לקראת דוחות רוקו - כל מה שצריך לדעת על החברה

הכנסות צפויות של 314.2 מיליון דולר, צמיחה של מעל 20%; הפסד חזוי למניה של 51 סנט לעומת 8 סנט ברבעון המקביל
 | 
telegram

רוקו (סימול: ROKU) המייצרת נגני מדיה דיגיטליים וסטרימרים, תדווח הערב על תוצאות הרבעון השני של 2020. אומדני הקונצנזוס חוזים הכנסות של 314.2 מיליון דולר, מה שמצביע על 21.6% צמיחה לעומת הרבעון המקביל אשתקד. 

ההפסד למניה הצפוי מסתכם ב-51 סנט למניה, לצורך ההשוואה ההפסד למניה ברבעון המקביל אשתקד הסתכם ב-8 סנט. החברה עקפה את ציפיות האנליסיטים בכל ארבעת הרבעונים האחרונים. 

העלייה בהפסד למניה מיוחסות לגידול משמעותי בהוצאות שיווק הנובעות מהתרחבות בינלאומית ולהוצאות הקשורות בהוספת תוכן במהלך הרבעון המדווח. 

כותרת ראשית

- כל הכותרות

המיקוד של המשקיעים יהיה בצמיחת החשבונות הפעילים, נתון המהווה מדד חשוב עבור רוקו. הפופולריות של הפלטפורמה החינמית הנתמכת על ידי מודעות פרסום, לצד הביקוש הגובר שנוצר מהשפעות הצריכה של מגפת הקורונה, צפויים לסייע לצמיחה בחשבונות הפעילים. 

ברבעון השני הוסיפה רוקו 30 ערוצים חדשים, וערוץ המשדר בשידור חי, תמיכה נוספת במספר חשבונות המנויים. החשבונות הפעילים של החברה זינקו ב-37% משנה לשנה ומסתכמים ל-39.8 מיליון משתמשים ברבעון הראשון של 2020 וזאת כתוצאה מגידול של 70% בחשבונות חדשים. בנוסף על כך, ההכנסה הממוצעת למשתמש (APRU בדוחות החברה) גדלה ב-28% ל-24.35 דולר. 

החברה הצהירה במהלך הרבעון כי האצה בחשבונות ובצופים חדשים נמשכה גם באפריל. הצפי למספר המשתמשים הפעילים עומד על 42.5 מיליון משתמשים, ו-APRU  של 24.05 דולר, מה שמצביע על גידול של 41.6% ו-14.2% בהתאמה לעומת הרבעון המקביל אשתקד. 

בנוסף, צמיחת שעות הסטרימינג צפויות לחזק את הפרסום בפלטפורמת רוקו. לפי דברי ההנהלה שעות הסטרימינג עלו ביותר מ-80% משנה לשנה, כתוצאה מעלייה של 30% בשעות הסטרימינג לחשבון. הצפי הוא ל-14.96 שעות סטרימינג, עלייה של 59.1% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. 

ב-6 לאפריל רוקו החלה לפעול גם בבריטניה, למעלה מ-10,000 סרטים, סדרות ועוד צפויים להגדיל את שעות הסטרימינג ברבעון המדווח. 

הגידול בין הרבעונים, הצמיחה במשתמשים ובשעות הסטרימינג, צפויים למשוך מפרסמים נוספים במהלך הרבעון. יחד עם זאת ההנהלה ציינה כי הם היו עדים לביטולים בעסקי הפרסום המיוחסים לקיצוצים בתקציב השיווק של חברות, לצד עלייה בתקציבי הפרסום של ערוצי הטלוויזיה המסורתיים כתצואה מביטול אירועים משמעותיים בתחום הספורט והבידור. 

ההשקה של שירותי הסטרימינג של אפל טי וי ודיסני בפלטפורמה של רוקו, היוו כ-72.5% מהכנסות החברה וצפויים לסייע להכנסות גם במהלך הרבעון השני.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות