ההכנסות של דלתא צמחו ל-290 מיליון שקל; זינוק ברווח הנקי
ההכנסות הרבעון של דלתא מותגים דלתא מותגים +2.63% דלתא מותגים 7,177 +2.63% בסיס:6,993 פתיחה:7,199 גבוה:7,289 נמוך:7,022 תמורה:2,823,968 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ברבעון השלישי של השנה צמחו בכ-35% לכ-289 מיליון שקל, כשהרווח הנקי זינק בכ-88% לכ-30.6 מיליון שקל לעומת הרבעון המקביל אשתקד - כך עולה מהדוחות הכספיים של החברה. ברבעון המקביל אשתקד עמדו ההכנסות על כ-214.4 מיליון שקל - הגידול נובע מגידול במכירות החנויות הזהות ואתרי האונליין של מותגי החברה וכן, מתוספת מכירות רשתות החנויות Victoria`s Secret ו- Bath & Body Works שהושקו באפריל 2024 ואתר האונליין של המותג Bath & Body Works.
דלתא רשמה גידול של כ-88% ברווח התפעולי ברבעון השלישי שהסתכם בכ-44 מיליון שקל לעומת כ-23.3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, תוך שיפור בשיעור הרווחיות התפעולית ל-15.2% מסך ההכנסות. דירקטוריון החברה החליט על חלוקת דיבידנד בסך של כ-15.3 מיליון שקל המתווסף לכ-249 מיליון שקל שחולקו בשנת 2024, הכולל דיבידנד מיוחד בסך כ-200 מיליון שקל לאור הרווחיות הגבוהה ותזרים המזומנים החזק בשנתיים האחרונות.
ברבעון השלישי המכירות בחנויות זהות (207 חנויות) כולל אתרי האונליין האורגניים דלתא, פיקס, Panta rei ו-Victoria's Secret גדלו בשיעור של כ-26.6% לעומת הרבעון המקביל אשתקד וגדלו ב-21.8% ללא אתרי האונליין לעומת הרבעון המקביל אשתקד.
עוד מספרים מהדוח: תזרים מזומנים מפעילות שוטפת איתן שהסתכם בתשעת החודשים הראשונים בכ-168.4 מיליון שקל לעומת כ-123.8 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח הגולמי ברבעון השלישי צמח בכ-39% והסתכם בכ-170.4 מיליון שקל לעומת כ-122.5 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד ושיעורו עמד על כ-59% לעומת כ-57.1% ברבעון המקביל אשתקד. הגידול ברווח הגולמי נובע בעיקר מהגידול במכירות. הגידול בשיעור הרווח הגולמי מסך המכירות נבע בעיקר מדיוק תמהיל המוצרים וגידול בביקושים שתרם למכירתם בשיעורי הנחה מופחתים, מנגד חל קיטון מהשפעת הפיחות בשער החליפין של השקל מול הדולר, נטו מתוצאות עסקאות ההגנה ומהעלייה בעלויות ההובלה.
הרווח הנקי ברבעון השלישי זינק בכ-88% והסתכם בכ-30.6 מיליון שקל לעומת רווח נקי בסך של כ-16.3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. ההון העצמי של החברה הסתכם בכ-425.4 מיליון שקל לעומת כ-520.8 מיליון שקל בסוף הרבעון המקביל אשתקד. הקיטון נובע בעיקר מתשלום דיבידנד לבעלי המניות ב-12 החודשים האחרונים בסך של כ-257 מיליון שקל. מנגד, חל גידול ברווח הנקי ב-12 החודשים האחרונים בסך של כ-163 מיליון שקל.
מכירות האינטרנט של החברה ברבעון השלישי של שנת 2024 צמחו בכ-60.4% והסתכמו בכ-41.4 מיליון שקל לעומת כ-25.8 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. מכירות האינטרנט, למעט המותג Bath & Body Works שהושק באפריל 2024, הסתכמו בכ-40.2 מיליון שקל, גידול של כ-55.9% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. נכון להיום, החברה מפעילה חמישה אתרי אינטנרט לכל אחד מהמותגים דלתא, פיקס, Victoria's ,Secret Pante rei ו-Bath & Body Works שהושק באפריל 2024.
כזכור, בחודש אפריל 2024 הושק המותג המוביל בתחום מוצרי הטיפוח והאווירה לבית Bath and Body Work עם פתיחת 5 חנויות ראשונות ואתר סחר אלקטרוני, בהמשך לחתימת ההסכם לזיכיון בלעדי, במסגרתו החברה תפעיל רשת של כ-28 חנויות בנוסף לאתר האינטרנט בישראל. כמו כן, בחודש אפריל נפתחו 4 חנויות ראשונות מתוך 11 של המותג ;Victoria's Secret אתר הסחר האלקטרוני החל לפעול בדצמבר 2022.
הרווח התפעולי ברבעון השלישי צמח ב-88.6% והסתכם בכ-44.0 מיליון שקל, לעומת כ-23.3 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנת 2023 ושיעורו מההכנסות עמד על כ-15.2% לעומת כ-10.9% ברבעון המקביל אשתקד. הגידול ברווח התפעולי נבע בעיקר מגידול משמעותי במכירות החברה בכל ערוציה.
ענת בוגנר מנכ"לית דלתא ישראל מותגים אמרה היום: "תוצאות הרבעון השלישי משקפות את היכולת המתמשכת במימוש האסטרטגיה שלנו בהרחבת פעילות מותגי החברה ותמהיל מוצרים מגוון .החברה מציגה גידול עקבי בהכנסות וברווח, כאשר הרבעון השלישי של השנה היה רבעון חזק, הן בפן המסחרי והן בפן התפעולי. הגידול בהכנסות שנובע בעיקרו מגידול של 26.6% במכירות החנויות הזהות של כלל המותגים, כולל אתרי האונליין, והשיפור בשיעורי הרווחיות מבטאים את תנופת הצמיחה של החברה כאשר ברבעון השלישי ניכר גידול משמעותי בכל מדדי הרווח ובתזרים מפעילות שוטפת לעומת הרבעון המקביל אשתקד.
"המומנטום החזק בפעילות האונליין נמשך בתשעת החודשים הראשונים של השנה אשר היוותה כ-13.6% מסך מכירות החברה. כיום פועלים חמישה אתרי אינטרנט עצמאיים של המותגים דלתא, פיקס, ,Victoria's Secret Panta Rei ו-Bath & Body Works שהושק באפריל 2024".
בוגנר הוסיפה כי החברה ממשיכה למנף את חוזקת מותגי הקבוצה לצד נאמנות הלקוחות עם מועדון לקוחות המונה כ-1.3 מיליון חברי מועדון. "אנו מאמינים שהמהלכים בהם נקטנו בשנתיים שחלפו לפיתוח וחדשנות של המותגים ימשיכו לקבל ביטוי חיובי בתוצאות החברה, במקביל לבחינת אפשרויות למיזוגים ורכישות".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
2.חברה מצויינת. פשוט מצויינת. בית ספר! (ל"ת)קמעונאי 18/11/2024 10:48הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.מניית דלתא גליל תעלה 6 אחוז. (ל"ת)אסולין 18/11/2024 09:12הגב לתגובה זו0 0סגור