תנובה מעלה את המחירים ב-7.4%

מדובר במוצרי מעדנות, מאמא עוף, ואוליביה; מוצרי טירת צבי יתייקרו בשיעור ממוצע של כ-5%; המחירים החדשים יכנסו לתוקף ב-1 ביוני
 | 
telegram
(1)

גל עליות המחירים נמשך: חברת תנובה הודיעה על עדכון מחירוני מוצרי מעדנות, מאמא עוף, ואוליביה בשיעור ממוצע של כ-7.4%. בנוסף יעודכן מחירון מוצרי טירת צבי בשיעור ממוצע של כ-5%. המחירונים המעודכנים ללקוחות יכנסו לתוקף ביום חמישי, 1.6.2023.

עם זאת, בתנובה מבקשים להסיר מעצמם אחריות ומבהירים כי כל המחירים לצרכן נקבעים על ידי הקמעונאים על פי שיקול דעתם, וללא התערבות תנובה.

מתנובה נמסר כי עדכון המחירים חל לאור העליה החדה במחירי הסחורות וחומרי הגלם בשנתיים האחרונות, בהם מחירי הקמח, חזה העוף, הבקר, השמן, והירקות, ותשומות נוספות כדוגמת חשמל, דלק, מים, שכר עבודה ועוד. כך למשל חומר הגלם חזה עוף המהווה כ-50% לפחות מהרכב מוצרי מאמא עוף, התייקר לחברה בתוך שנתיים בכ-25%, ומחיר הקמח התייקר למעדנות בכ-43%.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

עליית המחירים של תנובה מגיעה יומיים בלבד לאחר שחברת שטראוס הודיעה גם היא על עליית מחירים. עדכון המחיר יתבצע על מוצרי עלית: קפה נמס ,קפה מיובש בהקפאה, קפסולות, חטיפים מתוקים, ספלנדיד, ציטוס, תפוצ'יפס ושמן זית יד מרדכי. העדכון הינו בשיעור ממוצע של 1.4% ויכלול עליה מ'סימלית של עד 6% למוצר בודד.

תגובות לכתבה(1):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כרגיל בזמן שאנו עסוקים בפוליטיקה מעלים מחירים מתחת לאף שלנו
    אנונימי 17/05/2023 11:27
    הגב לתגובה זו
    7 0
    להשתדל לא לקנות על עיוור ממי שמעלה מחירים. לחפש אלטרנטיבות
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות