דיסני בידור מיקי מאוס
צילום: Istock

דיסני: "הביקוש לשירות הסטרימינג החדש עלה מעל הציפיות שלנו"

התחרות בתחום הסטרימינג עולה היום מדרגה עם ההשקה של +Disney. למרות ההכנות הרבות, השירות סבל מתקלות טכניות רבות ובדיסני טוענים כי הסיבה היא הביקוש הגבוה לשירות.
עמית נעם טל |

לאחר חודשים ארוכים של המתנה, תאגיד התקשורת דיסני (סימול:DIS) השיק היום את שירות הסטרימינג שלו +Disney, לאחר השקעה של יותר מ-3 מיליארד דולר.   ההשקה היום לא עברה בצורה חלקה: שעות לאחר עליית השירות לאוויר, השירות נתקל במספר בעיות טכניות. עוד בשעות הבוקר המוקדמות בארה"ב דווחו יותר מ-7,300 תקלות בשירות, כאשר רוב התקלות מתייחסות לקשיים בהתחברות לשירות. 

הודעת התקלה בכניסה לשירות הסטרימינג החדש של דיסני בתגובה לתקלות, בחשבון הטוויטר של החברה נטען כי "הביקוש לשירות החדש של החברה עלה מעל הציפיות של החברה. אנחנו עובדים במהירות לתיקון התקלות, ומעריכים את סלבנותכם". 

אז מה מציע השירות? הספרייה של Disney+ כוללת את כל הרזומה הענקי של החברה בעשורים האחרונים: כל סרטי וסדרות דיסני, פיקסאר, מארוול, "מלחמת הכוכבים" ונשיונל גיאוגרפיק. בנוסף, החברה מתגאה במספר תכני מקור חדשים כמו סדרת האקשן החדשה  "The Mandalorian", סדרת הריאלטי "!Encore". עלות השירות היא 6.99 דולר לחודש או 69.99 דולרים לשנה. 

ההשקה היום מהווה עליית מדרגה נוספת בסקטור הנחשב רווי במיוחד עם חברות כמו נטפליקס (סימול:NFLX), רוקו (סימול:ROKU) אפל (סימול:APPL) ואמזון (סימול:AMZN). 

לקריאה נוספת: הדו"חות האחרונים של דיסני  

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה