מבזק צרכנות: אתר קופידון מעתה גם בסלולרי של סלקום
* זוגלובק ו"תבליני מימון" הכריזו על מבצע משותף במסגרתו, כל הקונה 2 יחידות ממגוון מוצרי הבשר הטחון של זוגלובק מקבל מארז של 5 "תבליני מימון" ב-9.90 שקל בלבד במקום ב-35 שקל. מארז התבלינים כולל 5 אריזות (במשקל 100 גרם כל אחת): פפריקה מתוקה, פלפל שחור, תבלין על האש, צ'ימיצ'ורי וגריל עוף.
* אתר ההכרויות הישראלי, קופידון, מעתה גם באינטרנט הסלולרי של סלקום. שיתוף פעולה בין אתר ההכרויות לסלקום יאפשר גישה לאתר קופידון, גם אם אין מחשב בסביבה. האתר הסלולרי פועל בהתאמה מלאה לאתר הנייח ומאפשר חיבור תמידי מכל מקום לאתר ההכרויות.
* ממצאי סקר שערכה חברת אל על לקראת יום האהבה הבינ"ל: 48% מהישראלים מעדיפים לטוס לחו"ל יחד עם בן/בת הזוג 23% היו מעדיפים לטוס עם בן/בת הזוג ועם הילדים 19% היו מעדיפים בן משפחה אחר או ידיד קרוב. בחברת אל על החליטו ליישם את ממצאי הסקר ולקראת יום האהבה (וולנטיין דיי) החל ב-14 בפברואר יצאו במבצע מיוחד לזוגות בבירותיה הרומנטיות של אירופה.
* מג'יק תעשיות תוכנה, ספקית טכנולוגיה לפיתוח ואינטגרציה עסקיים, הודיעה כי תערוך את כנס Kickoff 2005 העולמי שלה באילת. כנס ה-Kickoff הוא הכנס המרכזי שעורכת החברה מדי שנה, והוא יתקיים במהלך כל השבוע הבא (ימים א'-ה', 30 בינואר עד 3 בפברואר) במלון דן אילת.
* מק'אפי ישראל הודיעה כי הסניף הישראלי השיג גידול של 60% במכירות, יותר מכל הנציגויות באירופה, בשנת 2004 חברת מק'אפי החברה קיימה השבוע בדאלאס ארה"ב, את כנס החברה השנתי. באירוע, בו השתתפו כל נציגויות החברה ברחבי העולם, הציגה מק'אפי את תוכניותיה לשנה הקרובה ואת פעילותה המקצועית.
* חברת בינת הפצה חתמה על הסכם עם חברת ג'וניפר נטוורקס ישראל, במסגרתו תפיץ את קו מוצרי אבטחת המידע של ג'וניפר למשווקים וחברות אינטגרציה בשוק הישראלי. סל המוצרים של ג'וניפר נטוורקס בתחום הרשתות ואבטחת המידע תומך בדרישות הביצועים והאבטחה של הרשתות הגדולות ביותר בעולם. לאחרונה הוגדרה ג'וניפר על ידי גרטנר כמנהיגה ובעלת החזון של תחום אבטחת המידע בעולם.
* בתחילת פברואר הקרוב תחל חברת התעופה, "ארקיע" בטיסות עסקיות ישירות משדה-דב ללרנקה, קפריסין. הטיסות תצאנה בימי ב' ו-ג' בשעה 8:00 בבוקר וחזרה בערב. הטיסות כוללות שירות מפנק ומכירת מוצרים פטורים ממכס.