונאי
    אבי 26/02/2023 07:17
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כתבה מבריקה
    סגור
  • 51.
    סיכום יפה של המצב (ל"ת)
    הקורא 24/02/2023 17:42
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור
  • 50.
    קופצים מקומה 30 ובינתיים הכל טוב
    נתי 24/02/2023 17:12
    הגב לתגובה זו
    9 4
    הפגיעה בקרקע המציאות בלתי נמנעת. מי שמאשים את התקשורת משלה את עצמו. הכסף בורח מכאן. עובדי ההיטק בדרך לעבודה בחו"ל. המשקיע
    סגור
  • 49.
    כבר בטיעון הראשון אתה טועה
    ברשב 24/02/2023 16:55
    הגב לתגובה זו
    7 9
    כמעט כל ה"אם" שנכתבו יקרו בסיכוי גבוה. גם אם תהיה פשרה כזאת או אחרת הדמוקרטיה שלנו תמשיך להתפורר בשנים הקרובות. השקל נופל כי ישראלים רבים קונים דולרים כי מסוכן מהרבה בחינות להיןת תךוי במה שיקרה כאן בקרוב. זה אמיתי וזה קורה. הנפילה תגיע לאחר שהיטקיסטים רבים יחליטו שנמאץ להם לחיות במדינה חרדית ופאשיסטית וימצאו בקלות עבודה בחו"ל ויעזבו. ההמשך יהיה שישראל כבר לא תהיה אטרקטיבית כאומת היטק. כמה נשים חרדיות שיעבדו בהיטק לא בדיוק יהיו סיבה למשקיעים זרים להשקיע. יהיה טוב רק אם חצי מהליכודניקים יחברו לסער וחבריו. הסיכוי שזה יקרה אפסי.
    סגור
  • לא ככ קל לנתק שורשים ולעזוב
    ש. 24/02/2023 22:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש משפחה וחברים והיסטוריה כאן. אף אחד לא יקום ככה בקלות ויעזוב. צריך להתמודד ולהלחם על הבית
    סגור
  • 48.
    הבעיה היא עם המשקיעים הזרים
    המשקיעים הזרים לא מתעניינים בשטויות של ביבי על ״ימ 24/02/2023 16:43
    הגב לתגובה זו
    6 6
    המשקיעים הזרים לא מתעניינים בשטויות של ביבי על ״ימין ציוני או שמאל בוגדני״.. הדבר שמעניין אותם היא שהם לא יכולים להשקיע, גם אם הם רוצים,במדינה עם בית משפט גבוה לצדק מוחלש מה עוד שאין לנו חוקה. הם לא ישקיעו במדינת כפייה דתית כי הדת מייצגת נחשלות וטפילות והיא אויב הכלכלה. לכן הם בורחים ויפילו את הבורסה ויהפכו אותנו למצורעים. ואז גם אנחנו נימכור בהורסא הכל בפחד ואכן הכל יקרוס. ,
    סגור
  • 47.
    אין משבר. אבל אם יש אז התקשורת אשמה.
    אהה הבנתי 24/02/2023 16:42
    הגב לתגובה זו
    10 10
    נו באמת. לטוב ולרע הממשלה אחראית למה שקורה. לטעון שמהלכי הממשלה לא משפיעים אלא רק התקשורת זאת סתם זריעת חול בעינייים.
    סגור
  • 46.
    פנסיה -דולר
    אריק 24/02/2023 16:40
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מעניין שבכל הכתבה ובצדק דאגת להסביר שף אחד אבל ממש אף אחד לא יודע כלום ואז בסוף הכתבה ובצורה נחרצת אתה יודע שאף אחד לא יקח את הפנסיות
    סגור
  • 45.
    הבורסה תעלה
    מיקי 24/02/2023 16:31
    הגב לתגובה זו
    3 4
    בהלת שווא סתם מבהילים את האנשים הנדסת תודעה
    סגור
  • היא תעלה אחרי שתגיע ל 1200 (ל"ת)
    רוני 24/02/2023 18:55
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 44.
    ומה אם טתנ טועה ??? (ל"ת)
    אילן 24/02/2023 16:23
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 43.
    אף פעם לא לקחו לאנשים את הפנסיה. חוץ מאשר בהונגריה (ל"ת)
    אופס 24/02/2023 16:22
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 42.
    מה שבטוח שכך יוצרים פאניקה אבל בסוף מי שימכור יפסיד
    חי 24/02/2023 16:21
    הגב לתגובה זו
    13 1
    בגדול
    סגור
  • 41.
    כנראה שעובדיה מתחרה בקורין ליבר ברמת הביביזם (ל"ת)
    אנונימי 24/02/2023 16:14
    הגב לתגובה זו
    9 8
    סגור
  • 40.
    הזרים רוצים לעזוב את שוק ההון ולקחת את הכסף .בבקשה
    קשקש 24/02/2023 16:13
    הגב לתגובה זו
    3 3
    ככל שהדרישה למטבע חוץ תגדל ככה הערך שלו יעלה והמדינה תמכור לכל דורש תוך כדי עלייה
    סגור
  • 39.
    החסכונות שלכם יפגעו העיקר התסרוקת של שרה
    האמיתי 24/02/2023 16:04
    הגב לתגובה זו
    10 4
    העיקר שהחזירים מוסיפים לחגוג ולהרוס עד היסוד כל מה שטוב במדינה ! ואני מחשב לאגם מתון
    סגור
  • 38.
    דיעה אישית
    שרה 24/02/2023 16:01
    הגב לתגובה זו
    14 11
    יש פה קבוצת מיליונרים שמאלניים, מתנהגים בנבזות ולא איכפת להם להרוס את המדינה הזאת שכל כך הרבה נהרגו בשבילה. אני רוצה להגיד לכם חבורה עלובה, חבל לי שאבי ז"ל נהרג בשביל זבל כמוכם, תתביישו לכם.
    סגור
  • דיעה אישית
    ttfdfse 24/02/2023 18:56
    הגב לתגובה זו
    9 3
    יש פה קבוצת פוליטיקאים ימנים מסובכים בפלילים, מתנהגים בנבזות ולא איכפת להם להרוס את המדינה הזאת שכל כך הרבה נהרגו בשבילה. תתביישו לכם.
    סגור
  • תבואי בטענות להורסי הדמוקרטיה
    נתי 24/02/2023 16:59
    הגב לתגובה זו
    7 6
    אף אחד לא צריך לחיות וגם לא למות בשביל לאפשר למושחתים ופרזיטים להשתלט על המדינה.
    סגור
  • אז תשלמי על זה את
    משה 24/02/2023 16:18
    הגב לתגובה זו
    4 5
    אנחנו לא מוכנים
    סגור
  • 37.
    התחלת טוב. סיימת פחות...
    איש חכם 24/02/2023 15:53
    הגב לתגובה זו
    8 5
    אם זה מה שצריך לעשות (וצריך) ה"כלכלה" לא תשבור אותנו. אם יש לנו ילד שזקוק לניתוח מציל חיים, נעשה חשבון כלכלי???? השמאל הרס לנו את המדינה. 30 שנה של דיקטטורה שמאלנית שיפוטית. צריך ניתוח!!! כואב אבל צריך. יעלה כמה שקלים... הכל טוב.
    סגור
  • 36.
    אני מופתע שמישהו מאפשר לך לכתוב ועוד משלם לך (ל"ת)
    אנונימי 24/02/2023 15:48
    הגב לתגובה זו
    7 8
    סגור
  • אני מופתע שאתה לא יודע מי הכותב. ואגב, מי משלם לך?
    משה 24/02/2023 16:19
    הגב לתגובה זו
    9 2
    הרי אתה אנטיליגנט, לא? אנשים כמוך הרי ידעים הכל, לא?
    סגור
  • 35.
    כלכלה
    שמואל 24/02/2023 15:42
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אין לכלכלה שום עניין למערכת המשפט. כתבה זו היא הסתה מרשעתוזדונית והיא כולה שקר והפחדה.כתבה זו בושה לעיתון ביזפורטל והיא הפחדה והסתה
    סגור
  • 34.
    לא תהיה פשרה - הכל זה רק קדימון לעתיד שחור
    אורן 24/02/2023 15:40
    הגב לתגובה זו
    4 8
    עאלק אין עם מי לדבר בשני הצדדים - אין עם מי לדבר בקואליציה ולא תהיה שום
    סגור
  • גם אם תהיה פשרה העתיד שחור
    נתי 24/02/2023 17:01
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אחרי שלב א יבוא שלב ב. אחרי שלב ב תבוא מדינת הלכה.
    סגור
  • 33.
    אם הממשלה תממש את התוכנית כפי שהיא עכשיו אז...תברחו !!! (ל"ת)
    סתם אחד 24/02/2023 15:39
    הגב לתגובה זו
    2 6
    סגור
  • 32.
    כתבה סתמית
    מושיק 24/02/2023 15:21
    הגב לתגובה זו
    5 5
    כתבה שנראית כאילו נועדה לסתום חור במקרה הטוב, במקרה הרע נועדה לשרת קו פוליטי. אבישי, מצפים ממך לבחון בביקורתיות מהלכים כלכליים על סמך עובדות ולא על סמך תחושות, תקוות או שמא אג'נדות חבל
    סגור
  • 31.
    הגיע הזמן לומר את האמת לציבור
    אבי 24/02/2023 15:13
    הגב לתגובה זו
    11 3
    הבעיה שהתקשורת שותפה מלאה להפחדות ולפאניקה. והכל זה עניין של מילים. וכמובן כל הלוחמי חופש מנסים לסתום את הפה לכל מי שלא מסכים איתם.
    סגור
  • שקר
    נתי 24/02/2023 17:03
    הגב לתגובה זו
    1 2
    נגיד בנק ישראל, כלכלנים, בנקאים, ראשי שבכ לשעבר, שר ליכוד לשעבר, מומחים מרחבי העולם , ראשי מדינות ידידותיות וכל זה רק המצאה של התקשורת? כולם טועים ורק שמחה רוטמן צודק?
    סגור
  • 30.
    אתה צודק
    אלי 24/02/2023 15:13
    הגב לתגובה זו
    1 5
    הכל סתם דיבורים באוויר חחחחח עוד שבועיים תתחיל מאד לדאוג אבל אז תאשים את השמאל כמו יתר העיוורים
    סגור
  • 29.
    הפיכה משטרית
    חגי 24/02/2023 15:09
    הגב לתגובה זו
    2 3
    המשקעים הזרים יכולים לעזוב את הבורבה
    סגור
  • 28.
    חד לחלק , אתם גם האתר הכלכלי שמציג תמונה מציאותית (ל"ת)
    אלירן 24/02/2023 15:08
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 27.
    הפיכה משטרית
    חגי 24/02/2023 15:08
    הגב לתגובה זו
    2 5
    כאשר לבנק ישראל יגמרו הדולריםהדולר יעלה שובהבורסה יכולה לצנוח אחרי קריאה שניה של חוק הרפורמה במשפט
    סגור
  • 26.
    הבעיה שכל מה שאתה מתאר אמור לקרות
    נדב 24/02/2023 15:08
    הגב לתגובה זו
    2 5
    גם אם לא היתה רפורמה משפטית. זאת פשוט דמגוגיה ואי אמירת אמת. אנחנו מחכים למפולת כבר שנתיים....עוד לפני הקורונה. הקורונה פשוט דחתה את הקץ וגרמה לעושי השוק לעלות לקומה גבוהה יותר לפני הצניחה וזאת האמת שצריכה להיאמר. מסכנים הליכוד ומסכן ביבי. סייקל מ 2008 פשוט נגמר. וכמה קל יהיה להפיל הכל עליהם. חבל.
    סגור
  • 25.
    קראתי בעיתון שאחד אבישי עובדיה חושב שכל מי שכותבים
    שי 24/02/2023 15:04
    הגב לתגובה זו
    2 1
    בעתון כותבים שטויות תרגיל בלוגיקה,,,,,
    סגור
  • 24.
    הנדסת התודעה עובדת המניע הנסתר והגלוי להפיל ממשלה נבחרת באמצעות הנדסת תודעה שקרים והפחדות (ל"ת)
    איציק 24/02/2023 15:04
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 23.
    אין מס על מילים
    גיל1 24/02/2023 15:03
    הגב לתגובה זו
    5 2
    ישראל 55 אלף דולר תוצר לנפש גרמניה בריטנה צרפת מתחת ל48 אלף יש גז יש גרעין יש תעשיות בטחוניות אז קצת פחות הייטק לא ישבור כלום רק ישפר יחלחל ללא מחוברים
    סגור
  • 22.
    אבישי עובדיה
    אבישי עובדיה 24/02/2023 14:56
    הגב לתגובה זו
    2 7
    הכתב הזה אבישי עובדיה מחפש עבודה אצל חבורת הפשע של ביבי
    סגור
  • לעובדיה
    םםםםם 24/02/2023 17:00
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתה אופטימי רצח וטוען עולים עולים...אז מה יהיה? תתייעץ עם הפרופסורים
    סגור
  • 21.
    ראש ממשלה שהשחיתות דרך חיים בשבילו ישאיר את המדינה שרופ (ל"ת)
    רונן 24/02/2023 14:47
    הגב לתגובה זו
    3 6
    סגור
  • 20.
    צדיק בסדום
    בעז 24/02/2023 14:42
    הגב לתגובה זו
    9 1
    תודה לאבישי על שאינו נסחף עם העדר הנבער. תודה על הראייה המפוכחת, תודה על ההצמדות לעובדות. וכן תודה על ההבנה שמנסים לייצר פה בהלה ללא שום ביסוס עובדתי.
    סגור
  • 19.
    הרפורמה
    אבי 24/02/2023 14:39
    הגב לתגובה זו
    1 5
    אם תעבור הכספים יעופו לא ישקיעו והדולר 4.5 מדד 35 1600
    סגור
  • 18.
    אצלנו אתה לא תעבוד (ל"ת)
    כלכליסט 24/02/2023 14:35
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • 17.
    לפי אבישי הכל גן עדן
    לא הבנת אבישי בחשבונאות אתה מבין בביבי וביא 24/02/2023 14:27
    הגב לתגובה זו
    3 7
    לא הבנת אבישי בחשבונאות אתה מבין בביבי וביאיר ובלוין ובהוא עם הבלורית אינך מבין. חבל
    סגור
  • 16.
    אתה טומן את ראשך בחול
    מנהל השקעות 24/02/2023 14:26
    הגב לתגובה זו
    5 8
    אני יכול להגיד לך בתור מנהל כספי ציבור שמגמת בריחת הכספים לחו"ל היא כאן ועכשיו, ואתה משלה את עצמך אם אתה חושב שהסיבה הבסיסית לכך זה כתבות בעיתונים ולא פעולות הממשלה.
    סגור
  • 15.
    כשאנשים מודאגים הם נזהרים
    שי 24/02/2023 14:24
    הגב לתגובה זו
    3 4
    כשמאות אלפים מפגינים, ומיליונים מזדהים ומודאגים, אז הם שומרים על הכסף ולא קונים. וכשלא קונים הכלכלה נפגעת קשה. ככה פשוט. רצית להוריד את מחירי הדירות? תיכף הם יתחילו לצלול, כי מי משוגע להוציא כל כספו ולהשתעבד לחובות כדי לתקוע יתדות חזקים בארץ?
    סגור
  • 14.
    האליטות גוררות את השמאל להפגנות במשך שנים
    דני 24/02/2023 14:22
    הגב לתגובה זו
    7 3
    הקריאה של ברק לצד הקריאות למלחמה רק נועדו לחלחל אל אותם אנשי מרכז שבעצם לכאורה חברו לאליטות ולעשות לעצמם שם, החכמים תמיד מיעוט.
    סגור
  • 13.
    אבישי פח (ל"ת)
    ישראלי 24/02/2023 14:18
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 12.
    מסיתים וממרידים מקומם בכלא
    ברק לכלא בבקשה 24/02/2023 14:15
    הגב לתגובה זו
    2 1
    למה רק חסרי אונים בכלא ומנוולים זוללים קוויאר
    סגור
  • 11.
    הכל יהיה טוב
    איצו 24/02/2023 14:15
    הגב לתגובה זו
    6 1
    זורעים פחד כלום לא יקרה הכל טוב מי שלא טוב לו הדלת פתוחה אז הזיזו את הגבינה ממקומה ..
    סגור
  • 10.
    כתבה יפה (ל"ת)
    גק 24/02/2023 14:14
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 9.
    לפשט
    ברק 24/02/2023 14:13
    הגב לתגובה זו
    1 3
    למה קשה לכם כל כך להבין שזה לא ויכוח בין מערכת משפט לפוליטיקאים. בסוף התהליך יש פה ממשלה ללא מגבלות על הכוח. מי רוצה דבר שכזה? איפה בהיסטוריה קראתם על אנשים עם כוח מוחלט שריסנו עצמם או שלא שעצרו עצמם מלחצור לעוד כוח. כמו עובדי אלילים אתם מגישים לקבוצה של אנשים את זכויות היסוד שלכם על מגש כסף ומאחלים להם בהצלחה.
    סגור
  • 8.
    שיהיה ברור ברגע שישראל תהפוך לדיקטטורה הכלכלה תקרוס
    ישראל 24/02/2023 14:10
    הגב לתגובה זו
    1 5
    אם הנתונים היום בסדר זה לא אומר שבעתיד הם ימשיכו להיות בסדר. זו הבעיה של חלק מהציבור לא יודעים מה הסכנה לכלכלה בדיקטטורה.
    סגור
  • 7.
    אבישי
    מאוכזב 24/02/2023 14:01
    הגב לתגובה זו
    12 17
    אני מבין כמה אתה רוצה שהכל יהיה בסדר גם לך אין משהו אמיתי להגיד ולכן אתה עוסק בזלזול ונפנוף הערכות של אחרים. מרדים ציבורים ומנסה לשכנע שאין כלום ואם כבר יהיה משהו זה רק בגלל הדיבורים. למרות כל ניסיונך אתה מפספס שדיבורים זה ציפיות. מה שיקרה זה קצת מהכל. החלשות השקל - בטוח. קצת הגירה. קצת מוחות שנשארים באוניברסיטה היוקרתית בחול ולא חוזרים. פחות חברות שנפתחות בארץ פחות השקעות יוצר אינפלציה. ועוד שנה קצת פחות צריכה קצת יותר להדק את החגורה. בעוד שנה גם פחות תוצר. במקביל פחות מילואים פחות תרומה לקהילה. שילכו לעזאזל כולם ואין שום אחריות חברתית אז כל אחד יעלה מחירים בעסק שלו. הרבה פחות ציות לחוק כי רוב זמני יכול לקחת זכויות יסוד על פי גחמותיו אז למה שנציית לחוק? לא אנחנו ריסקנו את האמנה החברתית?!
    סגור
  • יש כלל בהשקעות - תעקבו לאן הולך "הכסף החכם" !
    סתם אחד 24/02/2023 15:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שימו לב גם לשוק האג"ח שם הכסף הגדול שם נמצאים המשקיעים יותר מתוחכמים
    סגור
  • הוא אומר שזה יקרה, אבל בגלל אווירה, לא הבנת את הטקסט (ל"ת)
    דוד 24/02/2023 15:24
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • אתה האשם העיקרי עם כותרת כזו לכתבה + צבע אדום סכנה! (ל"ת)
    שושי 24/02/2023 14:45
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • דברים חכמים ומדוייקים
    רפי 24/02/2023 14:32
    הגב לתגובה זו
    4 7
    אני מעריך שהתהליך יהיה מתמשך והדרגתי. מובילי ההפיכה לא מבינים את עוצמת ההשפעה. זה ממש לא זמני. מצד שני, בראיה אישית, חשוב להם להשלים את המהלך גם במחיר נזקים עצומים למדינה. עצוב
    סגור
  • אתה שטוף מח שאתה לא מסוגל להבין
    גק 24/02/2023 14:18
    הגב לתגובה זו
    7 1
    שהכל פוליטיקה, אם כל פעם שהשמאל והתקשורת הבטיחו סוף הדמוקרטיה וצונאמי מדיני היה קורה היינו מזמן איי חרבות מצד שני כל כך הרבה הבטחות של התקשורת ומומחים מצד שמאל ששיווק ולנו את אוסלו וההתנתקות כמזרח תיכון חדש וגם זה לא קרה אז אולי תבין עמה אתה נתון לשטיפת לח
    סגור
  • 6.
    נפלא! (ל"ת)
    משה 24/02/2023 13:57
    הגב לתגובה זו
    13 2
    סגור
  • 5.
    כתבה מדויקת (ל"ת)
    תום 24/02/2023 13:56
    הגב לתגובה זו
    16 9
    סגור
  • 4.
    תודה לך על פינה של שפיות (ל"ת)
    ישראלי פשוט 24/02/2023 13:55
    הגב לתגובה זו
    20 6
    סגור
  • 3.
    ועדת חקירה עכשיו
    גק 24/02/2023 13:52
    הגב לתגובה זו
    9 18
    יש להקים ועדת חקירה עכשיו לא אחר כך ולהכניס את פושעי ביבי וביבי לכלא.הורסים את המדינה ואפילו לא התחילו למשול מה יהיה בעוד חודש חודשיים
    סגור
  • 2.
    גנרל כושל שהפך לפוליטקאי כושל
    אהוד ברח 24/02/2023 13:48
    הגב לתגובה זו
    29 13
    חבל שהבאת את היצור המושחת שברח מאסון צהלים2 במסוק והשאיר חיילים למות בשטח. כל הכבוד לביבי וחבריו שמנסים לחסל את הדיקטטורה המשפטית. זה יהיה קשה אבל זה יציל את הדמוקרטיה
    סגור
  • 1.
    אתה מקל ראש
    כגה 24/02/2023 13:46
    הגב לתגובה זו
    12 17
    ההטייה הפוליטית של ביזפורטל ברורה.
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות