נטפליקס מצליחה בשידורי הספורט - האנליסטים צופים עליית מחירים
מעבר מוצלח של ענקית הסטרימינג לשידורי ספורט חי מעלה את הסיכוי להעלאת מחירי המנויים; אירוע האגרוף טייסון-פול הביא 1.43 מיליון מנויים חדשים תוך שלושה ימים
ענקית הסטרימינג נטפליקס Netflix, Inc -0.64% רושמת הישגים משמעותיים בתחום שידורי הספורט החי, מה שעשוי להוביל להעלאת מחירי המנוי בעתיד הקרוב, כך לפי אנליסטים מבנק ההשקעות UBS.
בשידורי משחקי ה-NFL שהתקיימו ביום חג המולד, משכה נטפליקס כ-24 מיליון צופים בממוצע בארצות הברית. למרות שמספר זה נמוך מ-28 המיליון הצופים שצפו בשידורי רשתות השידור המסורתיות ABC, CBS ו-FOX בחג המולד אשתקד, הוא עולה משמעותית על נתוני הצפייה של פריים וידאו מבית אמזון במשחקי יום חמישי בעונה הנוכחית. ג'ון הודוליק, מ-UBS, ממליץ על מניית נטפליקס עם המלצת "קנייה" ומחיר יעד של 1,040 דולר למניה.
לפי הערכות חברת המחקר Antenna, אירוע האגרוף בין טייסון לפול בנובמבר האחרון הביא לנטפליקס כ-1.43 מיליון מנויים חדשים בתוך שלושה ימים בלבד. דיוויד ג'ויס, אנליסט Seaport Research, מעריך כי אם משחקי חג המולד הביאו מיליון מנויים חדשים, הערך הכולל של המנויים החדשים עשוי להגיע ל-57 מיליון דולר. בהתבסס על שיעור נטישה חודשי של 20% והכנסה ממוצעת של 11.49 דולר למנוי.
מחיר יקר יותר = עליית ערך למנויים?
טד סרנדוס, מנכ"ל נטפליקס, רמז לאחרונה בכנס התקשורת של UBS על הקשר בין העלאות מחירים עתידיות לבין הגברת המעורבות של הצופים ושיפור הערך הכולל למנויים, במיוחד דרך אירועי ספורט בשידור חי. נטפליקס לא העלתה את מחיר חבילת המנוי הסטנדרטית בארצות הברית מאז תחילת 2022. לפי הערכות האנליסטים, העלאת מחירים בהיקף דומה להעלאות קודמות עשויה להניב לחברה הכנסות נוספות של כמיליארד דולר ברוטו בשנה.
הביצועים המרשימים של נטפליקס בתחום שידורי הספורט החי מצביעים על פוטנציאל משמעותי להרחבת זכויות השידור בעתיד. UBS מעריך כי משחקי ה-NFL תרמו לעלייה של כ-3% בצפייה הכוללת בנטפליקס בארצות הברית בחודש דצמבר.
השילוב בין תוכן מקורי איכותי לבין שידורי ספורט חי מחזק את מעמדה של נטפליקס בשוק הסטרימינג התחרותי. הצלחת החברה בתחום השידורים החיים מהווה נדבך משמעותי באסטרטגיה הכוללת שלה להגדלת בסיס המנויים והכנסותיה. נטפליקס התמקדה בעבר בעיקר בסדרות וסרטים. ההצלחה הראשונית בתחום זה מצביעה על פוטנציאל צמיחה משמעותי עבור החברה.
- נטפליקס שוברת שיאים עם משחקי ה-NFL, אבל המניה לא מתרוממת
- נטפליקס מקבלת המלצה באפסייד של 7%: "יכולה להכות את המדד ב-2025"
נטפליקס בדרך ל-1,000 דולר
למרות עלייה מרשימה של 86% מתחילת השנה, צוות האנליסטים של KeyBanc מאמין כי למניית נטפליקס יש עוד לאן לטפס. לאחרונה העלו האנליסטים את מחיר היעד של המניה ל-1,000 דולר, המשקף אפסייד של קצת יותר מ-10%.
המעבר האסטרטגי של נטפליקס באפריל 2023 לדיווח על צמיחה כוללת, במקום התמקדות במספר המנויים הרבעוני, סימן שינוי משמעותי במודל העסקי של החברה. מהלך זה, יחד עם המדיניות החדשה להגבלת שיתוף סיסמאות וההשקה של מסלול תשלום למשתמשים מחוץ למשק הבית, צפוי להניב תוצאות משמעותיות בשנת 2025, לפי הערכות האנליסטים.
תוכן איכותי ממשיך להוות את אחד מנכסי הליבה של החברה. האנליסטים מציינים כי נטפליקס מציגה כעת את "רשימת התכנים החזקה ביותר בתולדותיה", הכוללת עונות חדשות של סדרות פופולריות כמו "משחקי הדיונון 2" לצד סדרות מקור חדשות, המהוות מנועי צמיחה משמעותיים. בעוד מתחרותיה בתעשייה, כמו דיסני ווורנר ברוס, מתמודדות עם אתגרים בתחום הסטרימינג, נטפליקס מחזיקה בנתח שוק של 50% ומובילה בתעשייה מבחינת רווחיות.
- מחירי היהלומים בצניחה: מה קורה בתעשיית היהלומים?
- אינטל ובואינג נאבקות על העתיד
- תוכן שיווקי כמה מצבים בהם עו"ד ירושות וצוואות הוא הכתובת עבורכם