מבזק צרכנות: קוקה-קולה משיקה את Fanta Village

Esc, משיק קמפיין אינטרנט למסלול "SMS חופשי". אוקיינוס פותחת מחלקת ניוד לחפצי אמנות. "וולקן מצברים" מעלה את מחירי המצברים. גוליבר תיירות נכנסת לתחום הפלגות הנופש
שרות Bizportal |

* Esc, מותג הצעירים של חברת פלאפון, משיק, לראשונה בישראל, קמפיין אינטרנט אינטרקטיבי למסלול "SMS חופשי". במסגרת הקמפיין פלטפורמה המאפשרת לכל גולש להפוך את הפרסומת למסר אישי ולשלחו לתיבות האי-מייל של חבריו, ע"י שינוי המסרים המופיעים לכל אורך הפרסומת המקורית.

* חברת אוקיינוס המתמחה בלוגיסטיקה, שינוע והובלה בינלאומית פותחת מחלקת ניוד לחפצי אמנות. השירות מיועד בעיקר לאמנים ולמוזיאונים וגלריות בארץ ובעולם. ההתמחות הייחודית מתבטאת בשיטת האריזה על-ידי מקצוענים הלומדים על חפצי אמנות, שיטות עיטוף ואחסון בבקרת אקלים ועד הובלה סטטית במינימום רעידות.

* חברת "וולקן מצברים" יצרנית מצברים, מעלה בימים אלה את מחירי המצברים ברמה של כ- 6%-17% וזאת, לטענת החברה, לאחר תקופה של שנה וחצי של ספיגת עלויות משמעותית במחירי חומרי הגלם-עופרת ופלסטיקה, סולר ועלייה בשער האירו מטבע בו רוכשת החברה את רוב חומרי הגלם לייצור מצברים.

* חמישה סרטונים למרכז הסיוע לנפגעים ולנפגעות תקיפה מינית, מופקים במסגרת פרויקט הגמר של קורס הפקת פרסומת המתקיים ב"בצפר".

* חברת התיירות גוליבר, מרחיבה את פעילותה ונכנסת לתחום הפלגות הנופש. באתר שהשיקה החברה לאחרונה ניתן למצוא מודול חדש המאפשר להזמין הפלגות נופש מישראל לחופי הים התיכון וליעדים פופולריים אחרים בעולם דוגמת האיים הקריביים, אלסקה, אירופה ועוד.

* לרגל חג שבועות, אסם מכריזה על חגיגת פסטה ומשיקה מהדורה ייחודית של 2 מוצרים בסדרת "אסם פרפקטו" מיני מקרוני ופוסילי. ההשקה תלווה בקמפיין וכן בפעילות קידום מכירות וטעימות נרחבות ברשתות השיווק. היקף ההשקעה בסדרה החדשה 1.5 מיליון שקל.

* החברה המרכזית לייצור משקאות קלים - קוקה-קולה ישראל, יוצאת בפעילות קיץ למותג פאנטה ומשיקה את "Fanta Village" ? כפר הנופש לקיץ 2005 שיפתח באיביזה ויפעל בין התאריכים 24.7 ? 1.8. הכפר הבינלאומי של פאנטה יקבץ אליו אלפי בני נוער מרחבי אירופה.

* לקראת חג שבועות, אסם משיקה עוגת מוס גבינה עם פירורים. העוגה עשויה משמנת מתוקה ופירורי בצק פריכים, ללא חומרים משמרים. בנוסף מוציאה החברה חוברת מתכוני מנות אחרונות על בסיס ביסקוויט "פתי בר".

* "דגי תנובה" הודיעה כי החלה בייצוא ממגוון מוצריה לארה"ב, באמצעות חברת TNUVA USA. הייצוא יכלול דגים קפואים ומעדני דגים (כבושים, מעושנים, סלטים) תחת המותג "דגי תנובה", שיהיו זמינים מעתה בשלב ראשון בקהילות היהודיות בחוף המזרחי ובהמשך בפריסה נרחבת ברשתות השיווק בארה"ב. היקף הייצוא בשנה הראשונה צפוי להסתכם בדגים קפואים ומעדני דגים, בהיקף כספי של 1 מיליון דולר.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה