ויזה חושפת מספרי ענק בטיפול בעסקאות חשודות בהונאה בבלאק פריידי

?הצרכן הישראלי ביצע מאסה של רכישות, בעוד הנוכלים המשיכו בניסיונות ההונאה בבלאק פריידי
 | 
telegram

השנה בישראל, נרשמה ברשת של Visa עלייה של 24.6% בהיקפי העסקאות בבלאק פריידי בהשוואה ל2023. מדובר בעלייה של 11% לעומת יום שישי ממוצע. לאורך כל סוף השבוע של בלאק פריידי, ההוצאות עלו ב-31.3% בהשוואה לאלו של סוף השבוע של שנה שעברה.

עם זאת, בזמן שהצרכנים חיפשו מציאות, הנוכלים חיפשו את ההזדמנות לרווח. בבלאק פריידי השנה, הרשת של Visa חסמה באופן יזום 980.6% יותר חשדות להונאה בישראל בהשוואה לבלאק פריידי 2023. במהלך כל סוף השבוע, החשדות להונאה שנחסמו על ידי הרשת עלו ב-509.2%, בהשוואה לסוף השבוע של בלאק פריידי אשתקד.

גרי לסקי, מנכ"ל Visa בישראל: "כבכל שנה, בלאק פריידי הוא אירוע משמעותי בלו"ז הקניות של הצרכנים בישראל. זו תזכורת טובה לכך שבכל פעם שאנשים מחפשים לצרוך במיטב כספם, ישנם גם רמאים המחפשים קורבנות פוטנציאליים. ב-Visa, הרשת שלנו מגנה על כל עסקה, ללא קשר להיקף העסקה, ובכך מסייעת לצרכנים לבצע את הרכישות בביטחון וברוגע לאורך כל השנה". בבלאק פריידי השנה, נתוני Visa בחנו גם את הסקטורים הפופולריים ביותר שבהם אנשים השתמשו בכרטיסי Visa. חנויות אלקטרוניקה נמצאו כסקטור הפופולרי ביותר בבלאק פריידי, והיוו 58% מכלל ההוצאות ברשת.

נתוני שב"א בבלאק פריידי


הישראלים המשיכו לנצל את מבצעי הבלאק פריידי במלוא המרץ, כך עולה מנתוני חברת שב"א שירותי בנק אוטו +2.4% שירותי בנק 2,647 +2.4% שירותי בנק אוטו בסיס:2,585 פתיחה:2,585 גבוה:2,648 נמוך:2,557 תמורה:1,729,882 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , המנהלת את מערכת התשלומים הלאומית בכרטיסי אשראי. ביום שישי, ה-29 בנובמבר 2024, הסתכמו הרכישות הארציות בכרטיסי אשראי ב-1.198 מיליארד שקל – עלייה של 8.7% לעומת היקף הרכישות בבלאק פריידי של השנה שעברה, שעמד על 1.102 מיליארד שקל. מדובר במגמה מתמשכת של עלייה בהוצאות, שכן ב-2022 עמד היקף הרכישות על 1.132 מיליארד שקל בלבד.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

בקרב ענפי הצרכנות המרכזיים של מבצעי בלאק פריידי נרשמו עליות מרשימות במיוחד: רכישות בענף החשמל והאלקטרוניקה עלו ב-34.8%, בעוד שענף בתי המלון וחדרי האירוח רשם זינוק של פי 2.8. עליות נוספות נרשמו בענפי ההלבשה וההנעלה (11.9%), הריהוט (27.6%), והמסעדות והמזון המהיר (26%), המשקפות את הרצון של הצרכנים להפיק את המרב מההנחות המוצעות במהלך האירוע השנתי.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות