עסקת ענק בתחום הפרסום הדיגיטלי: מדיהאושן רוכשת את אינוביד ב-500 מיליון דולר

במסגרת העסקה, שצפויה להיסגר בתחילת 2025, תשלם מדיהאושן 3.15 דולר למניה, פרמיה של 95% למחיר הסגירה אמש
 | 
telegram

חברת מדיהאושן (Mediaocean), שחקנית מובילה בתחום הפרסום הרב-ערוצי, הודיעה היום על חתימת הסכם לרכישת חברת אינוביד (Innovid), פלטפורמת תוכנה עצמאית המתמחה ביצירה, הפצה ומדידה של פרסומות שמזנקת בתגובה ב-86%. העסקה מוערכת בכ-500 מיליון דולר. במסגרת העסקה, שצפויה להיסגר בתחילת 2025, תשלם מדיהאושן 3.15 דולר למניה, פרמיה של 95% למחיר הסגירה אמש.

אינוביד תתמזג עם Flashtalking, חברת בת של מדיהאושן, ליצירת פלטפורמת פרסום דיגיטלי גלובלית עצמאית. צביקה נטר, מייסד ומנכ"ל אינוביד, ימונה למנכ"ל הארגון הממוזג וידווח לביל וייז, המייסד והמנכ"ל של מדיהאושן. גרנט פרקר, המנהל כיום את Flashtalking, ישמש כנשיא החטיבה הממוזגת תחת נטר. בנוסף, נטר יצטרף לדירקטוריון מדיהאושן.

נטר, שייסד את אינוביד לפני 17 שנה יחד עם טל חלוזין וצחי זגדון, ציין כי "מאז ההתחלה הונענו על ידי האמונה שניתן לשפר את עולם הפרסום עבור כולם - והמיזוג הזה מייצג ציון דרך משמעותי במסע הזה." הוא הוסיף כי החיבור בין החברות מייצג עשורים של חדשנות ואינטגרציה של טכנולוגיות מהמובילות בעולם.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

חברת אינוביד הציגה צמיחה מרשימה בחמש השנים האחרונות, כאשר הכנסותיה צפויות להגיע ל-151 מיליון דולר בסוף השנה הנוכחית, לעומת 56 מיליון דולר לפני חמש שנים. בעת המיזוג עם הספאק, בעלי המניות המקוריים מימשו החזקות בשווי 70 מיליון דולר, והחברה גייסה לקופתה 150 מיליון דולר נוספים. כיום יתרת המזומנים של החברה עומדת על 35 מיליון דולר.

גרנט פרקר, נשיא Flashtalking, הדגיש כי החיבור בין הפלטפורמות יאפשר תזמורת רב-ערוצית למותגים וסוכנויות - החל מהתאמה אישית של תוכן ועד למדידה ואופטימיזציה שקופה ואמינה.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות