טרגט מדווחת על עלייה של 141% במכירות באונליין בחודשים האחרונים

רווחי ענקית הקמעונאות האמריקנית רשמו ירידה של 64% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד, בעיקר בגלל הוצאות הקשורות לנגיף הקורונה. במקביל, המכירות הפתיעו לטובה
 | 
telegram

ברקע לתיקון מרשים של קרוב ל-40% מהשפל שנקבע במארס האחרון, תיקון שמחזיר את מניית החברה להיסחר ברמות שיא כל הזמנים עם שווי שוק של 61 מיליארד דולר, ענקית הקמעונאות טרגט (סימול:TGT) פרסמה את תוצאותיה לרבעון הראשון של 2020. 

מכירות החברה הסתכמו ב-3 החודשים הראשונים של 2020 ב-19.3 מיליארד דולר, עלייה של 11.3% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד ונתון הגבוה מהתחזיות המוקדמות בשוק שעמדו על מכירות של 19.1 מיליארד דולר. בחברה מדווחים על עליה במכירות בכל הקטגוריות. 

מכירות החברה בחנויות הזהות רשמו עלייה של 0.9% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד. המכירות באונליין קיבלו דחיפה משמעותית בעקבות האירועים סביב נגיף הקורונה ורשמו עלייה של 141% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד. 

כותרת ראשית

- כל הכותרות

נזכיר בהקשר זה כי כל חברות הקמעונאות הציגו עלייה משמעותית בחודשים האחרונים במכירות באונליין בעקבות המצב. וול מארט (סימול:WMT) לדוגמה, דיווחה אתמול על על זינוק של 74% במכירות באונליין (לכתבה המלאה). 

הרווח התפעולי של החברה עמד ברבעון האחרון של 2.4% בלבד מהמכירות, לעומת נתון של 6.4% בתקופה המקבילה אשתקד. הירידה ברווחיות מיוחסת לצעדים שנקטה החברה בהתמודדות עם השפעות נגיף הקורונה. החברה הוציאה קרוב ל-500 מיליון דולר על ביטחון בסניפי החברה והגדילה את התשלומים לעובדים. בנוסף, בחברה מציינים כי הגידול במכירות באונליין גרר עלויות גבוהות יחסית. בשורה התחתונה, החברה רושמת רווח נקי של 282 מיליון דולר או 0.56 דולר למניה, ירידה של 64% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד. 

בדומה לחברות רבות, החברה בוחרת שלא לפרסם תחזית להמשך השנה בעקבות חוסר הוודאות שנוצר בעקבות נגיף הקורונה.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות