גוגל מכה את תחזית ההכנסות והרווח
ענקית החיפושים באינטרנט, גוגל מדווחת אמנם על ירידה בשירותי הפרסום, אך עדייין התוצאות טובות מהתחזית. החברה מכרה ברבעון השני ב-38.3 מיליארד דולר, לעומת הכנסות של 38.9 מיליארד דולר ברבעון המקביל, אבל מעל קונסנזוס התחזיות ל-37.37 מיליארד דולר.
פייסבוק מכה את הציפיות, המניה מזנקת
אפל מכה את התחזיות, המניה מזנקת למעל 400 דולר, הוכרז על ספליט של 1:4
תוצאות טובות לאמזון - המניה מזנקת
הרווח למניה הסתכם ב-10.13 דולר למניה לעומת צפי אנליסטים ל-8.2 דולר למניה. כלומר גוגל למעשה הכתה את התוצאות, אך השוק לא מתלהב, אולי מכיוון שזו הפעם הראשונה בהיסטוריה שגוגל לא לא צומחת ביחס לרבעון מקביל.
מנכ"ל החברה, סונדר פיצ'אי, התייחס לדוחות ואמר: "אנשים פונים יותר ויותר לשירותים מקוונים, הפלטפורמות שלנו – מהענן ועד גוגל פליי ויוטיוב מסייעות לשותפים שלנו לספק שירותים חשובים ולתמוך בעסקים שלהם וזה מהווה את מנוע הצמיה שלנו".
כ-29.9 מיליארד דולר מהכנסות החברה הם מפרסום. הפרסום ביוטיוב עלה ב-6% ל-3.8 מיליארד דולר.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
4.מזהיר שאחר 'שפוך חמתך', אומרים 'לא לנו ה', לא לנו'.חכם מנשה סלמאן 31/07/2020 07:35הגב לתגובה זו0 0שפוך חמתך אל הגויים, אשר לא ידעוך ועל ממלכות אשר בשמך לא קראו. כי אכל את יעקב ואת נווהו השמו'. - מה שאנחנו אומרים 'שפוך חמתך' - שאנחנו מתפללים על אותן שיתקבצו על ה', ועל משיחו במלחמת גוג ומגוג, שישפוך ה' את קובעת כוס חמתו עליהם. ולכן אנו אומרים אחר כך: 'לא לנו' - אף שאמרנו: 'כי אכל את יעקב' - אין כוונתנו בשבילנו, 'רק לשמך תן כבוד'. 'על חסדך' - על שכופרים בחסדך שמלאה הארץ. 'על אמיתך' - על שכופרים בתורתך שנקראת אמת.סגור
-
3.מלמד שתיקון איברים, בזה שנותן לעני בעצמו.חכם מנשה סלמאן 31/07/2020 07:34הגב לתגובה זו0 0אם אתה נותן לו בעצמך, אז עיניך לנוכח יביטו על העני. בזה יתוקן העין, שאתה נותן לו בעין יפה. כלומר העין שלך יתוקן, ויהיה יפה, ועליו נאמר: 'טוב עין הוא יבורך כי נתן מלחמו לדל' - כלומר: עתה שנתן מלחמו לדל בזה נקרא 'טוב עין'. המשמעות, אף שהיה תחילה רע עין, אבל עתה נתקן העין ונקרא טוב עין. ובזה שנותן בעצמו יתוקן גם כן האזנים, אשר תחילה נאמר:' אוטם אזנו משמוע דל' - אבל שומע אל אביונים, נתקנו האזנים גם כן. גם ידיים, שעד הנה 'יד העני לא החזיקו' - ועתה החזיק העני בידיו זהו תקנתו, וכן הפה כשמפייסו גם כן בדברים ובצדקה כזו יתוקן הכל, וכן רגלים שמוליכים צדקה זו יתוקנו גם כן.סגור
-
2.חכם אברהם רומנו מירקאדומלמד שיקווה לישועה, 31/07/2020 07:32הגב לתגובה זו0 0נגילה ונשמחה בך' - יש לדייק במדרש שאמר: 'בך - בישועתך'. שאם הגילה בישועה, אם כן אין הגילה בקדוש ברוך הוא, כי אם במה שנוגע לנו, וראיתי להרב שמואל אוזידה, שפירש: 'טוב ה' לקוו לנפש תדרשנו' - שיש מי שמצפה לישועה לתועלת הגוף, כדי להיות בני חורין, וליישב בטח 'תחת גפנו ותחת תאנתו', מה שאין לו כן בגלות, ויש מי שמקווה לתועלת נפשו, כי אז יוכל להשלימה. וזה שכתוב: 'טוב ה' לקוו' - אבל לא יהיה תקוותו לתועלת הגוף אלא 'לנפש תדרשנו', והמקווה הגאולה לתועלת הנפש, אף על פי שהוא טוב, אבל אינו טוב בהחלט, מפני שגם הוא להנאתו הוא מתכוון, דהיינו לתועלת נפשו, אבל הטוב הגמור הוא, שכוונתו לשם שמים דווקא, שעכשיו בעוונותינו הרבים כתוב: 'עמו אנכי בצרה', שגם הוא עמנו בגלות, ושמו נורא מחולל בגוים, בעוונותינו הרבים, מה שאין כן בזמן הגאולה, שאז כתוב: 'והתגדלתי והתקדשתי', וזה שכתוב: 'טוב ויחיל ודומם לתשועת ה'' - שטוב המקווה לתשועת ה' דווקא, דהיינו שיושיע את עצמו, ויתקדש שמו בעולם, ולא להנאתו ואפילו לתועלת נפשו לא יתכוון, כי אם לשם שמים דווקא.סגור
-
1.חכם רפאל אהרן מונסונייגוbizportal 31/07/2020 07:29הגב לתגובה זו0 0מה יזכה נער את אורחו לשמור כדברך' - ירצה שהאיש, 'הנער' - שמנוער מן התורה, שאין לו ידיעה בכוונת המצוות, ומה טעם יש בהם, ולהיכן הדברים מגיעים, ומה נעשה להם בשמים ממעל, 'במה יזכה את אורחו'? - והשיב: 'לשמור כדברך' - שיהיה כוונתו בעשיית המצווה, כאשר צוונו ה' א-להים, על דרך 'ומעשה ידינו כוננה עלינו' שפורש בזוהר.סגור