קרן JVP השקיעה ב-XMPie הנתנייתית כ-5.5 מיליון דולר
קרן הון הסיכון הישראלית JVP השקיעה 5.5 מיליון דולר בחברת XMPie הנתנייתית, המפתחת תוכנות להוצאה לאור דינמית. XMPie בת 40 העובדים, הודיעה לאחרונה על מינויו של איל גולדורגר לתפקיד COO. גולדורגר צפוי להוביל את פעילויות הפיתוח העסקי, השיווק והמכירות הגלובליות של החברה.
גולדורגר שימש עד לאחרונה כסגן נשיא בכיר למוצרים צרכניים והפצה בחברת WhenU, העוסקת בשיווק און-ליין. לפני כן שימש כמנכ"ל GoCargo.com, מערכת מסחר מבוססת אינטרנט לשילוח מכולות, שהובילה את תחומה. לפני כן שימש כיועץ בבוסטון קונסלטינג גרופ.
"איל מביא ל-XMPie פרספקטיבה אסטרטגית ייחודית ונסיון רב ערך בפיתוח והטמעה של טכנולוגיות מוכוונות שיווק צרכני", אומר מנכ"ל החברה ומייסדה, יעקב אייזיקוביץ'. "הזרקת ההון והגדלת הצוות הניהולי יסייעו לנו להמשיך את הצמיחה המהירה במכירות תוך השקעה נוספת בטכנולוגיה ובמוצרים שלנו", אמר אייזיקוביץ'.
אלון בלוך, שותף בקרן הון הסיכון JVP, אמר כי "בשנה החולפת הגדילה XMPie את מכירות מוצר הדגל שלה, PersonalEffect, ב-300%. ההשקעה של JVP צפויה לסייע לחברה להגדיל את צוותי המכירות והתמיכה כדי לתת מענה לביקוש הגדל של לקוחות XMPie".
XMPie מפתחת תוכנות להוצאה לאור דינמית. מוצר הדגל של החברה, PersonalEffect, מסייע להגדיל באופן משמעותי את התגובות על שיווק מפולח. התוכנה מסייעת בייעול ובהפקה של מסמכי שיווק ישיר מותאמים אישית בדפוס ובכל תחומי המדיה האחרים.