מבזקי צרכנות ושיווק

אקספון השיקה כרטיסי חיוג לנוסעים לחו"ל. סקר: מסדירים את רישום טיסתם העסקית בעיקר דרך רשת האינטרנט. קמפיין חדש לדן קסידי. ברדר תספק 140 מדפסות למשרד החינוך
שרות Bizportal |

* חברת אקספון 018 השיקה לראשונה כרטיסי חיוג לנוסעים לחו"ל. כל לקוח שיצטרף לחברת אקספון יוכל לקבל כרטיס חיוג. כרטיס החיוג יינתן ללקוחות שלא במסגרת מבצע ומבלי דרישה להתחייב או לשם תשלום קבוע כלשהי.

* כמעט שלושה רבעים מהנוסעים לצורכי עסקים בארה"ב משתמשים באינטרנט כאמצעי העיקרי להסדרת רישום (Booking) הנסיעה, עולה מסקר שערכה אקסנצ'ר, חברת הייעוץ העסקי והשירותים הטכנולוגיים הגלובלית.

מהסקר, שכלל 553 נוסעים עסקיים בארה"ב אשר נסעו למעלה מ- 300 מייל בחצי השנה האחרונה, עולה כי 71% מסדירים את רישום טיסתם העסקית בעיקר דרך רשת האינטרנט, מגמה ההולכת וגוברת בשלוש השנים האחרונות, מאז החלה אקסנצ'ר את הסקר.

רק 22% מהמשיבים דיווחו כי הם מעדיפים את שיטת הרישום עם נציג השירות באמצעות הטלפון, ירידה לעומת 36% שאמרו כך ב- 2003. בנוסף, רוב המשיבים (87%) מסרו כי השתמשו ב"קיוסקים" בשדה התעופה לביצוע צ'ק-אין, ויותר משני שליש (69%) מהמשיבים שהשתמשו ב"קיוסקים", ציינו כי עשו זאת בעיקר מטעמי נוחות

* רשת האופנה דן קסידי עולה בקמפיין פרסום לקולקציית אביב- קיץ 2005 בכיכובה של עדי נוימן. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום פרנקו ושות', כולל עיתונות ארצית, שלטי חוצות בהיקף של 200 בילבורדים ו-1500 פוסטרים ומכוונים וקטלוג בהיקף של 500,000 עותקים. תקציב הקמפיין כ-2 מליון שקל.

* חברת ברדר-רשף ישראל, נציגת brother בישראל, זכתה במכרז של משרד החינוך לאספקת 140 מדפסות לייזר, משני דגמים brother HL-5150D (שחור לבן) ו- brother HL-2700CN (צבע). מדובר במדפסות מתקדמות, המתאימות לשימוש ברשת ויכולות לשרת משתמשים רבים בו זמנית.

* לקראת פתיחת הסניף השמיני החליטה הנהלת רשת ג'קו דגים, להיכנס לתהליך של מיתוג ופרסום.

מינויים

עמית גולדווסר, (38), מונה לתפקיד סמנכ"ל הכספים ותפעול בחברת SPL. גולדווסר שימש כרואה חשבון במשרד קסלמן וקסלמן, כמנהל תיקי השקעות וכאנליסט בבית השקעות. בנוסף כיהן כמנכ"ל חברה לניהול קרנות נאמנות וכשותף ומנכ"ל בית ההשקעות גוונים פיננסיים וכמנכ"ל סילברביום אחזקות.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה