לא רק "רובין הוד" - פידלטי דיווחה על הצטרפות של 1.17 מיליון משתמשים
האירועים בחצי השנה האחרונה סביב נגיף הקורונה והמשבר הכלכלי גרמו ללא מעט שינויים בהתנהלות השווקים הפיננסיים. אחד מאותם שינויים הוא הזינוק במספר הסוחרים הקטנים בשוק. מיליוני אזרחים בעולם, שראו את וול סטריט מזנקת במשך יותר מעשור, ניצלו את הירידה בחודש מארס האחרון והמהלכים המוניטריים בעקבותיהם, והחליטו להצטרף לשוק.
את מירב תשומת הלב מושכת כמובן אפליקצת המסחר "רובין הוד", שאין היום משקיע בוול סטריט שלא שמע עליה. נזכיר כי במאי האחרון דיווחה החברה על למעלה מ-3 מיליון משתמשים חדשים, וסביר להניח שעם ה"הייפ" סביב החברה בחודשים האחרונים, המספר הנ"ל גדל עוד בצורה משמעותית. עם זאת, גם חברות הברוקראז' הוותיקות מציגות זינוק בצמיחה בחודשים האחרונים.
פידליטי (Fideity) דיווחה השבוע כי הצליחה להוסיף עוד כ-1.17 מיליון משתמשים חדשים לשירותיה במהלך הרבעון ה-2. בסה"כ, במחצית הראשונה של 2020 הוסיפה החברה מספר שיא של כ-2.26 מיליון משתמשים. המתחרה, טי.די אמירטרייד (סימול:AMTD) דיווחה על 1.17 מיליון משתמשים חדשים במהלך הרבעון האחרון.
בפידליטי דיווחו במקביל על זינוק בנפח המסחר בפלטפורמה שלה. היקף המסחר במניות יותר מהוכפל ביחס לתקופה המקבילה אשתקד והסתכם ב-2.3 מיליון עסקאות ליום בממוצע לרבעון השני.
החברה הוסיפה יותר מאלפיים יועצים פיננסיים, אנשי טכנולוגיה, נציגים מורשים ונציגי שירות לקוחות בין אפריל ליוני "בכדי להיות שם עבור לקוחותינו בתקופה מאתגרת זאת".
פידליטי היא חברה פרטית ולכן לא מחוייבת לפרסם את התוצאות שלה, אך נראה כי לנוכח התחרות הגדולה בסקטור היא מבקשת להדגיש כי היא גם מרוויחה מהשינויים של החודשים האחרונים. "מצאנו כי אם אנחנו לא משתפים את הנתונים שלנו באופן יזום, אז לעיתים לא לוקחים אותנו בחשבון. לעיתים קרובות אנשים שוכחים כי אנחנו לא חולקים את אותם הרגלים כמו חברת ציבורית", טענה דוברת החברה השבוע.
אחת ההחלטות המשמעותיות של פידליטי בחודשים האחרונים היתה להציע לסוחרים שלה לבצע רכישות של חלקיקי מניות. לטענת החברה, כ-45% מהלקוחות שקונים שברירי מניה הם צעירים בני 18-35.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה