וולמארט++: אחרי מועדון הלקוחות, החברה תשיק שירותי ביטוח בריאות
כאשר נגיף הקורונה עדיין משתולל ברחבי העולם, אנשים מנסים להקטין את הסיכון בחשיפה, מצמצמים את מסעות הקניות שלהם, הרגל שיכול להיות שווה הרבה מאד כסף עבור חברות הקמעונאות הגדולות במידה והוא ימשך לאחר המגפה. כאשר הקונים רוכשים היום ביגוד לצד מצרכים בסיסיים, השלב הבא יהיה קבלת תרופות וטיפול רפואי לצד משחת השיניים והלחם.
ענקית הקמעונאות וול מארט (סימול:WMT) צופה את המגמה, ומודיעה כי היא משיקה את וול מארט שירותי ביטוח, שתמכור תוכנית ביטוח רפואי ותושק בזמן שמרבית האמריקאים מחדשים את ביטוח הבריאות ובוחרים למי לשלם.האנליסט אוליבר צ׳ן מ-Cowen & Co, מרגיש די אופטימי לגבי המהלך, שהוא האחרון בשורה של ״פעולות שננקטו על ידי ההנהלה כדי ליצור חנות כמה שיותר נגישה לשירותים רפואיים״ אמר.
למרות שזה אולי נראה לא קשור לעסק הליבה של החברה, אוליבר מאמין שוול מארט תוכל למזג את שני ההיבטים דרך הקמעונאות. בנוסף הרשת תוכל לספק מענה לצרכים הבריאותיים של לקוחותיה, בעלי מגבלות תזונתיות או מחלות כמו סוכרת. בחברה מקווים ששילוב בין התחומים ייצור חוויה אישית יותר עבור הלקוחות, גורם שהוכח כמשפיע ביותר על נאמנות הצרכנים לאורך זמן.
לרשת המגה סופרים כבר יש דריכת רגל בעולם הבריאות, כולל שותפות עם חברת הביטוח Humana(סימול:HUM), אלפי בתי מרקחת בחנויות הרשת ואפילו קומץ של מרפאות. בעקבות ההכרזה, מספר המרפאות ברחבי הרשת צפוי להתרחב במהירות.
״הכניסה אל עולם ביטוח הבריאות היא אבולוציה טבעית של המטרות לטווח הרחוק של החברה״ אומר אוליבר.
השקעה בעסקי הבריאות היא לטווח הרחוק, שכן הגעה לנפח של מבוטחים, או יוזמות אחרות בתחום הבריאות לוקחות זמן. אך כשזה יגיע, צפויה וול מארט לשלב את תחום הבריאות במועדון החברים Walmart+ שהושק לאחרונה. שירותי הבריאות הללו יצאו בידול בין וול מארט לאחרים, מעריכים האנליסטים.
אוליבר חזר על דירוג ״קנייה״ למניות החברה, עם מחיר יעד של 155 דולר למניה, כאשר הוא מסמן את גורמי הצמיחה של החברה בכניסה לעולם שירותי המנויים והמדיה החברתית, המדגימים כיצד החברה עוברת ממודל של עסק קמעונאי אל מודל של חברת צמיחה.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה