פעילות המדיה של AT&T ודיסקברי מתמזגות בעסקה של 150 מיליארד דולר

המטרה - להפוך למעצמת תוכן שתתחרה בנטפליקס ודיסני
 | 
telegram

ענקית התקשורת AT&T שמחזיקה גם בפעילות מדיה גדולה ממזגת את פעילות המדיה עם דיסקברי תחת חברת WarnerMedia. הפעילות תכלול גם את  HBO, CNN ואולפני וורנר.

במסגרת עסקת המיזוג תקבל ענקית התקשורת 43 מיליארד דולר כשערכה של הפעילות צפוי להגיע ל-150 מיליארד דולר. למעשה מדובר במיזוג לחברה שלישית כאשר AT&T ודיסקברי מעבירות את נכסי המדיה שלהן לחברה זו. בתגובה מניית דיסקברי מזנקת במסחר שלפני הפתיחה ב-14%, AT&T מזנקת בקרוב ל-5%. 

לפני כשלוש שנים השלימה AT&T את רכישת טיים וורנר לפי שווי של 108 מיליארד דולר. הפעילות הזו תהיה חלק משמעותי מפעילות המדיה בחברה החדשה שתיווצר שתתחרה ראש בראש בנטפליקס ודיסני. המיזוג ולמעשה הרכישה של פעילות דיסקברי מראה שב-AT&T מאמינים שהתוכן הוא המלך ולצד יכולות התשתית שלהן להעביר את התוכן לבתים הם מעבים את יכולות התוכן שלהם, עם דגש על סטרימינג.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

בעלי המניות של AT&T יקבלו ככל הנראה המסגרת דיבידנד בעין-ספין אוף 71% ממניות החברה החדשה, ובעלי המניות של דיקברי יקבלו 29% ממניות החברה החדשה. 
   
"ההסכם הזה מאחד שתי מובילות בעלות תוכן משלים", אומר ג'ון סטנקי, מנכ"ל AT&T , "
וממצב את החברה החדשה בעמדת זינוק להיות אחת מפלטפורמות הסטרימינג המובילות בעולם".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות