הייתה אמורה להרוויח מהקורונה? גיימסטופ מציגה תוצאות חלשות

רשת הגיימינג מדווחת על ירידה של 30% במכירות בחנויות הזהות ברבעון המקביל. המכירות באונליין עלו כ-519% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד, אך החברה נתקלע בקשיים טכניים בהפצת המוצרים
 | 
telegram

מניית רשת הגיימינג גיימסטופ (סימול:GME) מאכזבת היום את המשקיעים עם פרסום התוצאות לרבעון האחרון. למרות העובדה כי מליוני בני אדם בארה"ב היה בהסגר תקופה ארוכה, נתון שהיה אמור לעלות את הביקוש למשחקי ווידאו, החברה מציגה דוחות חלשים במיוחד. הסיבה - שירות האונליין של החברה עדיין לא מספיק יעיל. 

החברה מדווחת על הכנסות של 1.02 מיליארד דולר, נתון נמוך משמעותית מהכנסות של 1.54 מיליארד דולר בתקופה המקבילה אשתקד ונתון הנמוך מהצפי המוקדם בשוק שעמד על הכנסות של 1.1 מיליארד דולר. ההכנסות מחנויות זהות רשמו ירידה של בערך 30% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד. 

נקודת האור בדו"ח היא העובדה כי המכירות באונליין רשמו עלייה של 519% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד. עם זאת, בחברה מצייינים כי החברה נתקלה בבעיה בהפצת המוצרים בשווקים רבים. 

כותרת ראשית

- כל הכותרות

בשורה התחתונה, החברה רושמת הפסד נקי (על בסיס GAAP) של 165.7 מיליון דולר או 2.57 דולר למניה, לעומת רווח של 6.8 מיליון דולר או 7 סנט למניה ברבעון המקביל אשתקד. בנתון המתואם רושמת החברה הפסד של 1.61 דולר למניה, נתון חלש לעומת הצפי שעמד על הפסד של 95 סנט למניה. 

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות