קורנית מפרסמת דוחות חלשים אך עוקפת את הצפי

הכנסות החברה ברבעון השני נפלו ב-17% ל-37.4 מיליון דולר, לצד מעבר להפסד נקי של 1.3 מיליון דולר; החברה מפרסמת תחזית לרבעון הבא מעל הצפי, ומדווחת על רכישת ספקית התוכנה הבריטית Custom Gateway
 | 
telegram

חברת קורנית דיגיטל (סימול:KRNT), המפתחת מדפסות דיגיטליות, דיווחה על קיטון של 17% בהכנסות, לצד מעבר להפסד של 1.3 מיליון דולר, ברבעון השני של 2020. במסגרת התחזית לרבעון הבא, ההכנסות צפויות לנוע בטווח שבין 53.5-57.5 מיליון דולר, מעל לצפי האנליסטים. בנוסף מדווחת החברה על רכישת ספקית התוכנה הבריטית Custom Gateway''. 

הכנסות החברה ברבעון השני, הסתכמו בכ-37.4 מיליון דולר, בנטרול כ-0.8 מיליון דולר המיוחס להשפעה החשבונאית של כתבי האופציות בגין עסקת אמזון, קיטון של כ-17% בהשוואה להכנסות של כ-45.3 מיליון דולר, בנטרול של כ-1 מיליון דולר המיוחס להשפעה החשבונאית של כתבי האופציות בגין עסקת אמזון, ברבעון המקביל 2019.

בשורה התחתונה, רושמת החברה מעבר להפסד נקי (GAAP) של כ-4.6 מיליון דולר (11 סנט למניה), לעומת רווח נקי של כ-1.9 מיליון דולר (5 סנט למניה) ברבעון המקביל 2019. 

כותרת ראשית

- כל הכותרות

ההפסד הנקי (Non-GAAP) עמד על כ-1.3 מיליון דולר (3 סנט למניה), בהשוואה לרווח נקי של כ-4.3 מיליון דולר ברבעון המקביל 2019 (5 סנט למניה). החברה עקפה את צפי האנליסטים להפסד של 7 סנט למנייה.

ההפסד התפעולי (Non-GAAP)הסתכם בכ-2.5 מיליון דולר (כ-6.8% מהמכירות), בהשוואה לרווח תפעולי של כ-4.2 מיליון דולר (כ-9.2% מהמכירות) ברבעון המקביל אשתקד. 

נכון לסוף הרבעון השני, לחברה מזומנים ושווי מזומנים, פיקדונות לזמן קצר וניירות ערך סחירים בסכום כולל של כ-237.4 מיליון דולר. 

תחזית לרבעון השלישי
החברה סיפקה תחזית לרבעון השלישי של 2020 במסגרת שיחת הוועידה שהתקיימה אמש. על פיה ההכנסות ברבעון השלישי ינועו בטווח שבין 53.5-57.5 מיליון דולר, ושיעור הרווח התפעולי (Non-GAAP) ינוע בטווח של 8%-11% (ללא השפעה חשבונאית של כתבי אופציות).

רכישת 'Custom Gateway'
לצד הדוחות, מדווחת החברה על רכישת חברת 'Custom Gateway', ספקית פתרונות תוכנה בריטית של פתרונות workflow מבוססי ענן למודלים עסקיים של ייצור לפי דרישה. 

על פי הודעת החברה, פלטפורמת הענן של 'Custom Gateway' מתאימה לתהליכים עסקיים הן של B2B והן של B2C ומטפלת בייעול שלבי ייצור הטקסטיל לפי דרישה. הפלטפורמה מטפלת במיקור תכנים, יצירה, ניהול תוכן ותצוגה בקצה הקדמי. הזמנות שמתקבלות מועברות לרצפת הייצור, מנותבות ומנוהלות בצורה חכמה המאפשרת ייצור יעיל על פי דרישה בהיקף המוני. כל התהליך, מיצירת הזמנות ועד משלוח, מועשר באינטגרציות לסביבות IT קיימות, החלטות מונחות נתונים וניתוח בינה עסקית. 

רונן סמואל, מנכ"ל קורנית דיגיטל: "אנו שמחים מאוד לראות תנופה חזקה בפעילות העסקית עם פתיחתם מחדש של עסקי לקוחותינו בחודש אפריל, וכניסתם לפרויקטים גדולים וזאת בתגובה לביקוש משמעותי, במיוחד בערוצים המקוונים. אנו מאמינים שאנחנו נמצאים באחת התקופות המרגשות בתולדות החברה, היות והמגמות הגדולות בתעשייה שלנו מאיצות את המעבר לייצור דיגיטלי של טקסטיל, ומעמידות אותנו בעמדה ייחודית. אנחנו מאמינים שנקודת מפנה זו בתעשיית הטקסטיל מביאה להתאוששות חזקה בעסקים, כאשר אנו מסייעים למותגים ושותפים אסטרטגיים לאמץ במהירות ייצור דיגיטלי יעיל ובר-קיימא של טקסטיל, על פי דרישה".

"בנוסף, אנו נרגשים מאוד להודיע ​​על רכישת 'Custom Gateway', ספקית תוכנה מובילה של פתרונות workflow בענן. רכישה אסטרטגית זו מאיצה את מאמץ הפיתוח האורגני שלנו, ובשילוב עם הטכנולוגיות של קורנית, תביא לשוק פתרון כולל וייחודי לניהול ייצור טקסטיל לפי דרישה. השילוב החדשני של קורנית ו-'Custom Gateway' מרחיב עוד יותר את מובילותנו בשוק".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות