"היעדים שהציבה טוויטר להכנסותיה ב-2023 הם לא בשמיים"

בסיטיבנק אומרים כי החברה צריכה להעלות את הוצאות הפרסום שלה ל-4.5% ובכך תוכל להגיע ליעדים שהציבה להכפלת הכנסותיה עד 2023 ולהגיע ל-315 מיליון משתמשים
 | 
telegram

בחודש שעבר, בתחזית השנתית שלה, הרשת החברתית טוויטר {TWITTER INC} (TWTR), עדכנה תחזיות וצפתה שתוכל להכפיל את השורה העליונה, ולדווח על הכנסות שנתיות של 7.5 מיליארד דולר עד שנת 2023 ולהגיע ללפחות 315 מיליון משתמשים עד סוף שנת 2023.

במהלך שנת 2020, הכנסות של טוויטר צמחו רק ב-7.5% לכ-3.7 מיליארד דולר, בעוד פייסבוק הראתה צמיחה חזקה הרבה יותר. במהלך הרבעון, החברה דיווחה על רווח מתואם של 31 סנט, בדומה לצפי האנליסטים, ועל הכנסות של 1.29 מיליארד דולר המשקפים צמיחה של כ-30% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.

לפי האנליסט ג'ייסון בזינט מחטיבת המחקר של סיטיבנק (CITI) היעד שהציבה לעצמה הרשת החברתית לא בשמיים. במכתב למשקיעים שפרסם לאחרונה, בזינט אומר כי אם טוויטר תעלה את % תקציב הפרסום מ-4% ל-4.5%, היא תוכל לנתב לעצמה 5% מכלל הצמיחה ברשתות החברתיות בעולם בשלוש השנים הקרובות.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

החברה כבר הגדילה משמעותית את נתח עוגת הפרסום, כשב-2018 התקציב עמד רק על 0.9% מתקציב החברה, כשב-2020 הנתון עמד על 3.9%. "החץ מראה על הכיוון הנכון: למעלה", כתב בזינט, שהתחזית שלו לא כוללת 2 פלטפורמות שאותן רכשה טוויטר לאחרונה, האחת ברייקר שעושה פודקאסטים והשנייה ריוויו, המהווה פלטפורמה לניוזלטרים.

בזינט תומך בהערכות החברה לגבי הגידול במספר המשתמשים הצפוי והעניק לחברה מחיר היעד מ-55 דולר למניה ל-80 דולר. או עלייה של 45.5% במחיר ואפסייד של 16% על מחיר השוק.

נכון לכרגע, הקונצנזוס צופה שב-2023 החברה תגיע להכנסות של 7 מיליארד, שמשמעותם צמיחה של 20% בשנה, שמהווים קצת פחות מהתחזית של טוויטר שעומדת על 26% צמיחה שנתית ממוצעת. מכלל האנליסטים שמסקרים את החברה, 11 מחזיקים בעמדת קנייה, 24 בעמדת החזק ו-5 אנליסטים ממליצים למכור. מחיר היעד הממוצע עומד בערך על מחיר השוק, או 70 דולר למניה.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות