סנאפצ'אט מציגה גידול של 20% במספר המשתמשים, המניה מזנקת
עונת הדוחות בוול סטריט ממשיכה לצבור תאוצה, כאשר אחת הבולטות היום חברת סנאפ (סימול:SNAP), מפעילת האפליקציה הפופולארית סנאפצ'אט. מניית החברה מזנקת ב-24% לאחר שהחברה הצליחה להכות את התחזיות לרבעון האחרון.
החברה דיווחה על הכנסות של 462.4 מיליון דולר ברבעון האחרון, עלייה של 44% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד ונתון הגבוה מהצפי המוקדם בשוק שעמד על הכנסות של 428 מיליון דולר. בשורה התחתונה, החברה דיווחה על הפסד 305 מיליון דולר או 0.21 דולר למניה, לעומת הפסד של 310 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.
נראה כי בדומה לחברות כמו נטפליקס, הסגר שמגיע בעקבות הקורונה דווקא תורם לחברה. מספר המשתמשים היומיים עלה ברבעון האחרון ב-39 מיליון לרמה של 229 מיליון משתמשים – עלייה של 20% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד. בממוצע, יותר מ-4 מיליארד פרסומים ליום באפליקציה במהלך הרבעון הראשון של השנה.
החברה ממשיכה להגדיל את התכנים המופיעים ברשת (כמו תוכניות טלוויזיה וכו') ונראה כי המהלך משתלם. הזמן הממוצע של המשתמשים בצריכת תכנים נוספים עלה ב-35% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד. נכון להיום, לחברה יש כ-60 סדרות המוצעות באפליקציה. בסה"כ, זמן השימוש היומי הממוצע הכפיל את עצמו ביחס לתקופה המקבילה אשתקד.
למרות העליות היום, מניית החברה נסחרת ברמה הנמוכה ביותר מ-22% מהשיא שקבעה בתחילת פברואר האחרון, ורחוקה בערך 48% מהשיא שקבעה מניית החברה זמן קצר לפני הנפקתה ב-2017.
גרף מניית החברה בחודשים האחרונים
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה