fiverr
צילום: יחצ

פייבר בתקופה מצוינת: ההכנסות עלו ב-44%; המניה זינקה ב-100%

החברה הישראלית המחברת בין נותני שירותים עצמאיים לצרכנים מדווחת על הכנסות של למעלה מ-34 מיליון דולר וצופה הכנסות שנתיות של עד 148 מיליון וגם ההפסדים הצטמצמו
ארז ליבנה |

חברת פייבר הישראלית (סימול: FVRR) היכתה את תחזיות האנליסטים ומגיעה לשיאים חדשים. מאז תחילת השנה המניה הכפילה את עצמה מרמה של 22.9 דולר לרמה של 45 דולר.   החברה מדווחת כי ההכנסות של הרבעון הראשון של 2020 עלו ל-34.2 מיליון דולר, עלייה של 44% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד. בנוסף, החברה אומרת כי ישנה עלייה דו ספרתית ברוב המדדים החשובים לחברה.   כמות הצרכנים האקטיביים במארס עלתה ב-17%, או 2.5 מיליון צרכנים ביחס ל-2.1 מיליון בתקופה המקבילה אשתקד. נכון ל-31 למארס, הממוצע של הוצאה של צרכן באתר עמד על 177 דולר, עלייה של 18% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד, אז עמד הנתון על 150 דולר לצרכן.   שולי הרווחיות הגולמית של ה-GAAP של החברה ברבעון הראשון עלו ב-80 נקודות בסיס,ל-80%, מרמה של 79.2% ברבעון המקביל. הפסד ב-GAAP של הרבעון עומד על 6.2 מיליון דולר, או 0.19 דולר למניה, בהשוואה להפסד של 8.3 מיליון דולר, או 1.26 דולר למניה, ברבעון הראשון של 2019.   ה-EBITDA המתואם עומד 2.9 מיליון דולר ביחס ל-5.4 מיליון בתקופה המקבילה. מרווח ה-EBITDA המתואם עומד על 8.4%, שיפור של 1,430 נקודות בסיס מ-22.7 ברבעון המקביל.   הדוחות של החברה הכו את תחזיות האנליסטים, שחשבו שהכנסות יסתכמו ב-33 מיליון דולר. כמו כן, לפי התחזית השנתית של החברה, 2020 צפויה להסתיים עם הכנסות של עד 148 מיליון דולר, שמהווים עד 38% גידול בהכנסות ביחס ל-2019.   "אני מאוד גאה שגם בצוות שלנו בפייבר על מה שהצלחנו להשיג באמצע המגפה העולמית שהשפיעה על כל הכלכלה", אמר מנכ"ל החברה, מיכה קאופמן. "ביחד הפעלנו כמה יוזמות הקשורות למגפה, כדי לעזור לקהילה שלנו, השקנו פיצ'רים חדשים ועשינו לוקליזציה מלאה בגרמניה, ספרד וצרפת, כשאסטרטגיית השיווק שלנו המשיכה להניע צמיחה חזקה עם גמישות ויעילות. הצמיחה שלנו מעידה על חוסנו של השוק שלנו גם בזמנים כאלה", הוסיף.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה