סלקום מדהימה את שוק הסלולר: 2000 ש' ללקוח במתנה
סלקום הודיעה היום (א') על השקת פרויקט "אהבה מהסרטים", ותאפשר ללקוחותיה שיש להם חשבון או יתרה של מעל ל-50 שקל לחודש לקבל מדי יום חמישי, לאורך כל השנה כרטיס, כניסה חינם לכל אחד מ-119 אולמות הקולנוע של רשת גלובוס-גרופ בישראל, מאילת ועד קריית שמונה.
הפרויקט יכלול שני מסלולים - בראשון, לקוח יוכל להזמין מקום מראש, אך אים לא יממש את ההזמנה יאלץ לשלם על הכרטיס. בשני - תבוצע הזמנה על בסיס מקום פנוי.
בנוסף, משיקה סלקום בפורטל האינטרנט הסלולרי עולם תוכן בתחום הסרטים בו יופיע מידע על הסרטים, רשימת בתי הקולנוע וכתובותיהם, תקצירים על סרטים חדשים לצפייה במכשירי הדור השלישי, רינגטונים מסרטים פופולריים, אייקונים מסרטים פופולריים, חידוני טריוויה מעולם הקולנוע, משחקי java קולנועיים, אנציקלופדיית הקולנוע של Ynet, חדשות מהוליווד ועוד.
ד"ר יצחק פטרבורג, נשיא ומנכ"ל סלקום, אמר היום במסיבת העיתונאים: "מחקרי שוק שערכנו גילו, כי יציאה לקולנוע היא סוג הבילוי המועדף על הצרכן הישראלי. סלקום נענית לאתגר שהציבו לה הלקוחות, והיא הופכת עבורם את יום חמישי ל-"Happy Day". חיבור עוצמתה של סלקום לפרוייקט בסדר גודל כזה, והעובדה שמדובר בפרויקט מתמשך ולא באירוע חד-פעמי, יכולה להביא לשינוי הרגלי הבילוי של הצרכן הישראלי".
דוד לרון, מנהל חטיבת הלקוחות בסלקום אמר, כי "מדובר באחת מהפעילויות הגדולות בהיקפן שנעשו על ידי חברה במשק, בפריסה כלל-ארצית ולמשך תקופה ארוכה. שווי ההטבה ללקוח יכול להגיע לכ-2,000 שקל בשנה. אנחנו מציעים ללקוחות חוויה כוללת, גם כניסה לקולנוע וגם עולם שלם של תכני קולנוע בטלפון הסלולרי".
יוסי לובטון, סמנכ"ל השיווק בסלקום: "ביציאה לקולנוע יש הכל: בילוי ישראלי, קירבה בין אנשים, ריגוש והפתעה. הפרוייקט משתלב במסגרת המיצוב המחודש של החברה, בו בחרה סלקום לפעול בזירה של "קשר בין אנשים". סלקום תציג במהלך השנה הקרובה פרוייקטים נוספים, שיביאו לידי ביטוי את עולם הערכים החדש של המותג סלקום, שהוא המותג הישראלי החזק ביותר". הערים המשתתפות במבצע יהיו: תל-אביב, חולון, פתח תקווה, אילת, חיפה, ראשון לציון, נתניה, נהריה, ירושלים, נס-ציונה, אשדוד, קריית שמונה, מבשרת ציון, כפר- סבא, אשקלון, קריית ביאליק, הוד-השרון ובאר שבע.