קסטרו נפרדת מדודי בלסר לקראת קונספט פרסומי חדש
"חברת קסטרו מתכננת שינוי אסטרטגי בקונספט הפרסומי לקראת קמפיין חדש, לעונת אביב קיץ 2005. בשל כך קסטרו מסיימת באהבה ובידידות את חוזה ההתקשרות עם הכוכבים ומובילי הקמפיין דודי בלסר ובקי גריפין." כך מודיעה היום חברת האופנה הישראלית קסטרו.
החברה היום על פרידתה מצמד הכוכבים הנוכחי שמדגמן את מרכולתה. בכוונת קסטרו להציג שינוי באסטרטגיה הפרסומית עם השקת עונת אביב קיץ 2005. ברשת איחלו לבלסר וגריפין הצלחה בהמשך הדרך.
בקסטרו ציינו כי "דודי בלסר ובקי גריפין הם אנשים מדהימים ועבורנו הם חלק בלתי נפרד מהצלחתה של קסטרו. דודי בלסר ליווה אותנו מיומה הראשון של הקמת רשת חנויות קסטרו-מן בקיץ 2000. קסטרו-מן ודודי בלסר צמחו וגדלו זה לצד זה, וכיום אין אדם בישראל שאינו מכיר את דודי בלסר ואינו מזהה אותו עם קסטרו-מן".
ולגבי בקי הם הוסיפו כי "בקי גריפין, הצטרפה לקסטרו לפני שתי עונות, והיה לנו העונג לעבוד עם אחת הנשים היפות והמקצועניות ביותר בישראל". לאחרונה עזבה בקי גריפין את משרתה בתור מנחה ברשת הטלויזיה MTV באירופה וחזרה לארץ.