סלקום וטיפקום יפעילו MMS מעיתוני הרשת

משתתפי הניסוי יקבלו הודעות MMS עם תכנים מעולמות שונים: חדשות, כלכלה, רכילות וספורט. בשלב הראשון יופעל השירות ל-10,000 לקוחות בפיילוט
שי פאוזנר |

סלקום החלה בניסוי להפעלת שירות מבזקי MMS בשיתוף חברת TippCom. פלטפורמת ה-MMS, מאפשרת שליחת תמונות וטקסט בו זמנית ללקוח הקצה. הניסוי מקיף מגוון לקוחות של סלקום בעלי מכשירי קצה שונים התומכים בהודעות MMS.

סלקום מסרה, כי משתתפי הניסוי יקבלו, באמצעות TippCom, הודעות MMS עם תכנים מעולמות שונים: חדשות, כלכלה, רכילות וספורט. בשלב הראשון יופעל השירות ל-10,000 לקוחות שיהוו קבוצת ביקורת לשירות. השירות הוצע ללקוחות ללא תשלום.

TippCom מפעילה עבור סלקום מזה 4 שנים מגוון של שירותי תוכן ב-SMS. לאחרונה הטמיעה החברה מערכת שתשמש להפעלת שירותי MMS, אשר תבדק במהלך הניסוי. בתקופת הניסוי יישלחו מספר הודעות ביום לפי ההתרחשויות בתחומים השונים.

שותפי התוכן לפעילות הם אתר ynet, אתר nrg ואתר הספורט ONE. הפיילוט שהושק היום ייערך חודשיים. במהלך הניסוי תבצע סלקום מחקר בקרב אוכלוסיית הניסוי על מנת לקבל החלטות לגבי שירותים עתידיים.

חברת TippCom השייכת לקבוצתו של איש הנדל"ן והתקשורת, אליעזר פישמן, מתמחה בפיתוח ואספקת שירותי ערך מוסף סלולריים על גבי פלטפורמות SMS, IVR, WAP, MMS ובקרוב גם Video. עם לקוחות TippCom נמנים סלקום, אורנג', פלאפון, מירס, ynet, ערוץ 10, HOT, עיתון גלובס, וואלה! ועוד. היא הוקמה בשנת 2000, ומאז ביססה את מעמדה כחברה מובילה בשוק הישראלי בתחום התוכן הסלולרי, עם למעלה מ-400,000 לקוחות המשתמשים מדי חודש בשירותי החברה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה