הקורנפלקס והקליק: יוניליוור מעלה מחירים לשוק המוסדי

החברה, האחראית על מותגי קורנפלקס, קליק וכריות ומייצרת גם את מוצרי פינוק ובדין, מתחייבת כי ההתייקרות לא תגיע לרשתות השיווק ולשוק הקמעונאי
 | 
telegram

חברת יוניליוור העוסקת בייצור, שיווק ומכירת מוצרי מזון, צריכה והיגיינה, הודיעה על העלאת מחירי בשוק המוסדי, בעיקר מסעדות ומלונות, החל מה-1 ביולי. החברה מייצרת מספר מותגים מובילים כמו דגני הבוקר של קורנפלקס ושל כריות וגם את מוצרי המותג קליק. החברה מייצרת גם את מוצרי פינוק, בדין ודאב. בחברה מתחייבים כי ההתייקרות לא תגיע לרשתות השיווק והשוק הקמעונאי.

על פי העדכון לרשתות, יבוצע עדכון מחירים יהיה החל מ-1 ביולי. כזכור, לפני מספר חודשים החברה היא ביקורת על ההחלטה לעשות זאת, כשחלק מרשתות הציבור החליטו להחרים אותה. יוניליוור ספגה הפסד של עשרות מיליונים וחלו מחסורים גדולים של המוצרים שלה על המדפים.

כזכור, לאחרונה בוצעו מספר עליות מחירים של חברות המזון הגדולות. חברת תנובה הודיעה על עדכון מחירוני מוצרי מעדנות, מאמא עוף, ואוליביה בשיעור ממוצע של כ-7.4%. בנוסף עודכן מחירון מוצרי טירת צבי בשיעור ממוצע של כ-5%. המחירונים החדשים ייכנסו לתוקף כבר ביום חמישי הקרוב.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

בתנובה הסירו מעצמם אחריות והבהירו כי כל המחירים לצרכן נקבעים על ידי הקמעונאים על פי שיקול דעתם, וללא התערבות החברה. מתנובה נמסר כי עדכון המחירים חל לאור העליה החדה במחירי הסחורות וחומרי הגלם בשנתיים האחרונות, בהם מחירי הקמח, חזה העוף, הבקר, השמן, והירקות, ותשומות נוספות כדוגמת חשמל, דלק, מים, שכר עבודה ועוד. כך למשל חומר הגלם חזה עוף המהווה כ-50% לפחות מהרכב מוצרי מאמא עוף, התייקר לחברה בתוך שנתיים בכ-25%, ומחיר הקמח התייקר למעדנות בכ-43%.

גם שטראוס הודיעה לאחרונה על עליית מחירים, בעיקר של מוצרי עלית: קפה נמס, קפה מיובש בהקפאה, קפסולות, חטיפים מתוקים, ספלנדיד, ציטוס, תפוצ'יפס ושמן זית יד מרדכי. העדכון הינו בשיעור ממוצע של 1.4% ויכלול עליה מקסימלית של עד 6% למוצר בודד.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות