שיא של 51 מיליון ש' במשביר החדש ב"שקיות ההנחה"

הפידיון המדובר הינו של 4 ימים בלבד, שעבר את השיא שרשמה בעבר במבצעי "סטוק דיי". 570 אלף איש ביקרו בסניפים בעקבות קבלת שקיות הנחה שנתלו על דלתותיהם
שי פאוזנר |

שיא מכירות חסר תקדים ברשת "המשביר החדש לצרכן" נרשם בסוף השבוע האחרון, במסגרת מבצע "שקיות ההנחה" של הרשת. במהלך 4 ימי המבצע פדיון המכירות הגיע ל-51 מיליון שקל (עד כה שיא מכירות ברשת היה 41.5 מיליון שקל במבצע ה"סטוק דיי" שקיימה הרשת לפני כחודשיים).

דורון פרנקנשטיין, סמנכ"ל סחר ברשת המשביר החדש לצרכן מציין, כי במהלך 4 ימי מבצע "שקיות ההנחה" ביקרו ב-24 סניפי הרשת כ-570 אלף איש שביצעו כ-234,000 עסקאות רכישת מוצרים.

מבדיקה שערכה יחידת המחשב של רשת "המשביר החדש לצרכן", בעזרת תוכנת מחשוב שלה, עולה כי 55% מפדיון המכירות היה במחלקות האופנה וההנעלה, 30% מוצרי קוסמטיקה, טיפוח ובישום, 10% תכשיטים, אביזרי אופנה ומוצרים לבית ו-5% מוצרי חשמל.

פרנקנשטיין, מציין עוד, כי הרעיון שעומד מאחורי מבצע "שקיות ההנחה" לקוח ממבצעים שרשתות גדולות בארה"ב מקיימות מידי עונה. במסגרת המבצע רשמה הרשת גידול משמעותי של כ-50% בכמות הפריטים בכל קנייה והשקיעה כ- 250 אלף שקל בפרסומים שונים בכל כלי התקשורת ועוד כ-250 אלף שקל בפעילויות קד"מ.

במהלך השבוע שקדם למבצע שיווקה רשת "המשביר החדש לצרכן" כ-500 אלף שקיות לבתי אב בכל רחבי הארץ, כשעל גבי השקיות היו מודפסים 2 סוגים של הנחות ? 50% הנחה במחלקת האופנה ? גברים, נשים וילדים ושקית נוספת של פלוס 20% הנחה (על ההנחות הקיימות) במחלקות שונות.

הלקוחות שקיבלו את "שקיות ההנחה" התבקשו להגיע לאחד מ-24 סניפי הרשת שבכל רחבי הארץ, ולמלא בתוכן את הפריטים הנחוצים להם (בהתאם למגבלות המבצע). במקביל, לקוחות שלא קיבלו את שקיות לבתיהם יכלו לקבל את השקיות בסניפים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה