איך רב המכר משנות ה-90' יכול לאתר הזדמנויות גם כיום
גיא שיקר מפסגות משתמש באסטרטגיה הותיקה והמצליחה לסמן מניות חזקות. מה הן ההמלצות כעת?
עדי ברזילי span > a > | 
גיא שיקר, מנהל מערך יועצים ולקוחות אסטרטגיים בפסגות, מביא לאולפן Bizportal את רב המכר של שנות ה-90 "נבנו לנצח" או בשמו המקורי "Built to Last" שמנה פרמטרים שמעידים על צמיחה חזקה בחברות. הרבה מהחברות אכן עשו תשואות פנומנליות במרוצה השנים שחלפו ועתה שיקר מסמן באמצעותו חברות חדשות. צפו
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.גיא שיקר, איפה הסתובבת מאז ימי כלל פיננסים? (ל"ת)כר"מ 19/11/2018 16:53הגב לתגובה זו2 0סגור
-
1.לא הספר משנות התשעים, אלא הסרטון. (ל"ת)אבנר 19/11/2018 15:41הגב לתגובה זו1 0סגור