BMC רכשה את Calendra תמורת 31 מיליון דולר

BMC שילמה את התמורה במזומן. Calendra היא חברה פרטית שמרכזה בפריז. ל-Calendra יותר מ-200 לקוחות וחמישה מיליון משתמשים מנוהלים בעולם
דרור איטח |

BMC Software, המספקת פתרונות ניהול ארגוניים, הודיעה אתמול (ב') כי תרכוש תמורת כ-33 מיליון דולר במזומן את חברת Calendra – ספקית פתרונות ניהול זהויות מוכווני-עסקים.

הרכישה תאפשר ל-BMC Software לספק מערך משולב של פתרונות ניהול זהויות הכוללים מדריכים ארגוניים (כמו ספרי טלפונים ודפי זהב), ניתוב תהליכי עבודה, ניהול מרכזיות (PBX), וניהול פעיל של ספריות רשת.

מנהל אזורי ב- BMC Software, בועז פרלמן, אומר כי הפתרון המשולב מבטל את המורכבות בה נתקלים בדרך כלל לקוחות בשילוב טכנולוגיות שונות מיצרנים רבים. בנוסף, הרכישה מחזקת את היצע ה-BSM (ניהול שירותים עסקיים) של BMC Software, המאפשר ללקוחות לנהל IT מנקודת מבט עסקית.

Calendra היא חברה פרטית שמרכזה בפריז. ל-Calendra יותר מ-200 לקוחות וחמישה מיליון משתמשים מנוהלים בעולם. בסיס לקוחותיה רחב מאוד, החל מחברות קטנות ובינוניות עד חברות Global 2000 עם אתגרים עסקיות מורכבים ואוכלוסיות גדולות של עובדים, ספקים, שותפים עסקיים ולקוחות.

"מרחב ניהול הזהויות עובר קונסולידציה של ספקים, כאשר שחקנים גדולים שואפים לשפר את חדירת השוק שלהם", אמרה רוברטה וויטי, אנליסטית מגרטנר. "חברות מחפשות ספקים המסוגלים לשלב פתרונות ניהול מדריכים וספריות רשת וניהול זהויות. בנוסף, מערך ניהול זהויות הכולל ניתוב תהליכים משולב הוא המפתח לתחרותיות בשוק של היום".

פרלמן מציין כי יתרונות עיקריים של הרכישה כוללים: הוספת מבט עסקי על מידע מבוסס מדרכים וסביבת ניתוב תהליכים ניתנת להתאמה. שיטת לקוחות משופרת דרך האפשרות ליצור יישומי Directory המבטיחים קיום מדיניות אבטחה ואוכפים עקביות לרוחב כל תתשית ה-IT – כולל Web, פורטלים, מערכות כניסה בהזדהות יחידה (SSO), מערכות מנוהלות PKI ויישומי שרת/לקוח ומערכות Legacy.

פרלמן מוסיף יתרונות נוספים, לדוגמת יכולות תמיכה וניהול מורחבות לניהול משאבי אנוש דרך מדריכים ארגוניים. ניהול מחזור חיים מלא של עובדים0, וחיזוק והרחבת פתרון ניהול הזהויות של BMC.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה