פלטפורמה דיגיטלית חדשה של AIG עבור סקטור העסקים הקטנים והפרילנסרים
בשנים האחרונות חל שינוי משמעותי בכלכלה העולמית והמקומית, במסגרתו מגזר העסקים הקטנים והפרילנסרים גדל באופן עקבי. הלקוחות המשתייכים למגזר זה, הם למעשה לקוחות פרטיים לכל דבר, כשלצד הצרכים הפרטיים שלהם – ביטוח רכב, דירה, בריאות וכו' – קיים גם צורך עסקי – ביטוח לקליניקה או לסטודיו שלהם, ביטוח אחריות מקצועית, ביטוח חבות מעבידים, ביטוח חבות כלפי צד שלישי וביטוחים נוספים.
בשביל סקטור עסקים זה, AIG השיקה אתמול פלטפורמה דיגיטלית חדשה עבור פוליסת הביטוח המיוחדת. הביטוח החדש, המשווק באמצעות הליך דיגיטלי מלא, נועד לאפשר למבוטח לבצע התאמה אישית ומודולרית לפוליסה - להרחיב או להסיר כיסויים הרלוונטיים עבורו ובכך לחסוך בעלויות.
לדברי AIG, המוצר החדש נועד להעניק למבוטחים "שילוב מנצח" של חווית משתמש, כיסוי נאות ופרמיה אטרקטיבית מותאמת להיקף הפעילות של בית העסק אשר מסתכמת לרוב במאות שקלים בלבד לשנה. שיווק הפוליסה החדשה ייעשה בשלב הראשון באמצעות סוכנים ושת"פים נבחרים.
יפעת רייטר, מנכ"לית AIG: "מדי שנה נפתחים בישראל עשרות אלפי עסקים חדשים הכוללים עשרה עובדים ומטה. בעלי עסקים אלו אשר טרודים ביום יום בבניית העסק החדש שלהם, זקוקים לכתף מקצועית שתסייע להם בבניית מטרייה ביטוחית עסקית מתאימה. כחברה מובילה בתחום ביטוחי הפרט בדיגיטל, הכניסה הבוקר לסגמנט עסקים חדש בהליך דיגיטלי מלא תאפשר לנו לעשות את זה טוב יותר עבור מבוטחינו גם בביטוח העסקי".
ארז חיים, סמנכ"ל אגף מסחרי בחברת AIG: "בישראל, ישנם למעלה מכחצי מיליון עסקים קטנים המהווים נדבך משמעותי בכלכלה הישראלית. על פי מחקרים פנימיים שערכנו, אנו רואים כי למעלה מ-50% מכלל העצמאים בישראל אינם מבוטחים. חברת AIG זיהתה את הצורך הקיים בשוק ואנו משיקים היום פוליסת ביטוח חדשה התפורה למידותיהם ולצרכיהם, בהליך דיגיטלי מהיר וללא תשלום מיותר על כיסויים שהם אינם נדרשים להם. המוצר החדש מהווה יריית פתיחה להשקת ערוצים דיגיטליים מתקדמים נוספים עבור הלקוחות עסקיים שלנו".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה