
רוקו מזהירה מפני פגיעה בהכנסות מפרסום
עונת הדוחות בוול סטריט ממשיכה בהילוך גבוה, כאשר אחת החברות המעניינות היום היא ספקית שירותי הסטרימינג רוקו (סימול:ROKU). מניית החברה מגיבה לדוחות בירידה של 6.5% וזאת לאחר ראלי של קרוב ל-140% מהשפל שנקבע לפני כחודש וחצי.
הכנסות החברה הסתכמו ברבעון האחרון ב-320.8 מיליון דולר, עלייה של 55% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד ונתון הגבוה מהתחזיות המוקדמות בשוק שעמדו על הכנסות של 307 מיליון דולר. החברה הוסיפה במהלך הרבעון הראשון עוד כ-2.9 מיליון מנויים לשירות, כאשר בסה"כ יש לחברה כ-39.8 מנויים. ההכנסות למשתמש עמדו ברבעון האחרון ברמה של 24.35 דולר, עלייה של 28% בחישוב שנתי.
בשורה התחתונה, החברה רושמת הפסד של 54.6 מיליון דולר או 0.45 דולר למניה, לעומת הפסד של 9.7 מיליון דולר או 0.09 דולר למניה בתקופה המקבילה אשתקד.
בתוך כך, נראה כי האירוע שמדאיג את המשקיעים הוא ההודעה של החברה כי היא חוותה לקראת החל מחודש מרץ עלייה "גבוהה מהנורמל" של ביטולים של מפרסמים. בחברה מציינים כי למרות הצפי לפגיעה בשוק הפרסומות בארה"ב בשנה הקרובה, החברה עדיין תציג גידול בסיכום השנתי בסעיף זה.
גרף מניית החברה בשנים האחרונות: תיקון חד מהשפל במרץ האחרון