קורנית - ההכנסות ברבעון הרביעי עלו בכ-49% לכ-72.3 מיליון דולר

תזרים המזומנים מפעילות שוטפת הגיע לשיא של כ-34.3 מיליון דולר. החברה סיימה את הרבעון הרביעי עם רווח נקי (GAAP) של כ-5.9 מיליון דולר, בהשוואה לרווח נקי של כ-4.8 מיליון דולר ברבעון המקביל 

 | 
telegram

ההכנסות ברבעון הרביעי של קורנית דיגיטל +0.42% קורנית דיגיטל 31.14 +0.42% קורנית דיגיטל סגירה:0 פתיחה:31.01 גבוה:31.78 נמוך:30.19 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עלו לכ-72.3 מיליון דולר, בנטרול סך של כ-1.8 מיליון דולר המיוחס להשפעה החשבונאית של כתבי האופציות בגין עסקת אמזון, זאת בהשוואה להכנסות של כ-48.7 מיליון דולר, בנטרול של כ-1.1 מיליון דולר המיוחס להשפעה החשבונאית של כתבי האופציות בגין עסקת אמזון, ברבעון המקביל 2019.

הרווח התפעולי (Non-GAAP) ברבעון הרביעי הסתכם בכ-11.8 מיליון דולר (כ-16.3% מהמכירות), בהשוואה לרווח תפעולי של כ-5.8 מיליון דולר (כ-12.0% מהמכירות) ברבעון המקביל 2019.

הרווח התפעולי (GAAP) ברבעון הסתכם בכ-9 מיליון דולר (כ-12.4% מהמכירות), בהשוואה לרווח תפעולי של כ-3.3 מיליון דולר (כ-6.8% מהמכירות) ברבעון המקביל 2019.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

החברה סיכמה את הרבעון הרביעי עם רווח נקי (Non-GAAP) של כ-11.5 מיליון דולר (0.24 דולר למניה בדילול מלא, בנטרול רווח של 0.04 דולר למניה המיוחס להשפעה חשבונאית של כתבי האופציות), בהשוואה לרווח נקי של כ-7.1 מיליון דולר (0.17 דולר למניה בדילול מלא, בניכוי של 0.02 דולר למניה המיוחס להשפעה חשבונאית של כתבי האופציות) ברבעון המקביל 2019.
החברה סיימה את הרבעון הרביעי עם רווח נקי (GAAP) של כ-5.9 מיליון דולר (0.12 דולר למניה בדילול מלא), בהשוואה לרווח נקי של כ-4.8 מיליון דולר ברבעון המקביל 2019  (0.11 דולר למניה בדילול מלא).

עיקרי תוצאות שנת 2020 כולה

ההכנסות בשנת 2020 הסתכמו בכ-193.3 מיליון דולר, בנטרול סך של כ-5.4 מיליון דולר המיוחס להשפעה החשבונאית של כתבי האופציות בגין עסקת אמזון, זאת בהשוואה להכנסות של כ-179.9 מיליון דולר, בנטרול של כ-5.1 מיליון דולר המיוחס להשפעה החשבונאית של כתבי האופציות בגין עסקת אמזון, בשנת 2019.

הרווח התפעולי (Non-GAAP) בשנת 2020 הסתכם בכ-5.2 מיליון דולר (כ-2.7%  מהמכירות), בהשוואה לרווח תפעולי של כ-18.2 מיליון דולר (כ-10.1% מהמכירות) בשנת 2019.

ההפסד התפעולי (GAAP) בשנת 2020 הסתכם בכ-6.7 מיליון דולר (כ-3.5%  מהמכירות), בהשוואה לרווח תפעולי של כ-7.6 מיליון דולר (כ-4.2%  מהמכירות) בשנת 2019.

החברה סיכמה את שנת 2020 עם רווח נקי (Non-GAAP) של כ-9.0 מיליון דולר (0.21 דולר למניה בדילול מלא, בנטרול רווח של 0.12 דולר למניה המיוחס להשפעה חשבונאית של כתבי האופציות), בהשוואה לרווח נקי של כ-19.6 מיליון דולר (0.49 דולר למניה בדילול מלא, בניכוי של 0.13 דולר למניה המיוחס להשפעה חשבונאית של כתבי האופציות) בשנת 2019. הירידה ברווחיות בשנת 2020 הושפעה מחוסר הוודאות בשל התפרצות הקורונה ברבעון הראשון של השנה.
החברה סיימה את שנת 2020 עם הפסד נקי (GAAP) של כ-4.8 מיליון דולר (0.11 דולר למניה בדילול מלא), בהשוואה לרווח נקי של כ-10.2 מיליון דולר בשנת 2019  (0.26 דולר למניה בדילול מלא).

קורנית סיימה את הרבעון הרביעי לשנת 2020 עם מזומנים ושווי מזומנים, פיקדונות לזמן קצר וניירות ערך סחירים בסכום כולל של כ-436 מיליון דולר. יצוין כי לחברה אין חוב פיננסי.

החברה סיפקה תחזית לרבעון הראשון של 2021 במסגרת שיחת הוועידה שהתקיימה אמש, על פיה סך ההכנסות ברבעון הרביעי ינועו בטווח של 61-65 מיליון דולר, ושיעור הרווח התפעולי (Non-GAAP) ינוע בטווח של 8%-10% מהמכירות (ללא השפעה חשבונאית של כתבי אופציות).                                                                             רונן סמואל, מנכ"ל קורנית דיגיטל:
"ברבעון הרביעי השגנו תוצאות שיא שעקפו את הציפיות שלנו לגבי צמיחה בהכנסות, רווחיות ותזרים מזומנים מפעילות שוטפת, ובכך אנו מסכמים שנה טרנספורמטיבית עבור קורנית.
שנת 2020 תיזכר כשנת מפנה בתעשיית הטקסטיל. הקפיצה המאסיבית במסחר המקוון לצד חולשה של שרשרת האספקה המסורתית המזהמת והלא יעילה של תעשיית הטקסטיל, מאיצים את הטרנספורמציה הדיגיטלית שקורנית מובילה. אנו רואים לקוחות חדשים וקיימים המרחיבים באופן משמעותי את כושר הייצור הגלובאלי שלהם, ועסקי החומרים המתכלים שלנו צומחים באופן משמעותי".

"התחלנו את שנת 2021 חזקים מתמיד, עם רוח גבית מואצת מהתעשייה, צבר מרשים של פרויקטי התרחבות גלובאליים עם לקוחות אסטרטגיים, ו-pipeline חזק מאד. אנחנו מאמינים ששנת 2021 תהיה שנה מרתקת עבור קורנית מלאה ביוזמות אסטרטגיות הכוללות השקת מוצרים משמעותיים חדשים, חשיפת טכנולוגיה ייחודית ופורצת דרך שתרחיב משמעותית את פוטנציאל השוק שלנו, שיתופי פעולה עם המותגים הגדולים בעולם, הרחבת פעילות עסקי התוכנה שלנו, וכניסה לשווקים חדשים. בשנת 2018 הצגנו לראשונה את יעד ההנהלה להפוך לחברה עם קצב הכנסות שנתי של 500 מיליון דולר עד סוף שנת 2023, וכיום אנו בטוחים יותר מתמיד ביכולתנו להשיג יעד זה לפני המועד שהגדרנו".

אלון רוזנר, סמנכ"ל הכספים של קורנית דיגיטל:
"אנו מאוד מרוצים מהתוצאות שהצגנו ברבעון הרביעי של 2020 המשקפות צמיחה מואצת ורווחיות חזקה, שהושפעו מעונת השיא בפעילות המוצרים המתכלים שלנו, המבטיחים לנו מכירות חוזרות ללקוחות. עם כניסתנו ל- 2021 צבר ההזמנות המשמעותי מאפשר לנו ניראות חזקה להמשך השנה, והביקוש של לקוחות גלובליים המסתמכים על קורנית כדי להשיג את יעדיהם, יאפשר השגת צמיחה ורווחיות משמעותיים בשנת 2021 והילך".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות