מטריקס: זינוק של 200% בביקושים למוצרי Verity

חברת התוכנה מטריקס המייצגת בארץ את Verity מוסרת כי סדרה של לקוחות גדולים במשק רכשו מתוכנות החברה בשנה שחלפה ביניהם: אל על, ולקוחות בצה"ל ובמשרד הבטחון
חזי שטרנליכט |

חברת התוכנה מטריקס, המייצגת בישראל את חברת ניהול הידע Verity, מדווחת על זינוק חד בביקושים למוצרי Verity בשיעור של 200% ביחס ל-2003. מטריקס מכרה ממוצרי החברה ב-15 מיליון שקל במהלך 2004, בסדרה של פרוייקטים ליישום תוכנת אחזור המידע, וממכירת רשיונות.

בין הלקוחות של מטריקס שהצטרפו השנה למאגר הלקוחות של Verity נמצאים סדרה של גופים גדולים במשק: אל על, הרשות לאיסור הלבנת הון, לקוחות בצה"ל ומשרד הביטחון ועוד.

סמנכ"ל בכיר לשיווק ומנהל חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, נתן גביש, מסר כי תחום ניהול הידע ואחזור המידע קפץ השנה מדרגה. "זהו תחום שהגיע השנה לבשלות בישראל. יותר ויותר ארגונים התחילו להכיר בחשיבות וביתרונות שביישום פרוייקטים לניהול ידע ואחזור מידע. בד בבד הפך Verity לכלי אחזור המידע המוביל בישראל".

"Verity משמשת בהצלחה ככלי לניהול ידע בפורטלים המובילים בעולם ובאתרי מסחר אלקטרוני. על פי כל האנליסטים, זהו מנוע החיפוש המוביל בעולם והוא בנוי כתוכנה ידידותית מאד הן למשתמש והן לאדמיניסטרטור. בסיס הפעולה של המערכת היא מנוע אינדוקס ומנוע חיפוש מדויק ומשוכלל. ב-Verity שולבה גם יכולת לניתוח מורפולוגי עד רמת ההקשר, המבוסס על הפתרון של חברת מלינגו", הוסיף גביש.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה