מבזקי צרכנות ושיווק
* מחלקת יחסי הציבור של Cinterra העוסקת במיתוג ובניית זהות תאגידית קיבלה חמישה תקציבים חדשים: חברת עמוס גזית, חברת C.I.A, חברת אוקיינוס, עו"ד חי בר - אל, ו"לצאת מהקופסא".
* לראשונה בישראל קונספט שיווקי חדש: "בית בנמל", פרויקט ייחודי המהווה "אנטי תזה" לקניונים. "בית בנמל", מבית היוצר של comme il faut – הינו מתחם ייחודי המשלב תמהיל חנויות יחודיות, בית קפה, מסעדה, תרבות ומרחבים ציבוריים בקונספט של חזרה ל"כיכר העיר".
* חברת "מבושלת אי.סי.פי" שהקימה לאחרונה מרכז לוגיסטי והפצה בוורשה בפולין בהשקעה של כ-2 מיליון שקל להפצת ארוחות כשרות לבתי מלון ולמארגני טיולים בכל רחבי פולין, ייצאה בימים אלו את המשלוח הראשון של כ-40 אלף ארוחות מוכנות כשרות בשווי של כ-2 מיליון שקל.
* סקר שנערך על ידי חברת "עמינח" בנושא תנוחות שינה והרגלי שינה מועדפים והדברים שאותם נוהגים לעשות הכי הרבה במיטה (חוץ משינה) קובע: שרק 41% מהזוגות הישראלים הולכים לישון ביחד, 23% ציינו שבת הזוג הולכת לישון קודם ורק 19% ציינו שבן הזוג הולך לישון קודם.
* אתר הרישוי הראשון של מיקרוסופט בישראל יושק בתחילת מרץ. האתר שהוקם על ידי מלל סופט מקבוצת חיון, יאפשר בניית הצעות מחיר למגוון רשיונות מיקרוסופט בצורה קלה ומתקדמת אתר הרישוי החדש מאפשר הן למשווקים והן למשתמשי קצה לבנות הצעות מחיר לרשיונות מיקרוסופט, עבור מערכות הפעלה, שרתים ואפליקציות.
* RC קולה עולה בקמפיין תדמיתי חדש לשנת 2005. מנהל השיווק של יפאורה תבורי, אמר היום כי החברה מעלה קמפיין פרסומי חדש של RC קולה לשנת 2005 בהשקעה של כ-1.5 מליון דולר. הקמפיין החדש צולם בחופי תאילנד. ויעלה תחת הסיסמא: "The cool taste- RC cola"
* חברת פלאפון תקשורת משיקה היום את שרות פלאפון ווקי-טוקי. השרות מאפשר קיום שיחה "מתפרצת" בלחיצת כפתור, לאדם אחד או קבוצה, בדומה למכשירי הקשר זאת, בנוסף לשימוש הרגיל כמכשיר סלולרי.
* משרד רואי החשבון אורן הורוביץ, נציג Baker Tilly, מינה את EverGreen PR כמשרד יחסי הציבור והליווי התקשורתי שלו. אורן - הורוביץ נחשב לאחד מעשרת ממשרדי רואה החשבון הגדולים בישראל הינו נציג של Baker Tilly העולמית.