עליה של 4.2% במכירות רשתות השיווק ב-2004
בשנת 2004 נרשמה עלייה של 4.2% בהשוואה לשנת 2003 בסך המכירות של רשתות השיווק ויציבות במכירות המזון. כך נמסר (א') מהלישכה המרכזית לסטטיסטיקה. הכוונה היא לרשתות שלהן לפחות שלושה סניפים.
על פי נתוני המגמה, בשלושת החודשים אוקטובר-דצמבר 2004 נרשמה עלייה של 1.5% בחישוב שנתי בסך כל המכירות של רשתות השיווק. זאת, לאחר עלייה של 5.2% בשלושת החודשים יולי-ספטמבר 2004.
במכירות המזון של רשתות השיווק נרשמה, על פי נתוני המגמה, ירידה של 1.2% בחישוב שנתי בשלושת החודשים אוקטובר-דצמבר 2004, לאחר עלייה של 2.9% בשלושת החודשים יולי-ספטמבר2004.
נזכיר, כי נתוני המגמה מנוכים מהשפעת גורמים בלתי סדירים, בנוסף לניכוי העונתיות וניכוי לפי מספר ימי עבודה וימי חג.
הנתונים הנאספים מדי חודש מרשתות השיווק על ידי סוקרי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, משמשים אינדיקטור לצריכה הפרטית. נתונים אלה מקדימים בחודש את נתוני פדיון המסחר הקמעוני ממקורות מע"מ, המשמשים גם הם אינדיקטור נוסף.