מבזקי צרכנות ושיווק
* חברת טבע נאות חתמה בימים אלה עסקה לייצוא נעליים לרשת FOOT HEALTH COMFORT SPECIALIST בהונג קונג ולחברת AUSBRASS בסינגפור. שווי היצוא מוערך בכ-5.5 מליון שקל.
* חברת מולטילוק חתמה לאחרונה הסכמים לייצא מכונות להרכבת צילינדרים לחברת "רוקו" בדנמרק, חברת "איקון" בגרמניה, חברת "אסא" בשבדיה וחברת "אבלוי" בפינלנד בשווי כולל של כ-11 מיליון שקל.
* יוצאת פלאפון במבצע חד פעמי במסגרתו תאפשר צפייה חינם בשידור החי והמלא של משחק ישראל צרפת. בחברה החליטו בחברה לצרף לחגיגה את כל התכנים של הדור השלישי ולהציעם בחינם ביום רביעי ה- 30.3.05 בפורטל הדור השלישי של פלאפון ZoomTV.
* לאומי קארד מדווחת על גידול של 8.5% בהיקף העסקאות באמצעות כרטיסי אשראי ברבעון הראשון לעומת התקופה המקבילה אשתקד. להערכת החברה, היקף ההוצאות לקראת פסח צפוי לגדול ב-10% לעומת אשתקד. בנוסף מדווחת החברה על גידול של 86% בתשלומים בהוראות הקבע לשירותי עירייה וממשלה. להערכת החברה, לקראת החג צפויה עליה של 12% במספר העסקות אשר ייפרסו לתשלומים
* חברת "תיירות נצרת" רכשה מחברת "מרכבים" 11 אוטובוסים כולל אוטובוס "אפולו" לקו התיירות ת"א-רבת עמון. שווי העסקה כ-11.5 מיליון שקל.
* חדש על המדף - ספר משפטי בנושא חופש הביטוי בתקשורת חוק איסור לשון הרע – פסיקה ופרשנות. הספר נכתב על ידי עו"ד סיגלית דיל, ועו"ד אורלי נתנזון. הספר בהוצאת המכון למחקרי משפט וכלכלה ומכיל 736 עמודים.
* חברת ק.מ.י, יבואנית קאיה לישראל, יצאה בקמפיין לקידום מכירות ג'יפ 4X4 מדגם SORENTO. במסגרת המבצע, אחד מבין 50 רוכשי ג'יפ SORENTO עד יום העצמאות הקרוב, יקבל את כל כספו בחזרה. בנוסף, יקבל מערכת איתורן חינם ומימון על סך 30 אלף שקל ל-30 חודשים ללא ריבית וללא הצמדה.
* קמפיין חדש לפיאט מולטיפלה החדשה שהגיעה לישראל. חברת סמל"ת, יבואנית פיאט לישראל החלה בקמפיין לשווק מכונית המולטיפלה בצורתה החדשה, תחת הכותרת: תמיד יש מקום לעוד..... מולטיפלה החדשה. קטנה מבחוץ, ענקית מבפנים עם 6 מושבים מפנקים.
* שירותי בריאות כללית החלה ביישום ניסיוני של פרוייקט IT חלוצי בתחום הרפואה המונעת, והוא ייכנס ליישום מלא עד תחילת שנת 2006. הפרוייקט מבוסס על כריית מידע (Data Mining) ומאפשר לחזות התדרדרות אישית-רפואית. בדומה לבנקים וחברות אשראי אשר בונות פרופיל לקוחות שירותי בריאות כללית תוכל לצפות את ההחמרה העתידית של המטופל, על פי אירועים שהוא עבר, וכן על סמך נתונים סטטיסטיים מורכבים.
* רשת GNC הודיעה כי תוזיל מחירים למגוון מוצרים נבחרים – החל מה-1 באפריל. ההוזלות יתקיימו בכל חנויות רשת GNC ברחבי הארץ, ובנקודות המכירה של החברה ברשת ניו-פארם, ובבתי המרקחת הנבחרים.
* חברת אסם מציגה גידול משמעותי בהיקף המכירות לחו"ל של מוצרי מזון כשרים לפסח. ייצוא המוצרים נמצא בעלייה של 15% לעומת שנת 2004. להערכת "אסם" הייצוא הכשר לפסח יסתכם השנה בלמעלה מ-8 מליון שקל. מגוון מוצרי הפסח שאסם תייצא (למעלה מ-100 מוצרים) יופצו ל-30 מדינות ברחבי העולם.
* חברת "טלפארם" מקבוצת פישמן רשתות נכנסת לרשתות עשה זאת בעצמך – חתמה בימים אלה הסכם עם רשת "הום סנטר" למכירת תרופות ללא מרשם בסניפי הרשת.
* חברת המדיה החדשה Infomotion, מפעילת מסכי LCD טלווזיונים המשדרים בתוך כלי תחבורה ציבורית, תחל לשדר רצועת ספורט אתגרי החל מאמצע חודש אפריל. את השידורים תפיק קבוצת "אדרנלין" העוסקת בסיקור ותיעוד הספורט האתגרי הישראלי. החברה, המייעצת בין השאר לנציגי ערוץ "אקסטרים" הבינלאומי, תייבא לישראל ותשדר באמצעות המסכים תוכניות ואירועי ספורט אתגרי מכל רחבי העולם
* הבצפר פותח בימים אלה מסלול לימודים חדש לפרסום ושיווק. הקורס יקנה ידע וכלים מעשיים לכל מי שאוהב את התחום, עוסק בו או מעוניין להשתלב בו בעתיד. הוא מבוסס על שיטות לימוד ותכנים שפותחו ב"בצפר".
* מבשלות בירה ישראל קיבלה את הזיכיון לשיווק והפצת הבירות הבלגיות לף והוגרדן ומרחיבה את הפעילות השיווקית בתחום בירות הפרימיום בישראל. בכוונת החברה להשקיע במהלך השנה הקרובה כ-2 מיליון שקל בפעילות שיווקית ובתמיכה במותגים לף והוגרדן.
* סלקום הודיעה היום על "סלקום ווליום", פרוייקט מוסיקה סלולרי, במסגרתו ניתן יהיה להוריד למכשירי הדור השלישי מוצרים מוסיקלים יחודיים למכשיר הסלולר. בין המוצרים: מגוון גדול של מוסיקה ישראלית, השקת ציוד קצה עם נגני MP3 ועוד.