בזק און ליין תנהל את הטלמרקטינג של צה"ל

זכתה במכרז לגיוס כספים של האגודה למען החייל, במסגרת החלטה על אאוטסורסינג של התחום לאור תחילת תוכנית הבראה שלה. הצפי הוא לאיסוף תרומות ב-20 מיליון ש' השנה
חזי שטרנליכט |

במסגרת תוכנית הבראה ונקיטת צעדי התייעלות באגודה למען החייל הקים יו"ר האגודה, אלוף (במיל') יצחק איתן, ועדה מקצועית פנימית שבדקה את נושא הפעלת מערך התרומות הטלפוני. הוועדה המליצה בפני יו"ר האגודה על הוצאת שירותי ההתרמה הטלפוניים למכרז כדי לייעל את גיוס התרומות לרווחת החיילים, ולהוזיל עלויות התפעול.

המלצה נוספת של הוועדה המקצועית הייתה, שילוב מערך הטלמרקטינג ביישובי הפריפריה הנהנים מהטבות של התמ"ס באופן שיאפשר הפחתה משמעותית של עלויות התפעול לחברה שתזכה במכרז.

לפני מספר חודשים פורסם המכרז להפעלת מערך התרומות הטלפוני. לאחר בדיקה החליטה האגודה למען החייל לבחור בבזק און ליין להפעלת מערך הטלמרקטינג שסכום איסוף התרומות דרכו נאמד בכ-20 מיליון שקל בשנה. מרכז ההתרמה הטלפוני של האגודה למען החייל המופעל על ידי קבלן חיצוני הוא חלק ממערך התרמה כולל של האגודה. תרומות אלה משמשות לשיפור רווחת חיילי צה"ל ותנאי שירותם, סיוע לחיילים בודדים ולחיילים ממשפחות מצוקה, למימון מלגות לימודים ועוד.

יו"ר האגודה למען החייל, אלוף (במיל.) איתן: "זהו שלב נוסף בתכנית הבראה כללית לאגודה והרצון למקסם את היכולות שלנו בגיוס כספים לרווחת החיילים. במשך השנה האחרונה בחנו דרכים נוספות לשיפור וייעול פרויקטים אחרים של האגודה המיושמות כבר השנה".

חברת בזק און ליין הוקמה בשנת 2000 והיא החברה הגדולה בישראל המתמחה בשירותי contact center, מערכות מענה קולי. לחברה מעל 1000 עובדים הפועלים במוקדים שונים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה