פלאפון מסכמת: 350 אלף מנויים ל-ESC בשנתיים
שנתיים לאחר שהחלה את פעילות המותג הסלולארי לצעירים שלה - מדווחת פלאפון, כי למרות הסביבה התחרותית בה פועל המותג, כ-350 אלף מנויים הצטרפו ל-Esc. בכך גדל נתח השוק של החברה בקרב צעירים עד גיל 30 ב-50% מ-20%, ערב השקת המותג לפני שנתיים, לכ-30% כיום.
החברה מוסרת היום, כי למעלה מ-60% מהמצטרפים ל-Esc הם מנויים שנטשו את החברות המתחרות או מנויים חדשים בענף. לקוחות אלו מוציאים פי אחד וחצי ממנוי ממוצע בכל שאר הרשתות.
חברת פלאפון היא החברה הסלולארית הראשונה בישראל אשר מנהלת שני מותגים נפרדים ומבודלים. אסטרטגיית ה-OPTIMIZER בה היא נוקטת, מסבירים בפלאפון, מאפשרת את מימוש הפוטנציאל של החברה בכל זירות השוק בהתאם לקהלי היעד. באמצעות Esc הושגה לדברי החברה מובילות בזירת ה-Mobile Entertainment ואילו מותג פלאפון מממש את הפוטנציאל בזירת ה-Best Value for Money ובזירת העסקים.
המטרה הושגה, אומרים היום בפלאפון: השקת Esc החזירה את את החברה להיות אופציה רלוונטית בשוק הצעירים. 90% ממנויי Esc הם בני פחות מ-30, רובם הגדול בני פחות מ-24. לקוחות Esc הנם משתמשים קבועים ופעילים בשירותי התוכן, ולכן ההכנסות משירותים אלו גבוהות עד פי שלוש מהממוצע למנוי סלולארי. לקוחות Esc שולחים פי שתיים הודעות SMS מהממוצע בשוק וגולשים למעלה 2.5 מיליון דקות גלישה בחודש.
בפאלאפון מסבירים היום, כי הגידול הניכר בנתח השוק של הצעירים בצרוף העובדה, כי מנויי Esc הנם האיכותיים ביותר בשוק הסלולארי - ומוציאים פי אחד וחצי ממנוי ממוצע בשאר הרשתות, מעידים כי השקת Esc היוותה מהלך מכריע בהתאוששות של חברת פלאפון.
בסקר שנערך על ידי חברת "כלים שלובים" במלוא שנתיים להשקת המותג נמצא Esc כ"מתאים ביותר לצעירים" בקרב 81% מהצעירים (לעומת 11% לאורנג' ו-4% לסלקום). בבדיקת נתח השוק הפוטנציאלי ענו 38% מהצעירים שבמידה שלא היו מנויים באף חברה היו בוחרים ב-Esc 32% ענו אורנג' ו-15% ענו שהיו בוחרים בסלקום.
6% מלקוחות סלקום אמרו שהם מתכוונים לעבור ל- Esc בזמן הקרוב, כך גם 4.5% מלקוחות אורנג'.