נירלט הגדילה את ההכנסות ב-18% ל-240 מיליון שקל
יצרנית הצבעים קבוצת אוניברקול-נירלט מקבוצת שרם-פודים-קלנר, פרסמה היום את דו"חותיה הכספיים לשנת 2004. הדו"חות הכספיים מצביעים על צמיחה בהכנסותיה בשנת 2004, אשר הסתכמו בסך של כ-240 מיליון שקל, בהשוואה למכירות בהיקף של כ-203.6 מיליון ש"ח ב-2003, גידול בשיעור של כ-18%.
גם הכנסות הרבעון הרביעי של שנת 2004 מצביעים על צמיחה בשיעור של 18% והסתכמו ב-59.4 מיליון שקל, לעומת 50.5 מיליון שקל ברבעון המקביל ב-2003. הכנסות החברה ממכירות לייצוא גדלו אף הם בשנת 2004 בשיעור של 32% והסתכמו ב-35.1 מיליון שקל, לעומת 26.6 מיליון שקל בשנת 2003.
קבוצת אוניברקול-נירלט הציגה שיפור ניכר בכל מדדי הרווחיות שלה. הרווח הגולמי הסתכם בסך של כ-76.5 מיליון שקל, בהשוואה לסך של כ-64.1 מיליון שקל בשנת 2003, גידול בשיעור של כ-19%. השיפור המשמעותי ביותר הושג בשורת הרווח התפעולי, אשר הסתכם בסך של כ-13.2 מיליון שקל, בהשוואה לרווח תפעולי בסך של כ-6.9 מיליון שקל בשנת 2003, גידול בשיעור של כ-91%.
אוניברקול-נירלט מדווחת על רווח נקי בסך של 5.1 מיליון שקל בשנת 2004 לעומת רווח של כחצי מיליון שקל בשנת 2003. ברבעון הרביעי של 2004 הציגה החברה רווח נקי של 900 אלף שקל, לעומת הפסד של 500 אלף שקל ברבעון המקביל אשתקד.
מנכ"ל אוניברקול-נירלט, אלדד בן-משה, ציין כי הצמיחה החדה במכירות והשיפור הניכר בתוצאות העסקיות של הקבוצה בכל הפרמטרים הושגו על אף התנאים הכלכליים הקשים השוררים בענף הבנייה בישראל.
לדבריו הצמיחה תואמת את התוכנית האסטרטגית של החברה ונבעה מאותם מנועי הצמיחה שנקבעו על ידי הנהלת הקבוצה בתוכניות העבודה שלה. בתקופה זו הגדילה אוניברקול- נירלט את נתחי השוק שלה בשוק הצבעים ומוצרי האטימה, ופועלת לאור חזון של הובלת שוק הצבעים בישראל, בד בבד עם המשך העמקת פעילותה בשיווק מוצריה המתקדמים ללקוחות בשווקים באירופה ובצפון אמריקה.