ביונד מיט מפספסת שוב את התחזיות - המניה נופלת ב-6%

ההכנסות אמנם עלו ב-11% בהשוואה לרבעון המקביל והסתכמו ב-108 מיליון דולר, אבל זה מתחת לצפי שעמד על 113 מיליון דולר; העלייה במכירות במגזר הקמעונאות לא פיצו על הירידה במסעדות
 | 
telegram
(5)

עונת הדוחות בוול סטריט ממשיכה לספק תנודות חדות במניות המדווחות, כאשר הפוקוס מתמקד כעת בחברת תחליפי הבשר ביונד מיט (סימול:BYND). דוחות מאכזבים של החברה - עליה מתונה במכירות במגזר הקמעונאי שהתקזז עם ירידה בביקושים לתחליפי בשר במסעדות שנבעו ממשבר הקורונה, מניית החברה מאבדת 6%.

ההכנסות החברה הסתכמו ב-108 מיליון דולר עליה של 11% ביחס לרבעון המקביל. אך התוצאות היו מתחת לציפיות האנליסטים שעמדו על 113.67 מיליון דולר. ההכנסות ממכירות לקמעונאיות בארה"ב עלו ב-27.8% והסתכמו ב-63.8 מיליון דולר, עם ירידה של  26% במסעדות, שירותי קייטרינג ואוניברסיטאות שהסתכמו ב-16.7 מיליון דולר. המכירות מחוץ לארה"ב עלו ב-12.5% והסתכמו ב-27.6 מיליון דולר. עיקר השינוי נבעו ממגזר שירותי המזון שספג ירידה של 65%. אך בדומה לארה"ב במגזר הקמעונאי חלה עליה במכירות של 26.7%

בשורה התחתונה החברה רושמת הפסד נקי של 26.2 מיליון דולר, או 42 סנט למניה.  בהשוואה לרווח של 5 סנט ברבעון המקביל. ציפיות האנליסטים בנתון המתואם עמדו על הפסד של 19 סנט.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

החברה חוזרת לתת תחזית הכנסות כאשר הצפי לרבעון השני עומד בטווח של 135-150 מיליון דולר. ממוצע האנליסטים לרבעון השני עומד על 142 מיליון דולר.

מנכ"ל ביונד מיט איתן בראון: "שמחנו לראות שיפור רציף בצמיחה בהכנסות למרות השפעת משבר הקורונה המתמשך על עסקי שירותי המזון שלנו. לאורך הרבעון הראשון נשארנו מרוכזים מאוד השקעה ובניית תשתיות ייצור בארה"ב, באיחוד האירופי ובסין; פיתוח מוצרים חדשים ומסחור למען האסטרטגיה שלנו לקוחות QSR ושווקים קמעונאיים; ומחקר ופיתוח בשירות מנופי הצמיחה המרכזיים שלנו של טעם, תזונה ועלות". בראון הוסיף, "כשאני מסתכל על הבסיס שאנו מקימים, מעולם לא הייתי אופטימי יותר לגבי עתידו של מעבר לבשר כעל משמעות משמעותי חברת חלבונים עולמית מתמשכת. לטווח הקרוב יותר, אנו חוזרים בזהירות לנוהג של תחזיות. לאחרונה התחלנו לראות חזרה הדרגתית המתרחשת בשירות המזון הן מבית והן בשווקים הבינלאומיים"

תגובות לכתבה(5):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    חברה שמזכירה את פלוריסטם....
    רפי 07/05/2021 16:07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חברה שרק מניבה הפסדים למשקיעים..לא רואים שיווק, אין זמינות של המוצרים..חבל
    סגור
  • 3.
    מעבר לבשר משמעות משמעותית (ל"ת)
    google translate 07/05/2021 10:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    מה עם תעשיית חלבוני הבשר שלה
    אי סי אל 07/05/2021 09:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האנליסטים מפספסים כרגיל
    סגור
  • 1.
    אולי אם המוצרים היו זמינים יותר בסופר
    ענבל 07/05/2021 08:04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המספרים היו אחרים. בהערכה גסה - לפחות 80% מהפעמים שהזמנתי את המוצר בסופר, הוא לא היה במלאי. עברתי לנשיונל של טבעול
    סגור
  • אנחנו בתקופת הצנע של תחליפי הבשר
    סבלנות 07/05/2021 14:51
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין מספיק יצור מול הביקוש. גם את רומא לא בנו ביום אחד .... ישראל לא תמיד בראש סדר העדיפות כמו שביבי חושב וגם אומר....
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות