מבזק צרכנות: בזק מאפשרת לצפות בחשבונית באינטרנט

מנויי בזקביל יכולים לבדוק את חשבון הטלפון ופירוט השיחות עוד לפני קבלת החשבון המודפס. קמפיין חדש לבייגלה בהשקעה של כ-3.5 מיליון שקל
שירות Bizportal |

* פסטיבל הסרטים הישראלי בפאריס שנערך זו השנה החמישית, יתקיים בתאריכים 1 עד 8 בפברואר. הפסטיבל מתקיים בחסות עיריית פריס ושגרירות ישראל בפריס ובשיתוף: מרכז הקולנוע הלאומי הצרפתי, משרד התרבות הצרפתי,משרד החוץ, ערוץ הטלויזיה CNC, הסוכנות היהודית, קרן הסרטים הישראלי, נציגי פרסום ותקשורת מצרפת ומישראל וגופים עסקים.

* בזק החלה לשלוח הודעות דואר אלקטרוני אל מנויי השירות, המודיע להם כי הופק להם חשבון טלפון וניתן לראות אותו באתר בזקביל. הדואר האלקטרוני יוצא עוד לפני שליחתו בדואר של חשבון הטלפון ללקוחות. מנויי בזקביל יכולים לפיכך, לבדוק את חשבון הטלפון ופירוט השיחות עוד לפני קבלת החשבון המודפס.

* בייגל בייגל מכריזה על "שנת הבייגלה". בייגל בייגל ממנפת את השפה התקשורתית החדשה של הבייגלה ומובילה מהלך אסטרטגי וקמפיין חדש לבייגלה בהשקעה של כ-3.5 מיליון שקל.

* פלאפון מציעה שרות חדש לאוהדי הכדורגל הישראלי: האזנה לכל המשחקים המשודרים בטלוויזיה בפלאפון שנמצא איתך תמיד ובעלות זמן אויר בלבד, זאת במסגרת ההסכם של פלאפון עם ההתאחדות לכדורגל. השרות החדש של פלאפון מציע שידור חי של משחקי הכדורגל החשובים של ליגת העל, נבחרת ישראל וגביע המדינה, באמצעות קריינים ופרשנים ובעלות זמן אויר לרשת פלאפון.

* אסם מעלה קמפיין תדמיתי חדש לפתיתים בהשקעה של 2 מיליון שקל. תחת המסר: "יש דברים שילדים תמיד אהבו, ותמיד יאהבו. פתיתים של אסם - טעם שמחזיר אותי הביתה". הקמפיין, בהפקת משרד הפרסום גיתם/BBDO, ממשיך באסטרטגיה של מיצוב חברת אסם כחלק מההוויה הביתית והישראלית, תוך חיבור בין הגעגוע לילדות ולמשפחה ובין האוכל הביתי שהוכן בעזרת אסם: יונתן, הדמות המובילה את כל הקמפיינים של התחום הקולינרי של אסם, נזכר בנוסטלגיה בילדות, בבית ובטעם הפתיתים של אמא.

* חברת הביטוח "דיויד שילד" חתמה בימים אלה הסכם עם רשת "הדסה אופטימל" מקבוצת בית החולים הדסה, המתמחה בניתוחי עיניים וניתוחים להסרת משקפיים בלייזר - במסגרת ההסכם יוכלו מבוטחי "דיויד שילד" השוהים בחו"ל להגיע לישראל לניתוחי עיניים ולהינות מהנחות של עד 19%.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה