לולולמון מעדכנת תחזית הכנסות: המניה מזנקת
חברת הביגוד הספורטיבי לולולמון (Lululemon) העלתה את תחזיותיה לרווחים ולהכנסות לרבעון הרביעי של 2024, מה שמוביל לעלייה של 3.2% במחיר המניה במסחר המקדים, אשר הגיע לרמה של 408.5 דולר למניה.
על פי התחזית החדשה, ההכנסות לרבעון צפויות לעמוד בטווח של 3.56-3.58 מיליארד דולר, לעומת תחזית קודמת של 3.475-3.51 מיליארד דולר. בנוסף, תחזית הרווח למניה עלתה מ- 5.56-5.64 דולר לטווח של 5.81-5.85 דולר למניה
מייגן פרנק, סמנכ"לית הכספים של לולולמון, הסבירה שהעלאת התחזיות נובעת מביקוש גבוה למוצרי החברה בתקופת החגים, שהייתה חזקה מהצפוי. הביצועים הטובים של החברה היו גם ברבעונים הקודמים.
הרבעון הקודם, שהסתיים ב-27 באוקטובר, כלל הכנסות של 2.4 מיליארד דולר – מעל התחזיות של 2.36 מיליארד דולר. גם הרווח למניה עמד על 2.87 דולר, גבוה מהצפי שעמד על 2.71 דולר למניה.
- לולולמון בשנה רעה, היום היא מזנקת ב-14% - האם החברה מתאוששת?
- אחר המסחר: ה-AI מעלה את Dell, לולולמון מטפסת, המניה החדשה של באפט יורדת
האסטרטגיה מאחורי ההצלחה
לולולמון פועלת בשוק צומח של בגדי ספורט ואורח חיים בריא. החברה ביססה את מעמדה כמובילה בתחום בזכות מוצרים איכותיים ותפיסה ממוקדת לקוח. בשנים האחרונות החברה הרחיבה את קווי המוצרים שלה למגוון רחב יותר של בגדים ואביזרים, כולל בגדי נוחות לעבודה מהבית – תחום שזכה לביקוש רב בתקופת הקורונה ונשאר רלוונטי גם לאחריה.
לולולמון ממשיכה להתרחב בשווקים הבינלאומיים, בעיקר בסין ובאירופה. החברה דיווחה על ביקושים חזקים במיוחד בשווקים הללו, מה שמסייע להגדיל את הכנסותיה ולגוון את בסיס הלקוחות שלה.
תחרות ויתרונות תחרותיים
למרות שהתחרות בתחום גוברת עם חברות כמו נייקי (Nike), אדידס (Adidas) ואחרות, לולולמון מצליחה לבדל את עצמה לטענת מנהליה בזכות איכות מוצרים גבוהה, חדשנות ושירות לקוחות יוצא דופן.
החברה שואפת להמשיך במגמת הצמיחה עם הרחבת קווי המוצרים, השקעה בשווקים בינלאומיים ופיתוח טכנולוגיות חדשות שישפרו את חוויית הלקוח.