פרוקטר & גמבל מכה את התחזיות עם מכירות רבעוניות של 19.3 מיליארד דולר

החשש מפני מצב בו אנשים ירכשו פחות מוצרי טיפוח התבדה ופרוקטר & גמבל השיגה עלייה במכירות כמעט בכל מגזרי הפעילות
 | 
telegram

פרוקטר & גמבל (סימול: PG) הפתיעה היום עם דוח כספי מצוין. החשש בקרב האנליסטים בוול סטריט היה כי בשל מדיניות הריחוק החברתי, הסגרים וכד', הציבור יוציא פחות כסף על מוצרי טיפוח כמו סכיני גילוח, מוצרים לכביסה והיגיינה וכד'. 

אם כן, המצב התברר כהפוך ואנשים רכשו יותר ממוצרי הטיפוח מתוצרת החברה כך שהיא השיגה מכירות רבעוניות של 19.3 מיליארד דולר לעומת התחזיות המוקדמות שצפו הכנסות רבעוניות של 18.4 מיליארד דולר.

הצמיחה במכירות החברה אינה מיוחסת רק למכירות של מוצרים חדשים אלא גם לעלייה במכירות האורגניות שעלו ברבעון החולף ב-9% לעומת ממוצע התחזיות שצפה עלייה של 4.3%. 

כותרת ראשית

- כל הכותרות

במונחי רווח למניה השיגה החברה רווח של 1.63 דולר למניה לעומת ממוצע התחזיות שצפה רווח למניה של 1.42 דולר.

בנוסף לדוחות הטובים של החברה היא עדכנה את תחזיותיה לשנה כולה כשכעת היא מעריכה שתציג בשנת 2021 צמיחה אורגנית במכירות של 4%-5% לעומת התחזית הקודמת שצפתה צמיחה של 2%-4%. במונחי רווח למניה החברה צופה שתציג עלייה ברווחים של 5%-8% לעומת התחזית הקודמת שצפתה עלייה ברווחים של 5%-7%.

סמנכ"ל הכספים של החברה וסגן יו"ר הדירקטוריון ג'ון מולר אמר עם פרסום הדוחות הכספיים כי ברבעון החולף החברה ראתה שינויים בהרגלי הצריכה של הצרכנים, שינויים שלא ישתנו גם אחרי הקורונה. "זה הנורמלי החדש" אמר מולר כשהתייחס לעלייה בקצב המכירות והוסיף "אנשים מתנקים הרבה יותר בסגרים, הם לא ממהרים ולכן יש להם יותר זמן לטפח את עצמם. החשש מפני אגירת מלאים אצל הלקוחות התבדה ואנחנו צריכים להתחיל להתרגל לקצב מכירות כזה גם בעתיד".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות