מבזקי צרכנות ושיווק
* חברת הקפה של עלית מציגה: ארומה - קפה נמס מגורען בטעמים. קפה נמס ארומה בטעם טירמיסו וקפה נמס ארומה בטעם אייריש קרים.
* אסם-נסטלה מעלה מחר (ב'), קמפיין לרגל יציאתה במבצע "ספר שני במתנה" שיערך בשיתוף עם רשת חנויות צומת ספרים: קונים אחד ממוצרי NESCAFE ומקבלים ספר שני במתנה בחנויות הרשת. הקמפיין בהשקעה כוללת של 2 מיליון שקל.
* תבליני פרג משיקים לקראת חג הפורים מילויים חדשים לאוזני המן. תבליני פרג מציעים לשדרג אוזני המן עם סדרה חדשה במהדורה מוגבלת של מילויים מוכנים לאוזני המן.
* חדש לשומרים על הגיזרה. חברת עלית - אנרג'י מציגה: ENERGY GRANOLIGHT ? גרנולה פירות ואגוזים ללא תוספת סוכר, עם פירות ואגוזים.
* חברת גידרון מציגה אזני המן במגוון טעמים. מנהל שיווק וסחר בחברת גידרון, מישל ז'נו, אמר היום כי החברה צפויה לשווק בחג הפורים מעל ל-160 טון אזני המן מתוכם 90% לשופרסל ו-10% ללקוחות חיצוניים בהיקף כספי של כ-2.9 מליון שקל.
* יד מרדכי מציגים קמפיין חדש לשמן זית המדגיש את היתרונות של סוגי שמן הזית בהתאמה לשימושים השונים של הצרכנים: תיבול וטיגון, תחת הקונספט "כשהטבע מחזיר אהבה". הקמפיין בהשקעה כוללת של כ-1.5 מיליון שקל, יכלול סרטון טלוויזיה שישודר בערוץ 2 ובערוץ 10 ויימשך כשבועיים.
* חדש מ"שעוני עדי", סדרה של שעוני יודאיקה מעוצבים. סדרת שעוני היודאיקה כוללת 5 דגמים שונים עם איורים ואלמנטים שונים הקשורים לארץ ישראל, מדינת ישראל, דמויות תנ"כיות וכאמור, כל השעונים כוללים אותיות עבריות במקום ספרות. השעונים עוצבו כשעוני ספורט-אלגנט עם מנגנון קוורץ נגד מים ומשווקים עם רצועות עור או רצועות מתכת מפלדה.
* ישפאר הום-טק, מציעה מבצע מיוחד על מצלמות הסטילס הדיגיטליות של סוני לכבוד חג פורים: קונים מצלמת סטילס דיגיטלית של סוני ומקבלים במתנה כרטיס זיכרון של 128 מגה.
* בעקבות התחזיות לשיפור משמעותי בתנועת התיירים לישראל, יזמה רשת אקור כלל תכנית ייחודית לתיירות הנכנסת בשם "אקור קומפלימנטרי". התכנית מבוססת על אירוח של 7 לילות באחד מהמלונות- נובוטל ירושלים, נובוטל ים המלח ומרקיור סוויטות בת ים, כאשר ההסעה משדה התעופה למלון וחזרה תנתן בחינם.