רגע לפני שתגיע לוול סטריט: טאבולה משפרת תחזיות לתוצאות הרבעון
חברת המלצות התוכן טאבולה מפרסמת תוצאות מקדמיות לרבעון הראשון של 2021, ערב הפיכתה לציבורית באמצעות מיזוג לחברת SPAC. ההכנסות צפויות להיות בין 300-303 מיליון דולר, לעומת 286 מיליון דולר בתחזית הקודמת. הרווח הגולמי יסתכם בכ-87-90 מיליון דולר, מול 78 מיליון דולר בפרסום הקודם, ואילו ההכנסת ex-TAC, סעיף המנטרל את ההוצאות על רכישת טראפיק שהולכות ללקוחות לחברה ומותיר את ההכנסות שהולכות לחברה עצמה, יעמדו על 104-107 מיליון דולר, גבוה מהצפי הקודם שהיה 97 מיליון דולר.
טאבולה עתידה להתמזג עם השלד ION Aqcuisation Corp (סימול: IACA) הנסחר בבורסת ניו יורק, לפי שווי של 2.6 מיליארד דולר. במסגרת המיזוג תגייס 545 מיליון דולר, כ-260 מיליון מחברת השלד והיתרת דרך גיוס PIPE בו יקחו חלק בלקרוק, בארון, קרן פידליטי וכן חברת הביטוח הישראלית הפניקס.
מאחורי הספאק עומדים יונתן קולבר וגלעד שני, הראשון שותף בקרן ההשקעות ויולה ובעברו מנכ"ל כור, והאחרון מנהל את קרן ION על שמה קרוי הספאק, שמקדמת סטארט-אפים בשלבים מתקדמים לעבר הנפקה.
טאבולה, בניהולו של אדם סינגולדה, היא חברת פרסום, שמבצעת שיווק באמצעות מאמרים וכתבות מקוונים הנמצאים באתרים רבים. מדובר בפעילות מקבילה לגוגל אדסנס של גוגל, המאפשרת ללקוחות - אתרים - ליהנות מהכנסות פרסום נוספות וכן ליהנות מיכולות של ניהול וניתוח תוכן האתר. עד לעסקת המיזוג גייסה טאבולה 160 מיליון דולר בשנות פעילותה, וב-2020 הציגה הכנסות בסך 1.2 מיליארד דולר והכנסות ex-TAC של 375 מיליון דולר.
"אנו מצפים להשלמת המיזוג ברבעון השני של השנה", אמר סינגולדה והוסיף "וכמו כן לניצוןל המומנטום שלנו כדי לחזק את מעמדנו בשוק בו אנו פועלים, הנאמד בכ-64 מיליארד דולר".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה