
דוחות חלשים לקורנית: עברה להפסד נקי של 8.9 מיליון דולר
חברת קורנית דיגיטל (סימול:KRNT), המפתחת מדפסות דיגיטליות, דיווחה על קיטון של 32% בהכנסות הרבעון הראשון, לצד מעבר להפסד של 8.9 מיליון דולר.
הכנסות החברה ברבעון הראשון של 2020 עמדו על כ-26.2 מיליון דולר, בנטרול כ-0.6 מיליון דולר המיוחס להשפעה החשבונאית של כתבי האופציות בגין עסקת אמזון, קיטון של 32% בהשוואה להכנסות של כ-38.6 מיליון דולר, בנטרול של כ-0.6 מיליון דולר המיוחס להשפעה החשבונאית של כתבי האופציות בגין עסקת אמזון, ברבעון המקביל 2019.
בשורה התחתונה, רושמת החברה מעבר הפסד נקי (Non-GAAP) של כ-8.9 מיליון דולר (22 סנט למניה), לעומת רווח נקי של כ-1.6 מיליון דולר (4 סנט למניה) ברבעון המקביל 2019.
ההפסד הנקי (GAAP) עמד על כ-10.1 מיליון דולר (25 סנט למניה), בהשוואה להפסד נקי של כ-1.2 מיליון דולר ברבעון המקביל 2019 (3 סנט למניה).
ההפסד התפעולי (Non-GAAP) הסתכם בכ-10.5 מיליון דולר, ביחס לרווח תפעולי של כ-2.0 מיליון דולר ברבעון המקביל 2019. ההפסד התפעולי (GAAP), הסתכם בכ-13.0 מיליון דולר, בהשוואה להפסד תפעולי של כ-1.1 מיליון דולר ברבעון המקביל 2019.
רונן סמואל, מנכ"ל קורנית דיגיטל: "למרות שתוצאות הרבעון הראשון שלנו בשנת 2020 הושפעו מהמהלכים הגלובאליים שננקטו לבלימת מגיפת הקורונה, אנו מעודדים מאוד מהפתיחה המחודשת של הכלכלה העולמית ורואים מסלול ברור לחידוש הצמיחה בהכנסות. השיבוש שנגרם בתעשיה יצר נקודת מפנה בתעשיית הטקסטיל, האיץ עוד יותר את המעבר למסחר אלקטרוני, וחשף את האתגרים והכשלים העצומים בשרשרת האספקה המסורתית של תעשיית הטקסטיל. בכל המגזרים של ענפי הטקסטיל הואץ הצורך לניהול גמיש של מלאים וקולקציות, דבר שיוצר צורך מוגבר באימוץ טכנולוגיות דיגיטליות לייצור טקסטיל לפי דרישה באופן ידידותי לסביבה".
"אנו מאמינים כי ההשפעה קצרת הטווח של המשבר על התעשייה מניעה את השוק במהירות רבה יותר לכיוון שלנו וזה בא לידי ביטוי ב-pipeline החזק שלנו. בהסתכלות על המשך השנה, אנו צופים כי הלקוחות יאיצו את השקעותיהם בקורנית כהערכות לפעילות השיא. אנו מאמינים יותר מתמיד בפתרונות הייחודיים שלנו ובמיצובנו החזק בתעשייה. קורנית ערוכה היטב לממש את ההזדמנויות בשוק, ואנחנו מצפים לספק צמיחה בחצי השני של 2020". ".